"הטאלנט", רועי לוין השם החדש בענף
שי ברק ,10/09/2016

זה הכינוי לו זוכה בימים אלה רועי לוין, שבגיל 23, שימש הקיץ כעוזר מאמן שני בצוות נבחרת הנערות בדרג א' באליפות אירופה ובעוד חודש יפתח עונה שלישית כעוזר מאמן בליגת העל. בין לבין הוא ממשיך לאמן קבוצות בנים בגילאים הצעירים. ראיון ראשון עם מי שכבר סומן לגדולות, אבל מסרב להסתנוור.

כחודשיים לפני שטסה נבחרת הנערות לטורניר אליפות אירופה חיפשו הצוות נמרוד מיטל ולירן בר אל עוזר שני שישלים את צוות האימון ויסייע במלאכת ההכנה עם דוחות סקאוט על היריבות ועריכת הוידאו, לא מעט שמות עלו במהלך אותה תקופה ולבסוף נבחר המאמן הצעיר ודיי אלמוני עד הקיץ האחרון, רועי לוין.
לוין (23), הגיע לכדורסל נשים כמעט במקרה, כשביקש להתנסות כעוזר מאמן של רועי לזר, מי שגידל אותו עוד כשחקן צעיר בגיל י'-י"א בקרית אונו. לזר, שהביא את לוין ואחיו לקבוצה הנבנית בקרית אונו הפך למעין מנטור לשחקן הצעיר וכשזה סיים את קורס המאמנים בגיל 20, סיפר על כך ללזר שבדיוק קיבל את תפקיד המאמן בהפועל פ"ת, מה החל כבדיחה הפך לקריירה מתהווה "אחרי טקס חלוקת התעודות בקורס המאמנים דיברתי עם רועי לזר, למרות שעברו כמה שנים מהפעם האחרונה שאימן אותי המשכנו לשמור על קשר. הוא סיפר לי שבעונה הבאה הוא עובר לאמן בליגת העל את הפועל פ"ת ואני חצי בצחוק סיפרתי לו שבדיוק סיימתי את הקורס ואני בא להיות העוזר שלו. לזר דווקא ראה את זה בצורה הרבה יותר רצינית והציע לי את התפקיד, לבוא ולהתנסות בליגה בוגרת. למרות שכבר עמדתי לסגור על אימון קט-סל במקום אחר, החלטתי ללכת על האתגר ולהיות חלק מהצוות והשנה נפתח את העונה השלישית שלנו יחד בראשון לציון".

שיחת טלפון נוספת עם לזר היתה זו שבישרה ללוין על הג'וב שהוצע לו בנבחרת הנערות "רועי לזר היה על הקו ושאל מה דעתי להיות עוזר שני בנבחרת הנערות. הייתי בשוק ומיד אמרתי 'ברור שכן', בדרך לאחת החוויות הגדולות שהיו לי עד היום בענף.


אז הגעתך לנבחרת היא בזכותו של רועי לזר?
יש לו חלק בכך, אבל לא רק הוא, יש כמה אנשים שאני חושב שבזכותם זה קרה, כי יש הרבה מאד אנשים ומאמנים שמגיע להם להיות שם לפני. לזר המליץ ודחף כל פעם ששאלו אותו עלי, אבל חלק גדול בהזדמנות שקיבלתי יש לטל נתן, מנהל האגף המקצועי ולנמרוד מיטל, מאמן הנבחרת. טל נתן אימן אותי עוד כשהייתי בכיתה ו' באימוני מצוינות שם הכרנו. אני בטוח שלא היה לו קל להכניס אותי לפני אנשים אחרים טובים שמגיע להם, אבל הוא דאג ועזר לי ונמרוד מיטל המאמן שהיה לו את האומץ לקחת אותי לצוות.


איך עבד שיתוף הפעולה עם נמרוד מיטל?
לזכותו יאמר שלא איכפת לו מה אחרים חושבים ועושה מה שחושב שטוב ונכון, עבדתי ליד מאמן נדיר בנוף שלנו, שהאמונה בדרך היא מספר אחת אצלו לא משנה מה קורה, כי אנחנו המאמנים לפעמים מחליפים את עורנו כדי לנצח אבל הוא באמת מאמין בדרך שלו לא משנה מה קורה ומה אחרים אומרים. הוא דורש המון ואני מקווה שעמדתי בציפיות שלו. אני גאה להגיד שהיתה לי את הזכות לעבוד לידו והרווחתי חבר לכל החיים.


