בורשטיין. נשאר 10 בצהוב



בורשטיין סיכם במכבי ל3 שנים נוספות
ספסל ,25/07/2006

טל בורשטיין, שחשב והתלבט ספרד בקול רם, החליט להישאר בסופו של דבר במכבי ת"א, בה סיכם הערב לשלוש שנים נוספות וצפוי לחזור לתחילת העונה הבאה.

טל בורשטיין, קפטן נבחרת ישראל במיל', סיכם הערב במכבי ת"א לשלוש שנים נוספות ויחתום בימים הקרובים על החוזה החדש. בורשטיין, שסיים הקיץ חוזה ונשמע מאוד לא מאושר במהלך העונה, הצטייד בסוכן ספרדי ואף היה נראה שהוא יחתום בליגה הספרדית, אך בסופו של דבר נשאר בסגנית אלופת אירופה.

בורשטיין, שהחמיץ תקופה של כחודש במהלך העונה בה פספס בין היתר את גמר גביע המדינה ומספר משחקים בשלב הטופ 16, קרע את גיד אכילס בגמר הפיינל פור הישראלי ממנו עדיין לא החלים. פציעה זאת תימנע ממנו להשתתף בקמפיין של נבחרת ישראל הקיץ.

בורשטיין הגיע למכבי ת"א עוד בטרם מלאו לו 21, כאשר היה עדיין קפטן נבחרת העתודה שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה 2000. הוא השתלב מהר מאוד במועדון, זכה עם הקבוצה בתואר הסופרוליג בעונתו הראשונה והפך לשחקן חמישייה מוביל בשתי אליפויות היורוליג של הקבוצה.

בורשטיין, שגדל בנוער של בני הרצליה יחד עם יניב גרין, הפך לקפטן נבחרת ישראל לפני שנתיים והיה מועמד לרשת גם את גור שלף, בטרם נמסר הכבוד לדריק שארפ. בעונה שעברה רשם בורשטיין 11.1 נק', 4.0 ריב' ו3.6 אס' בליגה ו7.2 נק', 4.0 ריב' ו1.9 אס' ביורוליג, בו היה מאוד לא יציב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();