רבינוביץ', שלשות במאני טיים



הנוער נפלו לב'
ספסל ,21/12/2016

שלשת באזר משוגעת של קרואטיה נתנה להם ניצחון 87:84, ושלח את הבחורים שלנו לעוד קיץ בדרג ב'. שוב זה רוב, שוב רק כמעט, ושוב קבלת החלטות לא טובה במאני טיים, ועכשיו כבר אין דרך חזרה. לא נורא, בקיץ הקרוב מתחילים מחדש.

כמה שזה כואב, כמה שזה מפוספס, אבל קשה להגיד שהגיע לנו יותר מזה. לאורך כל האליפות הנבחרת הציגה יכולת טובה אבל רק עד למאני טיים, שם קבלת החלטות לא טובה סיימה את המשחקים בהפסד. אחרי ההדחה מדרג א', לנבחרת נשאר משחק אחרון על מקומות 15-16 בתקווה לרשום ניצחון ראשון ואולי להמתיק קצת את הגלולה בסיום האליפות.

מהלך המשחק:
שתי נבחרות נלחמו על חייהן בדרג א' היום, אבל רק אחת עלתה לשחק כאילו היא באמת רוצה להישאר. קרואטיה פתחו את המשחק בטירוף כשהם רצים ומפעילים לחץ על כל המגרש ותוך דקה וחצי עלו ליתרון 8:0. דקות טובות של מיכאל מושקוביץ' עוררו את הנבחרת שהחלה להראות אנרגיות ועם ריצת 0-10 עלתה ליתרון. הקרואטים לא נבהלו והגיבו עם 2 שלשות והחזירו לעצמם את היתרון, כשישראל לא מנצלת עצירות בהגנה לייצור נקודות. יחד עם יתרון הגובה, הקרואטים שלטו בריבאונד וברחו ל19:13, מייקל בריסקר עם 2 שלשות קבע שיוויון 21 בסוף הרבע הראשון. הריפיון בהגנה של הנבחרת נמשך גם לרבע השני כשהקרואטים מגיעים למצבי זריקה נוחים מידי, ושמרו על יתרון קל של 4-6 נקודות לאורך כמעט כל הרבע. הקרואטים הראות יכולות קליעה טובות גם מחוץ לקשת וברחו פעמיים ליתרון דו ספרתי כשבין לבין שלשות של בריסקר ויונתן רבינוביץ' שמרו את ישראל במשחק, חדירה יפה של עמית עבו קבעה 50:42 בירידה להפסקה.

ישראל יצאה חזק למחצית השניה ועם 4 נקודות של יובל זוסמן הורידה לפיגור מינימלי, 55:54. ההגנה הישראלית המשיכה להיראות טוב וגרמה לקרואטים להזיע על כל ניסיון זריקה, ושלחה אותם גם הרבה אל הקו, אבל אחוזים לא טובים בהתקפה השאירו את התרון אצל הקרואטים, 68:65 לקראת הרבע האחרון. המתח והתרגשות הורגו היטב ברבע האחרון כששתי הנבחרות נלחמו מתחת לסלים ולא קלעו הרבה, כשישראל מנסה את כוחה הרבה מחוץ לקשת ולא פוגעת. בריסקר אחרי כמה החטאות ל-3 החליט ללכת פנימה וסיים מהלך גדול של סל ועבירה, 81:79 לקרואטיה. רבינוביץ' צלף אחת נוספת מחוץ לקשת, וסל משוגע של רבינוביץ' 10 שניות לסיום קבע שיוויון 84. הקרואטים ירדו לפסק זמן ועם תרגיל מדוייק לשלשה פנויה קברו אותה בפנים וניצחו 87:84.

קלעו לישראל: יונתן רבינוביץ' (4 רב', 4/6 ל-3), מירון רוינה (5 רב') ומייקל בריסקר (4/12 ל-3) 14 כ"א, יובל זוסמן 13 (7 רב', 3 חט'), מיכאל מושקוביץ 11, ברק אוריון 7, עמית עבו 5, תום ספיר וגיל בני 3 כ"א.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();