סכם את החוויה בנבחרת.
חוויה לכל החיים. אני בנבחרת הייתי אחראי על הסקאוטינג מול היריבה, אני יכול לומר לך שבאליפות אירופה וטורנירי ההכנה זו חוויה שאין כמוה. זו עבודה קשה, לא ישנים יותר מדי בלילות, מנסים לרצות את נמרוד וזה לא קל. אבל נהנתי מכל שניה אין הרבה אנשים שיכולים להגיד שחוו דבר כזה, בטח לא דרג א' ואני מאחל לעצמי לעשות את זה עוד פעם בכל רמה, בכל גיל ובכל קיץ.


מה למדת על עצמך ועל הענף?
על עצמי למדתי שאני מסוגל לעמוד בכאלה לחצים וחוסר זמן ועדיין להעמיד תפוקה. מעבר לכך למדתי שיש לנו בנות מדהימות. זו היתה נבחרת מיוחדת עם מרקם אנושי מדהים וגם למדתי שיש לנו עוד דרך ארוכה לעשות כדי להגיע לרמות של היריבות האירופיות, כי עד שאתה לא רואה את הפערים בפועל באליפות אתה לא מובן את הפערים בכדורסל נשים בינינו לבין אירופה, אבל זה טוב כי יש על מה לעבוד, אחת מהמטרות של הנבחרת היתה לשפר את השחקניות ואני מרגיש שהרבה מהן הצליחו לעשות את הקפיצה והשינוי בקיץ ובתקווה שנראה את זה בעונה הקרובה.


מה ההבדלים בינינו לאירופאיות חוץ מהפיזיות?
ברור שנושא הגודל והריבאונד הוא מכריע מאד, אבל אתה מדבר עם מאמנים של נבחרות אחרות שאומרים לך שהתחלנו 30-40 בנות ואני ממיין ולנו איפה יש 40 בנות? אנחנו התחלנו עם 20 כדי לסיים עם 12. כמות הבנות שמשחקות באירופה כדורסל הוא עצום, אתה רואה אקדמיות כמו בלגיה וצרפת ואתה מבין כמה השקעה יש במדינות שאפילו ליגה מקצוענית אין בהן, שמקדמות שחקניות בגיל 16 לשחק בליגה הראשונה, אתה שומע דברים ואומר לעצמך 'איפה הם ואיפה אנחנו?' איך הם לוקחים כדורסל נשים שם כפרויקט לאומי ועושים דברים שאנחנו לא עושים. אני לא אומר שאנחנו יכולים לעשות את מה שעושים שם מבחינת כסף ומשאבים, אבל רואים את התוצאות מכמות הבנות שמשחקות כדורסל דרך היחס לענף וההתנהלות שלהם יחד עם אותו היתרון הפיזי כך נוצרים הפערים, אנחנו היינו מאד טקטיים ובעזרת הטקטיקה הצלחנו למזער פערים אבל הטקטיקה יכולה לעזור רק עד מקום מסוים.


שנה הבאה כעוזר מאמן בקבוצה שיש בה שחקניות נבחרות צעירות מה צריך לעשות כדי להמשיך ולצמצם פערים?
שחקנית ישראלית צעירה צריכה לשחק ברמה הכי גבוהה שיש לענף להציע. הדר חדד כדוגמה, שתשחק השנה בכיתה י"ב ואני מקווה שכבר השנה תהפוך לדומיננטית בליגת העל, כמו שמייעדים לה בראשל"צ זו הזדמנות, היא תלמד שם ובשאיפה תתקדם. אין לנו הרבה שחקניות עם פוטנציאל כזה ומי שיש לה צריך לתת לה את ההזדמנות. האימונים והמשחקים מול זרות, מול הקצב והפיזיות הזו, הן שיביאו את הצעירות מוכנות יותר לנבחרות בקיץ, יש הרבה שחקניות צעירות מוכשרות בארץ אבל זה עדיין לא מיינסטרים' לתת לצעירות לשחק, אני יכול להגיד בפה מלא שבראשל"צ יעשו את זה. לגבי שאר השחקניות? סיפור אחר, עניין של בחירות לאן הן הולכות.




