תמיר, עובר לבלגיה



עמית תמיר חתם בשרלרואה
אורי סביר ,31/08/2006

הפורוורד/סנטר של הנבחרת, עמית תמיר, שסיים את העונה שעברה בגבעת שמואל, חוזר לאירופה והפעם לליגה הבלגית בה ישחק אצל שרלרואה.

עמית תמיר אמנם סיים את העונה שעברה בליגת העל אליה חזר אחרי היעדרות של חצי עשור, אבל גם בעונה הבאה הוא יכדרר באירופה, אחרי שחתם היום על חוזה של 1+1 בשרלרואה הבלגית.

תמיר, שישחק הערב עם נבחרת ישראל נגד בוסניה בתחילת חצי גמר אליפות אירופה, בחן הצעות מרוסיה וספרד, אך שרלרואה פנתה אליו במהלך סדרת משחקי האימון של הנבחרת נגד בלגיה. תמיר מצטרף לאריק שיבק וגור שלף מאנטוורפן וכריס ווטסון מלובן, כאשר בשנים האחרונות שיחקו בליגה הבלגית גם פפי תורג'מן ודרור חג'ג'.

הפורוורד הירושלמי שיחק שלוש שנים בקאל-ברקלי, ולאחר שיצא שיחק עונה אחת בפאוק סלוניקי וחצי עונה בא.א.ק אתונה, עד ששוחרר. את העונה שעברה כאמור הוא סיים בגבעת שמואל בה החליף זר ועשה סיבוב שלישי נהדר. ב12 משחקים הוא רשם 11.2 נק' ו5.1 ריב' למשחק שעזרו לגבעה לנצח עשרה משחקים.

שרלרואה, שתשחק ביורוקאפ, החתימה הערב גם את קורי ברואר ששיחק בעונה שעברה באריס סלוניקי, אותה הוביל לגמר גביע יול"ב. הקבוצה הבלגית שזכורה לחובבי הכדורסל הישראלי בזכות האוהל שלה שאירח את גמר גביע יול"ב וכן בשל ניצחון מפתיע על מכבי ת"א בעשור שעבר, רוצה להחזיר לעצמה את האליפות אותה איבדה בשתי העונות הקודמות. מחר במשחק אגב יפגוש תמיר את חברו החדש לקבוצה, דאמיר קרופאליה הבוסני, שהצטיין בניצחון במשחק אימון של שרלרואה על מכבי ת"א בטרום העונה שעברה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();