קולודני - מכתום לאדום


קולודני חתמה באנדה
ספסל ,03/07/2007

נעמי קולודני, רכזת בני יהודה שהייתה אמורה לשחק בפולין בעונה הבאה, חתמה לשלוש שנים ברמת השרון.

נעמי קולודני, חברת הסגל הרחב של נבחרת ישראל, תשחק בשלוש שנים הקרובות באנדה ברמת השרון. קולודני (25, 1.72) היתה אמורה לשחק בעונה הקרובה בריבניק הפולנית, אך הקבוצה הפולנית חזרה בה מן ההסכם. קולודני מצטרפת ללימור מזרחי, תמר מעוז, דיאנה ג'קסון, דליבורקה ויליפיץ', מירב דורי ושני לוי החתומות בקבוצה.

קולודני הייתה אחת הישראליות הבולטות בליגה בעונה שעברה. היא עזרה להוביל את בני יהודה הצעירה למקום השלישי בטבלה ולחצי גמר הפלייאוף. היא סיימה את העונה עם ממוצעים של 9.6 נקודות (שישית בין הישראליות) ו-3.5 אסיסטים ב-32.6 דקות למשחק. קולודני דייקה ב46.8% מעבר לקשת, היא הייתה הקלעית השניה בטיבה מטווח זה בכל הליגה (אחרי מוניק קורי). בעונת 05/06 קולודני זכתה באליפות עם הפועל תל אביב. בעונות הקודמות היא שיחקה בהפועל חיפה מוצקין, מכבי רמת חן, מכבי רעננה ורמת השרון - שם גדלה.

אורנה אוסטפלד: "מעבר לכך שנעמי היא למעשה שחקנית בית, וגם ילידת רמת השרון, היא קודם כל פתרה לנו בעיה רצינית. עד היום לא הצלחנו למצוא מי שתחלוק עם לימור מזרחי את עמדת הרכזת, ולכן כששמענו שהקבוצה הפולנית מוותרת על קולדני, מיהרנו להחתים אותה. נעמי עשתה קפיצת דרך עצומה בשנתיים-שלוש האחרונות, ואני שמחה שהחתמנו אותה לטווח ארוך. כנראה שגם היא רואה בנו בית".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();