"זו היתה נבחרת מיוחדת עם מרקם אנושי מדהים"



"חולם להיות כל שנה חלק מנבחרות ישראל"
לוין שהתחיל את הקריירה כשחקן, הוא עדיין שחקן פעיל בליגות הנמוכות ובשנה הבאה ישחק בליגה א' באליצור פתח תקווה. את הקריירה התחיל במחלקה הצעירה של גני תקווה ואחרי זה עבר לקריית אונו. כשחקן התבסס בעיקר על הקליעה שלו, שהיתה לא רעה, אבל כפי שמעיד על עצמו לא היתה בו את המוטיבציה והרצון לעשות את קפיצת המדרגה ולהיות שחקן ברמות הגבוהות והבין בתהליך שעשה עם עצמו, שאת האהבה למשחק ימשיך לקיים כשחקן בליגות הנמוכות. שיחק בגליל עליון, מכבי פ"ת וכוכב יאיר בליגה הארצית ואחרי שהעלה את קריית אונו לליגה הארצית עבר לפ"ת. בתקופת התיכון עשה את קורס המדריכים ולאחר גיוסו עשה קורס מאמנים. הוא עבד בקייטנות ומחנות קיץ, אימן בקבוצות נערים ט' ובשנה הקרובה ייאמן את קבוצות הקט-סל בגני תקווה, תחת הדרכתו של אלי רבי, המנהל המקצועי באגודה, "אני נהנה לעבוד אצלו", אומר לוין. " אלי רבי לא מאמן אף קבוצה בפועל, אבל הוא נמצא המון באימונים ויש מפגשים וישיבות פעם בחודש, הוא מדריך ומכוון ומתקן אותי. יש לו הרבה מאד ניסיון באימון וברמות הכי גבוהות וגם לראות אותו מאמן זו חוויה".


למה חשוב היה לך לאמן בקט-סל בגני תקווה כשאתה כבר בצוות אימון קבוצה בוגרת?
כשמסתכלים עלי מהצד אז כאילו עשיתי קיצור דרך, דילגתי על השלבים והתחלתי ישר בבוגרות ויכולים לחשוב שאולי אם אני אהיה 5 שנים עוזר מאמן אז בשנה השישית אני אקבל קבוצה. אני לא רוצה ללכת בדרך הזו, אני לא מאמין בקיצורי דרך וכרגע עושה את המסלול המלא דרך הבנים. אני מאמן ואמשיך לאמן במחלקת נוער לצד התפקיד שלי כעוזר מאמן בבוגרות.


מה לגבי אימון נערות?
לאמן נערות זה מעניין אותי כמאמן, אבל מצב הליגה לא במצב טוב, יש הרבה משחקים שנגמרים ב-50-60 הפרש ולא מעט קבוצות שאין בהן אפילו 10 בנות באימון ובשלב הזה אני לא מרגיש מוכן להתמודד עם סיטואציות כאלה. לא שאני מחפש אגודה לקחת בה אליפות, זה לא מעניין, אבל אי אפשר לעבוד ברמות הגבוהות כשבקבוצה יש 8 בנות.
מאד מעניין אותי לבנות ולגדל, אבל כדי להצליח היום צריך פרויקטים כמו שיש בראשל"צ, רעננה או גלבוע שכדי להגיע לרמות שלהם צריך הרבה מאד השקעה גם מעבר לאימון עצמו ואני עוד לא יכול להתחייב לו. כדי להרים מחלקה צעירה צריך לקבל החלטה שזה הכיוון בחיים ולהתחייב כולך לפרויקט, אני עוד לא שם, אני בינתיים רק לומד ומכיר את תחום האימון.
אני מאד אוהב את מה שאני עושה היום, אני אוהב את ההתעסקות בתחום הטקטי של האימון, אבל מצד שני למדתי גם לאהוב לאמן בגילאים הצעירים ואני ממשיך ללמוד לאהוב אותו אם זה בקטסל בנים או כחבר בצוות האימון של נבחרת הנערות.


אתה עושה את הדרך הארוכה בבנים כדי להגיע להיות מאמן ראשי בנשים?
אני פחות מסתכל על הכדורסל כנשים או גברים, אני לא אשקר לך, מאד מעניין אותי לאמן קבוצה טובה במחלקת נוער בבנים. אם אתה שואל אותי עכשיו מה החלום שלי אז נוער לאומית בנים – הוא כזה. מצד שני העולם הזה של הבנות שלא הכרתי אותו קודם אבל למדתי להכיר, הוא מדהים לכשעצמו, אז כן גם בנות בוגרות מאד מעניין אותי לאמן. חולם להיות כל שנה חלק מנבחרות ישראל צעירות בבנות, התאהבתי בזה בקיץ האחרון וכל פעם שיהיה לי צ'אנס אגיד "כן" לכל הצעה לא חשוב איזו נבחרת זו תהיה ובטווח הרחוק? לא יודע, לא חושב לשם.


