המשחק הבא
 נוער בוסניה :נגד
30/07/2016 :תאריך





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

נבחרת הנוער
המשחק האחרון - אליפות אירופה לנוער דרג ב'

תוצאה נבחרת הנוער 72 - נבחרת הנוער שוודיה 73 כתבה
יסתפקו בכסף: הפסד כואב לישראל 73:72

הנוער נפלו לב'
שלשת באזר משוגעת של קרואטיה נתנה להם ניצחון 87:84, ושלח את הבחורים שלנו לעוד קיץ בדרג ב'. שוב זה רוב, שוב רק כמעט, ושוב קבלת החלטות לא טובה במאני טיים, ועכשיו כבר אין דרך חזרה. לא נורא, בקיץ הקרוב מתחילים מחדש.

הנוער הפסיד גם לסרביה
גם יום המנוחה לא הביא עימו בשורות חדשות לנבחרת הנוער ששוב הוליכה במהלך המחצית הראשונה ובסיום הפסידה, הפסד רביעי שמשמעותו שכעת על הנבחרת כדי לשרוד בדרג א' לנצח בשני המשחקים שנותרו לה

הנוער הפסידו גם ל-לטביה
שוב משחק צמוד, שוב הפסד בשניות הסיום. אחרי ההפסד אמש לבוסניה, נבחרת הנוער רושמת הפסד גם מול נבחרת לטביה 70:71 והסיכוי לעלות לרבע הגמר לא טוב. מחר תפגוש ישראל את ליטא שהפסידה היום לבוסניה, ותנסה לרשום ניצחון ראשון באליפות.

יסתפקו בכסף: הפסד כואב לישראל 73:72
על אף שכבר עלתה לדרג א', נבחרת ישראל רצתה לסיים במקום הראשון את אליפות אירופה. הנבחרת הוליכה לאורך כל שלבי המשחק אבל סל ועבירה של השבדים השאיר אותנו כאובים ועם טעם חמצמץ. רועי הובר הוביל את הנבחרת עם 18, בלאט עם 11. טי ג'י ליף נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר, תמיר בלאט בחמישיה.
אברהמי: "אף נבחרת ישראל בגברים לא זכתה בזהב ואנחנו מכוונים לשם"
בראיון מיוחד עם מאמן נבחרת הנוער מאוסטריה, מכוון אברהמי למדליית הזהב במשחק הגמר היום נגד שבדיה ומתאר את האווירה שהיתה אתמול במשחק ולאחריו. "חגגנו בטירוף, היתה אווירה נהדרת".
עשו את זה: 62:78 לישראל על פולין בדרך לדרג א'
נבחרת הנוער ידעה שנצחון יעלה אותה לדרג א' ממנו נעדרה כבר שש שנים ועמדה במטרה. החניכים של שרון אברהמי שלטו במשחק מהרגע הראשון ולא נתנו לפולנים להתקרב. בלאט הוביל את הקלעים עם 15 נק'. כעת, רוצים את מדליית הזהב.
נבחרת הנוער גברה על שוודיה
ניצחון גדול לנבחרת הנוער בשלב בית הגמר של אליפות אירופה, 83:80 על שוודיה אחרי דרמה בסיום. מחצית ראשונה מצויינת נתנה לישראל יתרון מבטיח, השוודים חזרו למשחק אבל ישראל התעלתה וסיימה עם הנקודות. חצי הגמר קרוב קרוב. ליף סיים עם 20, 19 להובר שהיה האיש של ישראל בדקות הסיום.
עצרו באדום: הפסד 81:68 לישראל
הפסד ראשון לנבחרת הנוער באליפות אירופה. הנבחרת של שרון אברהמי, שהובילה במחצית בדו ספרתי, נבלמה בחצי השני על 21 נק' וירדה מנוצחת. למרות זאת, הפרש הסלים שולח אותה לשלב הבא בו מחכות שבדיה וגיאורגיה, שכמו ישראל מחפשות מקום בחצי הגמר.
ממשיכה לטייל. הנוער גברה על מקדוניה
נבחרת הנוער שלנו ממשיכה לא לספור את הבית המוקדם שלה, ורושמת ניצחון רביעי ברציפות בפער ממוצע של מעל 20 נק'. היום הגיע תורה של מקדוניה לחטוף, 94:63, ומחר הנבחרת תסיים את השלב עם משחק מול דנמרק. ליף הוביל את קלעי הנבחרת עם 20, קופרברג עם 18 ובריסקר עם 16.
נבחרת הנוער ב0-2
ניצחון קליל נוסף לנבחרת הנוער באליפות אירופה דרג ב', הפעם 109:57 מול אירלנד הנחשבת לחלשה בבית. הנבחרת הציגה יום קליעות טוב מבחוץ ו6 שחקנים שקלעו בדאבל פיגר, בראשם יובל זוסמן עם 17 אישיות שהוסיף גם 12 כדורים חוזרים. מחר זה כבר צפוי להיות יותר מאתגר, מול אוסטריה המארחת.