מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | סגלי הקבוצות | טבלה | ראשי
נוער לאומית
עורכים: ברק חקלאי

בפעם השלישית - אליפות צהובה בנוער
מכבי טדי ת"א ניצחה את הפועל ת"א 78:86 והשלימה 3-0 חלק בסדרת גמר הפלייאוף. האדומים נתנו הכל במחצית הראשונה, אבל זה לא הספיק מול עוד תצוגת שיא של דני אבדיה ועידן אלבר. שחר עמיר קלע 25 להפועל (6/10 ל-3).

השלישית בדרך? 2-0 למכבי ת"א
גמר הפלייאוף בנוער ממשיך במרץ - הצהובים רשמו ניצחון נוסף מול הפועל ת"א אמש 91:74. דני אבדיה, דורי סהר ועידן אלבר הצטיינו, ים מדר קלע 22 לאדומים. ביום שישי (16:00, הדר יוסף) מכבי ת"א יכולה לגזור רשתות ולחגוג אליפות שלישית ברציפות.

נוער: מכבי ת"א ניצחה בראשון
סדרת גמר הפלייאוף יצאה לנוער עם משחק חד צדדי בהדר יוסף. הצהובים הציגו משחק יפה מאוד והנעת כדור טובה, והובילו בפער דו ספרתי גבוה כמעט כל המשחק. שיר מוריאדי הוביל את מכבי ת"א עם 23 נקודות, שחר עמיר עם 18 להפועל ת"א. המשחק הבא - יום שלישי בתיכונט.

נוער: דרבי תל אביבי בגמר!
שני משחקים צמודים ומותחים קיבלנו אמש במסגרת חצי הגמר. רעננה הובילה ב-10 הפרש אבל הפסידה בסוף למכבי ת"א 59:57, מה שהחזיר את הצהובים לגמר לנסות להגן על תוארם. לא רחוק משם הפועל ת"א עם רבע אחרון קטלני גברה על עמק יזרעאל 71:77 וגם היא עולה לגמר ראשון בתולדותיה.

נוער: התל אביביות ביתרון
הפועל ת"א עם ניצחון שני ברציפות על עמק יזרעאל גנבה לצפונים את הביתיות, ותוכל להעפיל לגמר הפליאוף ביום רביעי הקרוב אם תנצח בבית. מכבי ת"א טדי גם היא ביתרון 2-1 בסדרה מול עירוני רעננה, וביום רביעי תתארח במטרווסט.

נוער: שיוויון בחצי הגמר
הפועל תל אביב חזרה הביתה אחרי התבוסה בעמק והנחילה לצפונים תבוסה משלהם בדרך ל1-1 בסדרה. מכבי טדי ת"א שהפסידה במשחק הראשון בבית ניצחה בחוץ את עירוני רעננה. לא עוצרים - המשחק השלישי ביום כבר ביום ראשון (17:00 בנהלל, 20:30 בהדר יוסף)

נוער: רעננה גנבה את הביתיות
השרונים הפתיעו בהדר יוסף את מכבי טדי ת"א עם 78:75 עם התפוצצות של דניאל רון ועלו ליתרון 1-0 בסדרת חצי הגמר. בסדר ההמקבילה הפועל עמק יזרעאל גברה על הפועל ת"א 64:86 עם 24 נקודות של איל ונדל, וגם הם ביתרון. ממשיכים ביום חמישי בתיכונט ובמטרווסט.


cker();