הלפרין. חוזר למכבי



הלפרין חתם סופית במכבי
ספסל ,19/09/2006

אחרי שנה באולימפיה לובליאנה ולמרות ההצעה של סיאטל, יותם הלפרין חוזר למכבי ת"א עם חוזה לשלוש שנים הכולל אופציית יציאה לNBA בכל קיץ. הגארד יוצג הערב במסיבת העיתונאים של הקבוצה לפתיחת העונה ויצא איתה מחר למחנה האימונים בסלובניה.

יותם הלפרין חתם היום סופית במכבי ת"א על חוזה לשלוש שנים ויוצג הערב במסיבת העיתונאים הרשמית של הקבוצה לרגל פתיחת העונה. גארד נבחרת ישראל חתם על חוזה תלת-שנתי, במסגרתו יוכל לבחון את אופציית סיאטל בכל קיץ עם סעיף יציאה עליו הסכימו הצדדים.

הלפרין גדל במכבי ת"א והוביל את מחלקת הנוער שלה למספר רב של תארים. הוא שיחק ארבע שנים בבוגרים, אך לא קיבל את הצ'אנס לו קיווה ובעונה שעברה, לאחר שקיבל אישור משלטונות צה"ל לדחיית שירות, יצא לעונה באולימפיה לובליאנה הסלובנית. על אף שזכתה בדאבל הסלובני, הקבוצה עצמה לא ממש הצליחה, נפלה כבר בשלב המוקדם ביורוליג ולראשונה בתולדותיה לא הצליחה לעלות לפלייאוף הליגה האדריאטית.

לגארד עצמו הייתה עונה טובה מאוד, בה רשם 14.2 נק' ו3.6 אס' בליגה האדריאטית, אותה הוביל עם 50% מעבר לקשת וכמעט שתי שלשות בממוצע למשחק. ביורוליג הוא רשם 13.9 נק' ו90% מהקו ובליגה הסלובנית, אליה הצטרפה הקבוצה בשלב מאוחר, רשם 14.5 נק' למשחק והיה לו חלק חשוב בזכיית לובליאנה בדאבל.

מיד לאחר המשחק החמישי בסדרת הפלייאוף המוזרה של סלובניה, בה כל קבוצה ניצחה בחוץ, יצא הלפרין להתרשמויות אצל קבוצות NBA, ועל אף הערכות מחמיאות יותר, נבחר במקום ה53 בלבד ע"י סיאטל סופרסוניקס. הקבוצה ממדינת וושינגטון הציעה לו לבוא למחנה הסופי שלה באוקטובר, אך בסופו של דבר החליט השחקן לחזור למדים הצהובים. הקיץ איכזב הלפרין במדי נבחרת ישראל שסיימה במקום האחרון כאשר רשם 12.8 נק' ו2.7 אס' בחצי גמר אליפות אירופה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();