אורלנד. עולה לירושלים



ירושלים סיכמה עם מרקוביץ' ואורלנד
ספסל ,03/07/2007

אחרי גל העזיבות, הפועל ירושלים מתחילה להתכונן לעונה הבאה אף היא: ארז מרקוביץ' חתם לשנתיים נוספות, יהוא אורלנד יצטרף לקבוצה מגלבוע/עפולה.

מאז ההפסד הטראומטי בגמר הפיינל פור, הפועל ירושלים איבדה חלק גדול מהסגל: מאיר טפירו עזב לבני השרון, טרנס מוריס ערק למכבי ת"א, מתן נאור מצא בית חדש בנהריה ועל הכוכב הגדול מריו אוסטין מפחדים אפילו לחלום כרגע נוכח הצטמקות התקציב.

היום רשמה הקבוצה החתמות ראשונות לקיץ 2007, כאשר האריכה את חוזהו של ארז מרקוביץ' לשנתיים נוספות, וסיכמה עם יהוא אורלנד על הצטרפותו מהפועל גלבוע/עפולה, אף הוא לתקופה של שתי עונות במלחה.

מרקוביץ', סנטר נבחרת ישראל, גדל במכבי ראשל"צ, ושיחק בעבר גם בר"ג ואשקלון. למלחה הוא הגיע לפני שנתיים, אחרי שלוש שנים מוצלחות מאוד בעירוני נהריה, ואפילו קפיצה קצרה לראסינג פאריז, איתה סיים את העונה בצרפת.

הענק מראשון נכנס למשבצת הגבוה המחליף של הקבוצה, אבל ידע ימים לא קלים על הספסל של ארז אדלשטיין ודן שמיר. את העונה האחרונה הוא סיים עם ממוצעים של 5.2 נק' ו-2.5 ריב' למשחק בליגה, וביול"ב רשם 3.4 נק' ו-1.9 כ"ח.

אורלנד, שגדל בנוער של גליל עליון ואף שיחק שנתיים בבוגרים שלה, כבר הספיק לנדוד בין מכבי רעננה, עירוני ר"ג ועירוני אשקלון, בה אף שימש כקפטן לפני שנתיים. בעונה שעברה שידרג את מספריו בצורה משמעותית תחת דני פרנקו בהפועל גלבוע/עפולה, ורשם 10.9 נק' למשחק, עם 45% מעבר לקשת ו-89% מהקו.

השוטר ממשגב הפך לקלע הטהור הכי טוב בכדורסל הישראלי, כאשר המטיר לא פעם מטחי שלשות מרשימים, כולל 8 - 7 מהן ברבע האחרון - במשחק ההפסד של עפולה במלחה. בסיבוב השלישי הוביל אורלנד את הקבוצה מהעמק לניצחון על האדומים מהבירה עם 16 נקודות וארבע שלשות, וגם שנה קודם לכן הצטיין מול ירושלים, כאשר קלע 7-7 מעבר לקשת, כולל שלשת ניצחון עם הבאזר, במדי אשקלון.

דפי שחקן וסטטיסטיקות: יהוא אורלנד | ארז מרקוביץ'






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();