שי דורון בחמישייה השנייה של הACC
ליאור קלינגר ,01/03/2006

שי דורון נבחרה לחמישיית העונה השנייה של קונפרנס הACC, אולי הקונפרנס הכי חזק בכדורסל המכללות. שלוש שחקניות ממרילנד נבחרו לחמישייה הראשונה והשנייה, לראשונה ב17 השנים האחרונות.

עדכון ישראליות במכללות - טורניר הNE 10, ניצחונות למרילנד, UCLA ווילאנובה

מארץ' מאדנס הגיע! כתבת הכנה כולל לוח שידורים - מחר ב'ספסל'!

אל תחמיצו, מחר נעלה כתבה על טורנירי הקונפרנס של הACC, הפאק 10 והביג איסט שם משחקות שי דורון, אורטל אורן וליעד סואץ קרני. לוח השידורים של פוקס ספורטס כולל משחקים מהACC והפאק 10.

שי דורון נבחרה לחמישיית העונה השנייה של הACC, לאחר שבעונה שעברה נבחרה לחמישייה הראשונה ובעונת הפרשמן שלה נבחרה לחמישייה השלישית. דורון הפכה לשחקנית הראשונה בתולדות מרילנד שנבחרה לחמישיית הקונפרנס שלוש עונות ברציפות. דורון היא הקלעית השנייה בטיבה במרילנד ומדורגת שמינית בACC עם 14.8 נק' למשחק. דורון מדורגת שביעית בקונפרנס באחוזים מהשלוש עם 42.7% (שיפור עצום לעומת ה29% מעבר לקשת בעונה שעברה). היא מדורגת שישית באחוזים מקו העונשין (82%) וגם באסיסטים למשחק (4.5 אס' למשחק).

דורון נבחרה גם לחמישייה האקדמית השנייה של הNCAA.

חברתה לקבוצה של דורון, קריסטל לאנגהורן, נבחרה לחמישייה הראשונה של הקונפרנס, לאחר שבעונה שעברה היא נבחרה לחמישייה השנייה (ולפרשמנית השנה). לאנגהורן מדורגת שלישית בACC בנק' למשחק עם 16.4, ושנייה בריב' למשחק עם 8.7. היא מובילה את כל הNCAA באחוזים מהשדה עם 66.2%. לאנגהורן הפכה לשחקנית המהירה ביותר בתולדות מרילנד שמגיעה ל1,000 נק' בקריירה לאחר 60 משחקים (שברה את השיא של שי דורון, 64).

מריסה קולמן נבחרה לחמישייה השנייה של הACC יחד עם דורון, וגם לפרשמנית השנה של הקונפרנס (שעונה שעברה זכתה לאנגהורן בתואר זה). היא הפכה לפרשמנית השלישית בתולדות מרילנד שנבחרת לחמישיית הקונפרנס, אחרי דורון ולאנגהורן. קולמן מובילה את הACC באחוזים לשלוש עם 50.6%, מדורגת עשירית בנק' למשחק עם 14.6, שישית בריב' למשחק עם 7.5, והרשימה עוד ארוכה.

קולמן וקריסטי טוליבר, הרכזת של מרילנד, נבחרו לחמישיית הפרשמניות של הACC. טוליבר מובילה את הפרשמניות באסיסטים למשחק עם 4, וקולעת 11.3 נק' למשחק.

החמישייה הראשונה:
מוניק קורי, דיוק
אייבורי לאטה, נורת' קרוליינה
קריסטל לאנגהורן, מרילנד
תמרה ג'יימס, מיאמי
ארלינה לארקינס, נורת' קרוליינה

החמישייה השנייה:
ברוק קווינאן, בוסטון קולג'
מיסטי וויליאמס, דיוק
מריסה קולמן, מרילנד
שי דורון, מרילנד
לינדזי הארדינג, דיוק

החמישייה השלישית:
קוטלייה בונד-יאנג, וייק פורסט
אלישייה גלאדן, פלורידה סטייט
קאמיל ליטל, נורת' קרוליינה
קרי גארדין, וירג'יניה טק
שארני זול, וירג'ינייה







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();