המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

מכבי הוד השרון
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה מכבי הוד השרון 85 - מכבי רחובות 79

מפרקים ומרכיבים מחדש

סגל ישראלי חדש ברובו, זרים דומיננטים שנבחרו בקפידה, המשכיות של הצוות המקצועי בראשותו של חנן הירשוביץ המוערך ושני אחים שישתפו השנה פעולה ב"עתידים". מכבי הוד השרון פותחת עונה בלאומית ולמי שעדיין מאמין בכדורסלן הישראלי יש בהחלט למה לצפות. ממשיכים עם "קבוצה ביום", חוזרים שוב לאזור השרון.


טובים השניים: זרים חדשים להוד"ש

מכבי הוד השרון סוגרת סגל, ומצרפת לשורותיה שני זרים מעניינים שיובילו את הקו הקדמי שלה העונה - סטורם וורן, שבעונה האחרונה שיחק בליגה השניה בצרפת וחואן פטילו, שמגיע מהליגה השנייה ביפן.


הישראלי האחרון של הוד השרון

עומר אל-על, שהוביל בעונה האחרונה את אליצור רמלה לגמר הפלייאוף בליגה הארצית מצטרף להוד השרון ויהיה הרכש השלישי שחנן הירשוביץ' מביא מהליגה הארצית הקיץ. מרבית קבוצות הליגה הלאומית מתכוננות לפתיחת האימונים בשבוע הבא, אבל מי עדיין לא שם?


הוד השרון במסע רכש

אחרי שמואל מלכוב וגל טסלר - מכבי הוד השרון בסדרת החתמות מהיממה האחרונה סוגרת את הקו האחורי ומתחילה בחיפושיה אחרי שחקני חיזוק זרים, שישלימו את הסגל. במועדון מהשרון מקווים לחזור לפלייאוף העליון אחרי שבשנים האחרונות דשדשו בחלק התחתון של הטבלה. ספי צוק, חבר הנהלת הקבוצה: "בנינו סגל שחקנים שאפתן ורעב להצלחות, המטרה היא לעלות לפלייאוף".

לאומית: איתות מהשרון

מכבי הוד השרון בהחתמה החדשה הראשונה של הקיץ, מצרפת לשורותיה את הקלעי שמואל מלכוב שמגיע אחרי שנתיים נהדרות בארצית. אצל השכנות: איתן רוטנברג ימשיך בכפר סבא, בן שרוני - ברמת השרון.

קרוב-רחוק
2 דקות לסיום הוד"ש וקרית אתא היו בשיוויון 74:74, אלא שאז הצפוניים ברחו ויצאו מעתידים עם נצחון חשוב 83:76 שמשאיר את הוד"ש מחוץ לפלייאוף סופית. אייזיאה סייקס סיים עם טריפל דאבל, בצד השני חמישה קלעים בדאבל פיגרס.
מאבדת גובה: הפסד נוסף להוד"ש, 26 נק' למארשל בבכורה
מכבי הוד השרון, ללא יואב דביר, מתרחקת מהפלייאוף עם הפסד שלישי ברציפות, הפעם 90:70 לעפולה שחגגה בצבע. מוזס מארשל היה נהדר בבכורה עם 26 נק', קלי בידלר הוסיף 16 משלו ועפולה רשמה נצחון נוסף שקטע שלושה הפסדי חוץ.
ללא כל קושי: 90:68 לב"ש בהוד"ש
הקבוצה של ישראל ברוך הצטרפה גם היא לקרב על המקום הראשון עם נצחון חוץ על מכבי הוד"ש שעדיין נשארת במקום השביעי. ב"ש נהנתה ממשחק נהדר של צמד הכהנים, ומנגד הוד"ש נאלצה לשחק עם זר אחד. מת'יו חזקייה שהצטרף השבוע לא שיחק וישוחרר מהקבוצה.
לאומית: כפ"ס הדהימה באתא, הוד"ש ברעננה
הפועל כפ"ס חתומה על הפתעת המחזור עם נצחון גדול 63:60 בקרית אתא, הוד"ש עם צעד חשוב בדרך לפלייאוף לאחר נצחון חוץ ברעננה לה זה הפסד ראשון מפתיחת הסיבוב השני. ב"ש, עפולה וגלבוע עם נצחונות על קבוצות התחתית. רמה"ש עם נצחון קשה באשקלון בורחת למגדל העמק שהובסה ע"י עירוני ר"ג.
הוד"ש: מת'יו חזקייה יחליף את רודני אלכסנדר
מת'יו חזקייה (24, 2.06) חתם במכבי הוד השרון ויחליף את רודני אלכסנדר שעזב בסוף השבוע האחרון. חזקייה, בוגר מכללת דרום קרוליינה, מצטיין בעיקר בחלק ההגנתי עם יכולת חסימה גבוהה.