שרון. ממשיך להתקדם



נאור שרון חתם בליגה הראשונה בצרפת
ברק חקלאי ,03/09/2012

הרכז הראשון של נבחרת הנוער (17, 1.91), ששיחק בעונה החולפת באקדמיה של פו אורטז, חתם בפאריז לבלואה (לשעבר ראסינג), צפוי להתאמן עם הבוגרים ולהשתלב בקבוצה עד גיל 21 של המועדון. בשנה הבאה הוא עתיד לשוב למכבי ת"א.

בקיץ שעבר החליט נאור שרון (17, 1.91) בצעד די מפתיע לעזוב את קבוצת הנוער של מכבי ת"א, אותה היה עתיד כבר בכיתה י"א להוביל, ונסע לשחק באקדמיה של פו אורטז הצרפתית. אחרי שנה אחת בלבד בה שיחק יחד עם הצרפתים בליגה עד גיל 21 והראה יכולת טובה, חתם אתמול (ראשון) הרכז הישראלי בקבוצת הבוגרים, פאריז לבלואה, מהליגה הראשונה.

הראיון עם שרון טרם יציאתו לפו אורטז

בשיחה עם "ספסל" מביתו החדש בפאריז מסביר שרון על המגעים שהבשילו עד כדי חתימה לעונה אחת: "בהמשך לתקופה המצוינת שהייתה לי בפו אורטז, היו מספר פניות מצד קבוצות צרפתיות שרצו לשלב אותי אצלן. בדקנו את כל האופציות ומה שהיה הכי חשוב לנו זה שהקבוצה שאבחר תהיה ברמה גבוהה ושאוכל להשתלב גם בסגל הבוגרים בליגה הראשונה".

"נכנסו למו"מ עם מספר קבוצות, אולם רובן רצו שאחתום לשנתיים, מה שלא יכול היה לקרות כי יש לי התחייבות למכבי ת"א שאחזור אליה בעונה הבאה לבוגרים. בסוף חתמנו בפאריז שבה אני אתאמן ואשחק העונה בסגל הבוגרים במקביל לקבוצה עד גיל 21."

שרון בראיון עם "ספסל" על תקופתו באורטז

שרון שהחל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ עבר כבר בגיל ילדים למכבי ת"א וזכה עם הצהובים בלא מעט תארים ביניהם דאבל עם קבוצת הנערים של נמרוד מיטל. במקביל היה חלק מנבחרת הקדטים של ישראל כשהוא רק בן 15. בכיתה י' עלה לנוער תחת אימונו של אריק ז'מייטיס.

בקיץ שעבר היה המצטיין בשורות הקדטים עם מספרים מרשימים של 17 נק', 6.3 רב' ו-5.6 אס' במסגרת אליפות אירופה לנבחרות דרג ב'. אחרי העונה הטובה שעבר בצרפת החליט מאמן נבחרת הנוער אריאל בית הלחמי לזמנו לסגל. בתחילה כרכז מחליף, אך ככל שההכנה התקדמה נכנס לחמישייה הראשונה וכך גם היה באליפות עצמה אותה סיים עם 5.6 נק', 4.7 רב' ו-4.6 אס' ב-28 דק'. אין ספק כי בקמפיין הבא אמור שחקנה החדש של פאריז להוביל את הנוער בניסיון נוסף לחזור בחזרה לדרג הראשון באירופה.


שרון. יקווה לקבל צ'אנס בבוגרים

פאריז לבלואה (לשעבר ראסינג) היא אחת הקבוצות היותר ותיקות בכדורסל הצרפתי וזכתה בשלוש אליפות המדינה אי שם בשנות ה-50 של המאה הקודמת (1951, 1953 ו-1954). בנוסף, שיחקה בלא מעט מפעלים אירופאים, ביניהם גביע קוראץ' וספורטה ובעונת 2010/11 התמודדה מול מכבי חיפה במוקדמות היורוצ'אלנג'.

את העונה החולפת סיים המועדון במקום השישי והפסיד ברבע גמר הפלייאוף לאורליאן. השנה הלכו בפאריז על שמות גדולים כשהחתימו את שחקן ה-NBA לשעבר שון מאי וכן גם את אקס הפועל ירושלים, ג'אווד וויליאמס. פאריז תשחק במקביל לליגה המקומית גם ביורוצ'אלנג בו תפגוש את אאלסטאר מונס הבלגיות (קבוצתו לשעבר של אריק שיבק) ואת פיטשטי הרומנית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();