פלג. איש המחזור



ליגת על - נבחרי המחזור השישי
ספסל ,11/12/2006

כצפוי, שחקני נהריה מככבים בחמישיית המחזור אחרי הניצחון הענק על ירושלים במוצ"ש. משלימים את החמישייה ישראלי נוסף, בוסמן וזר ותיק, כאשר שוב הצעיר המבטיח שלנו הוא מתאזרח.

שחקן המחזור: ברק פלג
כולם דיברו על המפגש של רביב לימונד ועידו קוז'יקרו, אליו עוד נחזור בהמשך, מול קבוצתם לשעבר, אבל דווקא אקס אדום אחר היה זה שחיסל אותה. ברק פלג עלה נהדר מהספסל ושתי השלשות שלו בסיום המחצית הפכו משחק צמוד לקריעה. פלג רשם שיא עונה של 16 נקודות במשחקו הרביעי ברציפות בספרות כפולות, כולל 4 שלשות מ5 ניסיונות, והוסיף 5 ריב', בניצחון שקבע שנכון להיום נהריה היא מס' 2 בליגה.

חמישיית המחזור: מרכוס האטן, ברק פלג, משה מזרחי, סשה בראטיץ' ועידו קוז'יקרו

מרכוס האטן נעדר מחמישיית המחזור לפני שבוע בגלל אחוזיו הנוראים מהקו בלבד, ובניצחון השלישי ברציפות של אשקלון כבר אי אפשר להתעלם ממנו. 27 נקודות, עם 9 מ10 מהקו ו6 מ8 לשתיים, קבעו שיא עונה עבור האיש שלפני שנה הפציץ 30 נקודות כל מחזור שלישי, והעונה עושה גם את חבריו טובים יותר עם חמישה אסיסטים למשחק.

נקודה אחת בלבד הייתה חסרה למשה מזרחי כדי לקבוע שיא קריירה חדש אמש בעפולה. הפורוורד המשיך במגמת העלייה שלו העונה, עם 28 נקודות ו3 חטיפות, ובעיקר שלשה בכל פעם שקבוצתו נזקקה לאחת.

סשה בראטיץ' היה אחראי לניצחון הראשון של גליל העונה, עכשיו הוא אחראי גם לשני ואם היה מקבל קצת יותר עזרה ביתר המשחקים, גליל לא הייתה בתחתית. 26 נקודות, כולל 10 מ12 מהשדה ושלוש שלשות ללא החטאה, ב26 דקות בלבד, שלא השאירו צ'אנס לראשל"צ וסידרו לקהל בכפר בלום ניצחון ליגה ראשון העונה.

עידו קוז'יקרו היה מלך הסלים הישראלי בעונתו האחרונה מחוץ לירושלים, ונכון להיום, הוא חזר להוביל את כל הקולעים בכחול-לבן. הקיר בטון רשם 21 נק' ו7 ריב' באחוזים נהדרים מהשדה ומהקו, היה בלתי עציר במחצית השניה וגם אם לא יודה בכך, הוכיח כמה הוא חסר לירושלמים.

ראויים לאיזכור: ג'ון גילכרייסט, קוקי בלצ'ר, ריקארדו מארש, יותם הלפרין, קני אדלקה

המאכזב
גם השבוע לא חסר מועמדים לתואר הזה, והאמת שהיינו יכולים לבחור כאן כל שחקן של הפועל ירושלים, אבל נלך עם יוריצה גולמאץ. הבוסמן שיחק 12 דקות בלבד, בהן הנתון הכי גבוה שלו בדף הסטטיסטיקה היה מספר העבירות - 6. כן, כן, לא טעינו, אחרי יציאתו הוא הוסיף עבירה טכנית שהפכה הפסד לא נעים לתבוסה כמעט חסרת-תקדים.

הצעיר המבטיח
ואם בקטגורית המאכזב קשה לנו לבחור כי יש יותר מדי מועמדים, בקטגוריה הזאת ממש אין מספיק. לא נעים להודות, אבל שוב הולך התואר למתאזרח, כאשר בפינג-פונג בין גרינמן לחנן קולמן הגיע הפעם תורו של הדני. 14 נקודות, 6 ריב' ו3 שלשות, האחרונה שבהם סגרה את הצוהר על קאמבק אחרון של הגבעה, מסדרות לו ניצחון קליל בהיעדר תחרות וזכייה בתואר בפעם השניה העונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();