דורון נבחרה לחמישיית הCLASS
ספסל ,11/04/2007

שי דורון, בחירת הדראפט הטרייה של הניו יורק ליברטי אך עדיין כוכבת במרילנד, נבחרה לחמישיית הסיניוריות של העונה. הטרפס גם ציינו את סיום העונה בערב חגיגי.

חמישיית הCLASS אול אמריקן מציינת לשבח את חמש שחקניות השנה האחרונה במכללות אשר מייצגות על הצד הטוב ביותר מה זה אומר להיות סטודנטית אתלטית; על המגרש, בכיתה ובקהילה. CLASS הינן ראשי תיבות של Celebrating Loyalty and Achievement for Staying in School. את מירב הקולות קיבלה אליסון ביילס מדיוק, אליה הצטרפו בחמישייה דורון כאמור, לינדזי הארדינג (דיוק), קייטי ג'רלדס (פרדו) וקייט הובס (Navy). לחמישייה השנייה נבחרו אמנדה בראון (פן סטייט), ג'סיקה דאבנפורט (אוהיו סטייט), די דיוויס (ואנדרבילט), אייבורי לאטה (צפון קרוליינה) ושיי מרפי (USC).

עוד בענייני מרילנד, ביום שני בערב ציינו במרילנד רשמית את סוף עונת 06/07 בטקס סוף עונה השנתי. בטקס הוקירו הטרפס את שתי הסיניוריות של הקבוצה. דורון וקריסטל לאנגהורן נבחרו לאקדמיק אול אמריקן, לנאגהורן גם קבעה שיא ACC חדש באחוז מהשדה לאורך העונה עם 70.7%. הפרס האחרון של הערב הוענק לדורון, על הישגיה בקריירה. דורון שיחקה (ופתחה) יותר משחקים במדי מרילנד מאשר כל שחקנית אחרת.

דורון, שתסיים את לימודיה באביב עם תואר בקרימינולוגיה, נבחרה שלוש פעמים לחמישיית הACC (כולל לחמישייה הראשונה בעונתה השנייה), מדורגת שנייה בכל הזמנים ברשימת הקלעיות של מרילנד ובטופ 15 באסיסטים, חטיפות ואחוז מעבר לקשת. היא מחזיקה בשיא האוניברסיטה בכמות זריקות עונשין, ומדורגת שנייה באחוז מהקו בקריירה (80.3%).

ערב סיום העונה היה המאורע הרשמי האחרון בקריירה של דורון כשחקנית מרילנד. ב22 לאפריל יחל מחנה האימונים של הניו יורק ליברטי, אשר בחרו את דורון עם הבחירה ה16 בדראפט 2007 לפני שבוע.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();