פפי. שיהיה בהצלחה



פפי חוזר לפארקט - חתם באשקלון
ספסל ,07/10/2007

לא רק דורון שפר בחוזרים: פפי תורג'מן, הסמל של הפועל ירושלים וקפטן הנבחרת בעבר, מתקאמבק אחרי שנתיים לעירוני אשקלון. עשוי לשחק כבר הערב בב"ש.

פפי תורג'מן, שהתאמן בשבועות האחרונים בעירוני אשקלון, חתם במדיה עד תום השנה האזרחית על חוזה ניסיוני. הגארד, שלא שיחק בשנתיים האחרונות, רצה לקבל צ'אנס לשוב ולהוכיח עצמו בליגה, ועופר ברקוביץ' החליט לתת לו אותו.

תורג'מן, שגדל בהפועל ירושלים, לא שיחק בצורה מקצוענית מאז עונת 04/05, אותה החל במונס הבלגית. הוא חזר ארצה, שיחק תקופה קצרה בהפועל פיליפ ליאון מהליגה הארצית, אבל גם שם לא סיים את העונה והתמקד בניהול סניף של ארומה.

פפי גדל בהפועל ירושלים ושיחק במדיה 11 עונות כמעט רצופות, פרט לחצי עונה בגבעת שמואל. בתחילת העשור, אחרי שרשם לזכותו שני גביעים עם האדומים, עבר גם בליבורנו, הפועל ת"א, גליל עליון וכאמור מונס.

בגיל צעיר כבר הודיע על פרישה בדיוק לפני עשור, באמצע העונה, אבל חזר בו ובסיום העונה זכה בגביע שני. בהמשך מונה לקפטן נבחרת ישראל, במדיה קלע 364 נקודות ב-58 הופעות.

פפי, שנחשב אתלט ענק בתחילת דרכו וזכור כמטביע אקרובטי מליגת הקיץ של מליניאק, סבל מפציעה קשה באוסישקין דווקא באמצע עונת השיא שלו, 94/95, כאשר סחב את הקבוצה על גבו עם 17.3 נקודות ו-6.9 אסיסטים למשחק, והציל אותה לאחר עזיבת כוכבי הקבוצה לכסף של מנבר בחולון.

הוא הראה לב גדול כאשר הצליח לחזור מהפציעה, אבל איבד רבות מהאתלטיות שלו. למרות זאת, בעונת 98/99, חזר להיות פקטור מרכזי, כאשר כיכב בחמישייה אדירה של אפי בירנבוים שכללה גם את וולדמן, וויליאמס, המילטון וצ'ורצ'יץ', שהביאה את הקבוצה לסיום במקום הראשון בסיום העונה הרגילה.

כעת, בגיל 37.5, ינסה פפי להראות שעדיין כוחותינו במותניו, ואולי על הדרך לסמן לקבוצת האם שלו איזה טעות עשתה כאשר פסחה עליו כ"כ הרבה שנים. דבר אחד בטוח - כבר בשבוע הבא בגביע ווינר צפו לקבל קבלת פנים חסרת תקדים כמעט עבורו במלחה.

את משחק הבכורה שלו אמור פפי לקיים כבר הערב בסיבוב א' של הגביע מול באר-שבע בחוץ. וויטני רובינסון המאכזב שוחרר מהקבוצה והשאיר אותה עם שני זרים בלבד אחרי שגם טיראס ווייד נחתך, ואם זה לא מספיק, אז גם מושון יעקוסי ושחר כהן הפצועים עלולים להיעדר הערב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();