השלישית בדרך? 2-0 למכבי ת"א
ספסל ,23/05/2018

גמר הפלייאוף בנוער ממשיך במרץ - הצהובים רשמו ניצחון נוסף מול הפועל ת"א אמש 91:74. דני אבדיה, דורי סהר ועידן אלבר הצטיינו, ים מדר קלע 22 לאדומים. ביום שישי (16:00, הדר יוסף) מכבי ת"א יכולה לגזור רשתות ולחגוג אליפות שלישית ברציפות.

בדרך לאליפות שלישית ברציפות? בשנתיים האחרונות מכבי טדי ת"א זכתה באליפות המדינה לנוער אחרי ניצחונות 3-1 על גלבוע מעיינות. האם העונה זה יסתיים כבר בסוויפ? אחרי שבמשחק הראשון קיבלנו בעיקר שליטה של מכבי ת"א, אמש האדומים כבר נראו יותר טוב בבית והמחצית הראשונה הייתה שוויונית. אבל רבע שלישי קטלני ועוד ערב מוצלח מחוץ לקשת סגרו את הסיפור מבחינת הצהובים בדרך לניצחון נוסף.

מכבי ת"א ניצחה למרות 21 איבודים, וזה בעיקר הודות לשליטה בריבאונד ונקודות מהזדמנות שניה. גם בגזרת האסיסטים הצהובים שוב הציגו משחק יפה של הנאת כדור וניצחו בגדול גם בפרמטר הזה.


סיקור המשחק
רבע ראשון נפתח צמוד כשהקבוצות מחליפות בינהן סלים והיתרון זז מצד לצד. אם במשחק הקודם הצהובים הם אלו שהלכו הרבה החוצה, הפעם האדומים ניסו זאת אבל לא בהצלחה יתרה. מי שכן פתח טוב הוא ים מדר שחזר להראות אתלטיות יפה בצבע. עידן אלבר עם 5 נקודות רצופות קבע שיוויון 13, פלטין קלע מחוץ לקשת ועמית אהרוני עם אחת משלו ממש על הבאזר קבע 23:20 לאורחים אחרי 10 דקות.

האדומים נתקעו 3 דקות שלמות ברבע השני בלי נקודות, בעוד שלשה של דורי סהר סוגרת ריצת 8-0 נגדית ומקפיצה את הפער לדו ספרתי. פסק זמן מקומי העיר את שחקני הפועל שהעלו ריכוז בהגנה ועם שלשות של שחר לזר ושחר עמיר הורידו ל-35:30. מכבי ת"א המשיכה להחטיא מתחת לסל, דני אבדיה החליף שלשות עם עמיר וגיא אפלשטיין ובהפסקה צמוד צמוד, 41:40.

עמיר קלע עוד שלשה בפתיחת הרבע השלישי, אבל המומנטום המשיך עם הצהובים כשסהר ושיר מוריאדי מגדילים את הפער חזרה. שלשה של דני אבדיה הקפיצה ל-47:57, האדומים הצליחו לייצר נקודות רק מהקו וסיימו את הרבע עם 13 בלבד. בכניסה לרבע האחרון 53:66 למכבי ת"א.

ההתקפה המקומית חזרה להיראות טוב ברבע האחרון, אבל לא מספיק כדי להוריד את הפער. בכל פעם שנראה היה שהאדומים מתקרבים, הגיעה איזה שלשה של סהר או דאנק של אבדיה שהוציאה להם את הרוח מהמפרשים. בדקות האחרונות הפועל כבר הרימה ידיים בכלל והפער צמח ל-91:74 בסיום.

קלעים
להפועל ת"א: ים מדר 23 (11 רב'), שחר עמיר 17, גיא עלוש 12 (3 חט'), גיא פלטין 11 (7 רב', 5 חט'), שחר לזר 3, גיא אפלשטיין 3, עומר הראל 3, עומרי יאסו 2.

למכבי ת"א: דני אבדיה 22 (14 רב', 8 אס'), דורי סהר 21 (7 רב'), עידן אלבר 19 (13 רב'), שיר מוראידי 13 (8 רב'), עמית אהרוני 6, נווה בן שמן 3, נדב אורון 3, גל כהן 2, עומרי סינובר 2.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();