מטלון. המצטיין בנבחרת



נשארו בדרג א'
ספסל ,20/07/2006

נבחרת העתודה סיימה גם את שלב הבתים השני במאזן 2-1 אחרי ניצחון 95-73 על לטביה, אבל הפעם בניגוד לשלב הקודם זה הספיק כדי לעלות לדירוג 9-12 ולא להסתבך במשחק על הישארות בדרג א'. 20 נקודות ו5 אסיסטים למטלון, שקלע 14 נקודות ברבע השלישי שהכריע את המשחק. ביום שבת (18:00) ישראל מול רוסיה, אלופת אירופה היוצאת ומאמנה ייבגני פשוטין, אקס-מכבי רעננה ושותפם של בלאט וגוט בנבחרת הבוגרת.

סיכום סטטיסטי של העתודה לאחר שישה משחקים

אחרי האכזבה הגדולה של ההדחה מרבע הגמר ביום האחרון של שלב הבתים, חששו הערב מאוד במשלחת ישראל מהפסד נוסף של העתודה שהיה שולח אותם למשחק מותח עצבים על ההישארות בדרג א'. אבל החניכים של ג'ינו וגודס עשו את העבודה, לא השאירו ספקות והביסו את לטביה 95-73, בניצחון שהעלה אותם למשחקי דירוג 9-12.

הפתיחה הייתה של ברנצ'אנס שנתן ללטבים יתרון מוקדם עם שתי שלשות מוקדמות. גור-אריה ומטלון דאגו להשוות, אבל קאלבה, הכוכב הגדול שעבר לגיסן, תקע עוד מסמר מעבר לקשת. ההגנה של ישראל לא הייתה קיימת, ירמאנובס הריץ מתפרצות בכל עת וסגר את הרבע באסיסט חמישי כבר להטבעה של קאלבה, 31-27 ללטבים.

שיפור משמעותי בהגנה, בעיקר על קאלבה, והתעוררות התקפית של ניצן חנוכי, החלו את המפנה וסל של אוחיון נתן יתרון לישראל, 3 דקות לסיום המחצית. פרחי וניר איבדו אמנם נקודות יקרות בהחטאות זריקות עונשין, אבל ישראל הירבתה להוציא עבירות (3 עבירות תוקף רק ברבע השני!) וסל מריבאונד התקפה של ניר חתם את הרבע השני, 46-43 לישראל.

הרבע השלישי היה המשך ישיר לסיום הטוב של המחצית הראשונה. חנוכי המשיך בהגנה נהדרת, מטלון איפס את היד ושלשה שלו סגרה ריצה נהדרת ופתחה לראשונה יתרון דו-ספרתי. ההגנה המשיכה לעבוד מצוין, הלטבים הירבו באיבודים ומטלון היה בזון נהדר, עם 14 נקודות ברבע, שנגמר ביתרון 71-56.

סלים חשובים של גור-אריה וחנוכי ניפצו את החלומות של הלטבים לחזור למשחק, וכדיר סגר עניין עם פאול וסל ופעולות יפות בצבע לפני שיצא בחמש עבירות. שלשה של פרחי קבעה את יתרון השיא על 23 הפרש, ובסיום 95-73 מוצדק לכחולים-לבנים.

ישראל: מטלון (20 (5 אס'), ניר 17 (7 ריב'), חנוכי (8 ריב') וכדיר 16 כ"א, אוחיון 10 (5 חט', 0-5 לשלוש), גור-אריה 7, ברקוביץ' 5, פרחי 4, אסף, בוכמן וכהן לא קלעו. הירבו ללטביה: קוואראס 18, קאלבה 14 וברנצ'אנס 13.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();