קנטור, החזיר את י-ם למשחק



ירושלים נזקקה להארכה בר"ג
שלומי פרי ,25/02/2006

שלושה ימים לפני המשחק מול רומא, הפועל ירושלים נזקקה להארכה כדי לנצח את עירוני ר"ג 81 - 72. אבי בן שימול השווה עם הבאזר בסיום הזמן החוקי. הפסד חמישי ברציפות לר"ג.

עירוני ר"ג 72 - הפועל ירושלים 81
זה היה כל-כך קרוב, תרתי משמע. 2-3 ס"מ, אולי אפילו פחות, הפרידו בין עירוני "כפר-המכביה" רמת-גן לבין קאמבק גדול וניצחון ענק מול הפועל "מגדל" ירושלים וגם בין שפיץ הנעל של אבי בן-שימול לבין אי-דריכה על קו השלוש. קליעה מהפינה של הגארד הצעיר עם הבאזר בפיגור של 68:66 הקפיצה את אולם "זיסמן" ובר"ג חגגו ניצחון בנקודה, אולם השופט ירון זריף סימן (ובצדק, ע"פ צילומי הטלוויזיה) שבן-שימול דרך על הקו וכך למעשה נשלח המשחק להארכה, שהיתה בשליטת האדומים, כשבר"ג חסר מאד איתי לב, שיצא מעט לפני סיום הזמן החוקי ב-5 עבירות.

רמת-גן תפסה את ירושלים ביום חלש מאד וכבר הוליכה 15:30 בדקה ה-15 אבל האורחים בראשות קנטור ונאור רצו 10-35 ב-15 הדקות הבאות ונכנסו ביתרון של 10 נק' לרבע האחרון, פער שהחזיק מעמד עד 5 דק' לסיום. סיום מטורף של ר"ג, שכלל שלשה של לב, שלשה ועבירה של ג'ייסון גארדנר וכאמור את הזריקה של בן-שימול עם הבאזר, החזירו את ר"ג אבל רק עד להארכה. יום חלש של גארדנר (רק 3 מ-14 מהשדה והחטאת-עונשין קריטית), של קווין רייס האיום ושל כל הקבוצה מקו-העונשין (רק 17 מ-32) מנע אפשרות נהדרת מר"ג לנצל את חולשתם של האורחים ולהשיג ניצחון שיתן לה אוויר במאבקי-התחתית.

- לירושלים:
הוראס ג'נקינס 20 נק'
מריו אוסטין 19 נק'
רוג'ר מייסון וגיא קנטור 10 נק' כ"א
מאיר טפירו, מתן נאור ועידו קוז'יקרו 6 נק' כ"א
ארז מרקוביץ 4 נק'

- לרמת גן:
איתי לב 16 נק'
קיי מדיסון 15 נק'
טונג'י אווג'ובי 14 נק'
ג'ייסון גארדנר 13 נק
קווין רייס 7 נק'
אבי בן שימול 4,
איתי גרינבוים 3.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();