נאור שרון. מוליך את הנבחרת



בפורמה טובה
ספסל ,14/07/2011

נבחרת הקדטים גברה אתמול (רביעי) על מקדוניה, 43-62, בסיומו של טורניר ההכנה במקדוניה. " אליפות אירופה זה סיפור אחר לגמרי ממה שאנחנו חווים כאן ונצטרך להשתפר ולהתקדם" אמר המאמן בסיום. ביום שישי יחלו הכחולים-לבנים את החלק השני במסע שלהם ברחבי אירופה כשיפגשו את סרביה החזקה.

ישראל 62 – מקדוניה 43
נבחרת הקדטים רשמה ניצחון נוסף במסע ההכנה שלה לקראת אליפות אירופה לקדטים דרג ב' שתחל בעוד מספר שבועות. חשוב לזכור כי הכחולים-לבנים משחקים ללא עידן זלמנסון, שחקנה של מכבי ת"א שפצוע ולא הצטרף למשחקים, אך אמור להיות כשיר לתחילת האליפות.

נתי כהן עלה בחמישייה עם נאור שרון, איתי שגב, יוחאי צוקרמן, אלי שיפטון ואיליה סרור. הרבע הראשון החל בבליץ ישראלי עם יכולת פנטסטית בהתקפה והגנה לוחצת נהדרת שסידרה יתרון של 14 נק' בסיומן של עשר הדק' הראשונות, 11-25.

ברבע השני הישראלים נתקעו בהתקפה וסיימו אותו רק עם 15 נק', אולם ממול ההגנה המשיכה להיות טובה וספגה רק 9 נק'. בסיומה של החצי הראשון הובילו נאור שרון וחבריו ב-20 הפרש על הרומנים, 20-40.

גם בתחילתו של החצי השני הישראלים לא הצליחו להבריק בהתקפה והתקשו לקלוע זריקות קלות. למזלם, המקדונים היו חלשים מאוד והרבע השלישי הסתיים בתוצאה, 28-54.

עשר הדק' האחרונות הדליקו נורה אדומה לצוות המקצועי של הנבחרת כאשר הקדטים נכנסו לשאננות או שפשוט לא היו בפוקוס כשקלעו רק 8 נק' וספגו 15 בצד השני. למרות היכולת הפושרת מאוד בחצי השני ההתחלה המצוינת של המשחק סידרה לכחולים-לבנים ניצחון קליל, 43-62.

קלעו לנבחרת ישראל – איתי שגב 13, נאור שרון 10, אלי שיפטון 9, אור קהל ויוחאי צורקמן 7 כ"א, ראיין דניאל 6, רגב זנזורי 5, איליה סרור, וסטס קאופמן 2 ואלון ניניו 1. יוני דוד שיחק ולא קלע.

בסיום המשחק התייחס כהן לתצוגה של שחקניו והוריד אותם מהר לקרקע לקראת המשך הדרך: "סיימנו טורניר ראשון בניצחון נגד מקדוניה, משחק שהוכרע במחצית הראשונה בזכות הגנה טובה מאד שלנו ומשחק התקפה טוב. במחצית השנייה היינו חלשים כששחקנים איבדו ריכוז ויכולת ההתקפה שלנו ירדה משמעותית וקלענו 22 נקודות בכל המחצית. 9:50 דקות בתוך הרבע הרביעי קלענו 3 נקודות בלבד וסיימנו עם 8 נקודות בכל הרבע. זה דבר שמדליק אצלי נורה אדומה כיוון שבאליפות אירופה כל דקה, כל נקודה וכל סל יכולים להשפיע על תוצאת המשחק ועל אליפות שלימה ועלינו ללמוד ולהפיק לקחים ממה שקרה כאן במחצית השנייה. באופן כללי אסור לנו לאבד פרופורציה כי מה שמחכה לנו באליפות עצמה לא דומה לשני המשחקים נגד רומניה ומקדוניה בטורניר זה. נצא לטורניר הבא שם נשחק מול נבחרות מדרג א' ונוכל לבחון את יכולותינו טוב יותר. אליפות אירופה זה סיפור אחר לגמרי ממה שאנחנו חווים כאן ונצטרך להשתפר ולהתקדם על מנת להתמודד באליפות אירופה ברמה גבוהה מול נבחרות איכותיות הרבה יותר ".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();