תמיר. נשאר באירופה



תמיר מצא קבוצה - צ'רקאזי האוקראיינית
ספסל ,27/08/2007

הסנטר של נבחרת ישראל, ששיחק בעונה שעברה בשרלרואה הבלגית וא.א.ל לאריסה היוונית, חתם לשנתיים בצ'רקאזי בה יחזור לשתף פעולה עם ג'יי סטרייט.

עמית תמיר ממשיך בנדודים. הסנטר של הנבחרת, שלא ממש מצא בית מאז שסיים את הקולג', חתם היום בקבוצת צ'רקאזי מאוקראינה, שתהיה התחנה החמישית שלו תוך שלוש עונות. לפי החוזה החדש, הוא אמור להישאר בקבוצה שנתיים, אך יש לזכור שבעבר גם היה חתום לשנתיים בפאוק סלוניקי, בה שיחק רק חצי מהתקופה.

הסנטר של הנבחרת, שגדל בהפועל ירושלים ושיחק בה שלוש עונות בבוגרים, עשה קריירת קולג' מרשימה במדי קאל-ברקלי, ובסיומה כאמור חתם לשנתיים בפאוק. בסיום עונה אחת עבר לא.א.ק אתונה, בה שיתף פעולה עם דרור חג'ג', אך שוחרר במהלך העונה וסיים אותה בגבעת שמואל, לה עזר לשרוד בליגה.

את העונה שעברה התחיל בשרלרואה הבלגית (4.5 נק', 2.1 ריב'), אבל גם אותה עזב לפני האביב ואת העונה סיים בא.א.ל לאריסה היוונית (5.7 נק', 3.1 ריב'), במדיה שיתף פעולה עם ארתור לי והקטור רומרו. תמיר היה מועמד למספר קבוצות ישראליות, אך בסופו של דבר בחר באופציה האירופית.

צ'רקאזי, קבוצתו החדשה, נחשבת לכח עולה בכדורסל האוקראיני ובעונה שעברה סיימה במקום השלישי מאחורי שתי הגדולות, מאריופול ובי.סי. קייב, מה שמבטיח לה השתתפות ביורוקאפ של פיב"א בעונה הבאה.

לפני שתי עונות שיחק במדי הקבוצה אילן קדוש, שפתח את תקופתו בסערה, אבל עזב בהמשך. גם צ'ארלס גוסה, אקס-גליל וקרית אתא, שיחק תקופה לא קצרה במועדון. תמיר ישתף פעולה עם ג'יי סטרייט, איתו שיחק גם בגבעת שמואל לפני שתי עונות, ועם ליאון רודג'רס הזכור לישראל מטורניר חג המולד בהארלם, בו הוביל את דן בוש לזכיה על חשבון הנבחרת האולימפית.

ייתכן ותמיר צד את עיני האוקראינים במשחקים בין הנבחרות הקיץ. בארץ הוא רשם 7 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-15 דקות ואילו בניצחון בקייב קלע 2 נקודות בשש דקות.

לחצו כאן לדף השחקן והסטטיסטיקות של עמית תמיר






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();