טפירו חוזר לבני השרון!
ספסל ,26/06/2007

הפועל ירושלים שוב התמהמה, ועל אף בקשת האוהדים הנרגשת להנהלה ולשחקן, לא הגיעה לעמק השווה עם מאיר טפירו, שסיכם היום בבני השרון על חוזה לשנתיים. יחזור לשחק בקבוצה המאוחדת אחרי שלוש שנים.

אחרי גמר הפיינל פור בחודש שעבר, נדמה היה שדרכיהם של מאיר טפירו והפועל ירושלים לא יפרדו יותר לעולם. הקפטן האדום שיחק משחק גדול, הוביל את קבוצתו ליתרון במשך שלושה רבעים וחצי, אבל אז ביצע שתי עבירות מעוררות מחלוקת תוך דקה וירד לספסל עם חמישה פאולים.

טפירו לא האמין שזה קורה לו וסינן לשופט סמי בכר את אחד המשפטים שיכנסו להיסטוריה: "איך אתה לא מתבייש? כל הקריירה חיכיתי לזה". הוא ירד לספסל ממרר בבכי, ובאחת הפך לאחד הסמלים הגדולים בהיסטוריה של האדומים מהבירה.

האוהדים האדומים, שידעו שהגארד מסיים חוזה, פירסמו הודעה שנשלחה להנהלת הקבוצה ולשחקן, הקוראת להם לסיים את המו"מ במהירות בלשון הבאה: "אנו, האוהדים, פונים אליכם בבקשה נרגשת. מאיר טפירו סיים את עונתו החמישית במועדון, עונות בהן זכינו לרגעים יפים ולרגעים פחות נעימים, אבל עשינו אותן ביחד. מאיר טפירו הוא חלק בלתי נפרד מהפועל ירושלים, הוא קפטן נפלא, והאכזבה במשחק גמר הפיינל פור רק חיזקה את ההרגשה.

באותם רגעים בהם פרץ מאיר בבכי על הספסל, הוא ביסס מבחינתנו את מעמדו כסמל אדום. האוהדים, שאינם יודעים מה מצבו של המשא ומתן, קוראים לשני הצדדים לשבת ביחד ולהגיע להסכם שיאפשר את הישארותו של הקפטן היקר במדים האדומים. אנו מלאי אמונה שביחד עם מאיר הקבוצה תצליח להגיע להישגים יפים, ומעל הכל, חושבים שטפירו צריך לסיים את הקריירה בבית. אוהבים, האוהדים".

בימים האחרונים, לאחר שקיבל גם הצעות לחזור לליגה הצרפתית בה כיכב במדי נאנסי, נפגש טפירו עם ההנהלה, ונדמה היה שחתימתו על חוזה חדש קרובה מתמיד, כאשר המחלוקת היחידה הייתה דרישת השחקן לסיכום לתקופה של שנתיים, בעוד ההנהלה רצתה לסכם על שנה אחת בלבד.

הבוקר הפתיע טפירו את כולם, כאשר סיכם בבני השרון על חוזה לשנתיים. הקבוצה צפויה להודיע על ההחתמה המפתיעה במסיבת עיתונאים שתיערך היום בצהריים בהרצליה.

טפירו, שגדל במחלקת הנוער של אליצור קרית-אתא וכנער שיחק עם כיפה לראשו, הצטרף להפועל ת"א בגיל 19, לאחר שהוביל את מכבי קרית-מוצקין להישגים נאים בליגת הנוער ולזכייה מדהימה בגביע המדינה. הוא פרץ לתודעה כבר בשנתו הראשונה, כאשר קלע סל ניצחון גדול בדרבי מול מכבי ת"א – ניצחון לאחריו חיכו האדומים כמעט עשור שלם עד שהתגברו שוב על הצהובים.

בהמשך שיחק שנתיים בהפועל אילת, אותה הוביל לגמר הפלייאוף כמלך האסיסטים של הליגה, ותקופה דומה גם במכבי חיפה, בה רשם את הטריפל דאבל הראשון בתולדות הליגה.

בעונת 00/01 חתם בהפועל ירושלים, ושיחק בה שלוש שנים. בעונת 03/04 עזב לטובת בני השרון, איתה הדיח את ירושלים, שזכתה בגביע יול"ב באותה עונה, כבר בשלב רבע גמר הפלייאוף. העונה המצויינת שלו העלתה את קרנו גם באירופה, והוא יצא לשחק בנאנסי, איתה זכה בגביע האסים והוביל לגמר הפלייאוף.

בשנתיים האחרונות חזר להפועל ירושלים, איתה זכה בעונה החולפת בתוארו הישראלי הראשון, כאשר הניף את גביע המדינה לאחר ניצחון בגמר על בני השרון. הוא הגיע גם כפסע כאמור מזכייה באליפות היסטורית, אבל ריבאונד התקפה אחד של ג'יימי ארנולד קטע לו את החלום.

בעונה החולפת רשם טפירו 10.9 נק', 3.1 ריב', 4.0 ריב' ו-1.3 חט' בממוצע במשחקי הליגה, אבל בפיינל פור השתדרג ל-18.0 נק', 3.5 ריב' ו-4.5 אס', באחוזים נהדרים מכל הטווחים. בגביע יול"ב הוא העמיד העונה 11.7 נק', 4.2 ריב' ו-3.9 אס'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();