ווטסון. עוד מתאזרח בחולון



ווטסון חוזר ארצה לטובת חולון
ספסל ,06/08/2007

המתאזרח, ששיחק בעבר במדי נבחרת ישראל, חוזר משנתיים בליגה הבלגית לטובת העולה החדשה לליגת העל. בעונה שעברה שיחק תחת יעקב ג'ינו עם לובן שירדה ליגה.

כריס ווטסון (32, 1.98 מ') חוזר לליגת העל. הפורוורד המתאזרח חתם בהפועל חולון, בו הוא מצטרף לקאדר ישראלי הכולל כבר את גוני יזרעאלי, אבישי גורדון, מורן רוט, ליאור לוי והמתאזרחים ריאן לקסר וג'ורדן קארדוס.

ווטסון, בוגר אוניברסיטת ניאגרה בה שיתף פעולה עם אלווין יאנג, שיחק בעבר באורוגוואי, אנגליה ושבדיה, ולארץ הגיע לראשונה בסוף המילניום שעבר, כאשר עזר לעירוני חדרה להעפיל ללאומית א'.

עקב נישואיו לישראלית, הוחתם כזר לתקופה קצרה בהפועל ת"א, אבל לא בלט וחזר לשחק בלאומית, הפעם במגדל העמק, לה עזר להישאר בליגה, תוך כדי תצוגות פנטסטיות במחזורי הסיום של העונה.

עם קבלת האזרחות הישראלית בקיץ 2004, הפך לסחורה מבוקשת בליגה, ונחת בסופו של דבר במדי גבעת שמואל. כבר בעונתו הראשונה עם הדרכון החדש הוביל את כל הישראלים עם 15.8 נקודות ו-6.2 ריבאונדים, מה שסלל את דרכו לנבחרת בקיץ 2005, איתה העפיל מההזדמנות האחרונה לאליפות אירופה.

היכולת הגבוהה שהפגין בגבעה, בנוסף כמובן לאזרחות הכפולה, העלתה את מניותיו, ולפני שנתיים הוא חתם על חוזה מרשים למדי בלובן הבלגית. אחרי עונה ראשונה מוצלחת, נעצר מעט המומנטום של ווטסון והקבוצה, שסיימה אחרונה בליגה וירדה לליגת המשנה. בעונה הבאה אגב, יחליף אותו בקבוצה ישראלי אחר, איציק אוחנון.

בסה"כ רשם ווטסון בעונה שעברה 35 משחקים בקבוצה של המאמן הישראלי יעקב ג'ינו, בהם רשם 11.1 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים ושתי חטיפות בממוצע למשחק. זאת אחרי שעונה קודם לכן רשם 15.5 נקודות למשחק בליגה ו-16.5 ביורוקאפ.

לחצו כאן לדף השחקן של ווטסון






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();