אהרוני. עובר לאמן



אהרוני פורש, עובר לאימון
ספסל ,17/06/2007

אורן אהרוני תולה את הנעליים אחרי שנים ארוכות בליגת העל, אבל נשאר בגבעת שמואל לאחר שחתם לשלוש שנים כמאמן הקבוצה, שעדיין לא ברור באיזה ליגה תשחק.

אחרי 16 שנים על הפארקט, הודיע אורן אהרוני על פרישתו מכדורסל. עם זאת, הרכז הותיק ששיחק בשבע השנים האחרונות בגבעת שמואל, ישאר בקבוצה, לאחר שחתם על חוזה לשלוש שנים כמאמן ראשי. הגבעה, שירדה מליגת העל, עדיין מחכה להכרעה באיזה ליגה היא תשתתף בעונה הקרובה.

אהרוני, שגדל בנוער של הפועל חולון, עלה לבוגרים לראשונה בעונת 91/92, ולאחר עונה בודדת בהפועל נהריה חזר לחולוניה לשנתיים נוספות. אחרי עונה אחת במכללת פלורידה אינטרנשיונל, בה שימש מאיר קמינסקי כעוזר מאמן, חזר ארצה והפך לרכז מוביל.

מכבי ר"ג, שהתכוננה אז לשחק בלאומית ב', החתימה אותו, ובסופו של דבר נשארה בליגה הבכירה עקב הורדתה של מכבי ירושלים. אהרוני הוביל את הקבוצה לסיבוב ראשון מדהים, אותו סיימה במקום השלישי, אבל נפצע וגמר את העונה. על אף הפציעה, זכר לו צביקה שרף חסד, ולקח אותו לנבחרת בקיץ, איתה שיחק ביורובאסקט 97. הוא המשיך בר"ג לעונה נוספת, ומשם עבר לשנה וחצי בהפועל אילת, אך לאחר שזאת התפרקה באמצע עונת 99/00, סיים את העונה במכבי חיפה.

בעונת 00/01 חתם אהרוני בגבעת שמואל, ומאז הפכה הקבוצה לביתו. הוא עזר לגבעה לתקוע יתד בליגה הבכירה כרכז ראשון ושחקן מוביל יחד עם צמד הותיקים הנוספים משה ברנר ודרור כהן. בשיאה הגיעה הקבוצה לגמר גביע המדינה ולחצי גמר הפלייאוף, אבל בעונה האחרונה נחלש אהרוני מאוד ולא הצליח למנוע ממנה ירידה ללאומית.

בסה"כ שיחק אהרוני ב 335 משחקים בליגת העל, קלע 2549 נקודות שממקמות אותו במקום ה 85 בכל הזמנים ברשימת קלעי ליגת העל.

לחצו כאן לדף השחקן והסטטיסטיקות של אורן אהרוני






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();