מה מדהים בשחקניות לעומת שחקנים?
המחויבות שלהן. גם כשחקן וגם כמאמן למדתי שבנים רואים את עצמם אחרת מבנות, המחויבות של בנות לקבוצה ולמאמן, הרצון שלהן כל הזמן להוכיח הוא יותר גדול מאצל בנים, שאצלם האגו העצמי גדול יותר מאשר אצל הבנות. בנות הרבה יותר חכמות מבנים, גם כשחקן אני רואה ומבין שהן חכמות יותר במשחק שלהן, הן מחפות על החיסרון האתלטי והפיזי בהרבה איי.קיו ואפשר לראות את זה בכל משחק איך הן קוראות מצבים וזה משהו שאין בבנים. נורא קל להתאהב בזה, כשאתה רואה איך הן רוצות. בכל הרמות, אגב, מהצעירות ועד לבוגרות, כולל זרות. זה לפעמים מרגיש לי אבסורד שאני בן 22 מאמן את שירי פורת בליגת העל והיא עם הטירוף על הפרקט והרספקט שנותנת, אלה דברים שלא יכולים לקרות בבנים.


אם היו מציעים לך לאמן במקביל בוגרות בלאומית, זה משהו שמעניין אותך? אתה מרגיש בשל לכך?
אני מתאים את עצמי לכל סיטואציה שיש. אני לא רואה בזה פחיתות כבוד להיות עוזר מאמן ולא רואה בתפקיד של מאמן ראשי חזות הכל. אני מרגיש שאני מאד משמעותי כעוזר של רועי, אם זה בהכנה למשחק ועריכת וידאו וברור שבטווח הרחוק להיות מאמן ראשי זה החלום, גם בבנות וגם בבנים, אבל אני בלמידה, אני בסך הכל בן 23.


איך עובדת חלוקת העבודה ביניכם?
בעונה הראשונה הגעתי ממש כדי ללמוד, להיות "צל" של המאמן וללמוד ולאט לאט התקדמתי וקיבלתי תפקידים כמו הכנת דוחות הסקאוט, היינו צוות של שלושה עם דניאלה ראובן שהיתה אחראית על הוידאו ובאימון היינו מתחלקים בתפקידים לפי ההנחיות של רועי לזר, גבוהות-גארדיות או הגנה-התקפה, כל הזמן היתה חלוקת עבודה. בעונה שעברה כבר היינו רק אני ולזר, אז התפקיד שלי התרחב לכל נושא ההכנה למשחק, גם דו"חות וגם וידאו.


יש פחד מעניין המיתוג?
לא מפחיד אותי להיות ממותג עם ליגת העל נשים, אני לא כ"כ מסכים למיתוג הזה, כי מאמן טוב יודע לעשות את ההתאמות מגברים לנשים ולהפך. מה שרואים או אומרים מבחוץ זה לא מעניין, המפתח הוא למצוא את האנשים שיאמינו בך באותה הסיטואציה. אם יש מאמן טוב שמתאים אין שום בעיה לאמן נשים ואין שום בעיה לאמן גברים, המיתוג הזה חסר עניין. נמרוד מיטל, לצורך הדוגמה יכול לאמן ברמה הכי גבוהה של נשים וגם בגברים.



"לשלב את השחקניות הצעירות בליגה הראשונה כמה שיותר"
ללוין יש תשוקה אמיתית למקצוע, מעידים על כך כמעט כל מי שעבד ועובד איתו, הוא כל הזמן נמצא בתהליך של למידה רוצה לדעת יותר ולהשתפר, לכן כשידע שימשיך לשנה נוספת בפתח תקווה, הפעם כעוזר מאמן יחיד פנה וביקש להתמקצע בעריכת וידאו, "מאז שהודיעו לי שאמשיך לעונה נוספת היה לי חודש ללמוד לערוך וידאו, פניתי לאוהד גולדברג שאימן אותי בקרית אונו. גולדברג הוא בעל נסיון בנבחרות בנים ו עושה סקאוט שנים כבר לקבוצות ליגה לאומית ועל. פניתי אליו וביקשתי ממנו שילמד אותי לעשות את העבודה ברמה גבוהה יותר, הוא נרתם ועזר לי המשכתי לתרגל והולך לי טוב. אני מאד אוהב את כל נושא עריכת הוידאו, מכדורסל ועד אירועים, כבר שנתיים מתמקצע בו ומאד מאמין בו בטח ברמות של ליגת העל".


אתה נהנה מהתפקיד?
אני יודע שהדבר הזה עזר לי וקידם אותי ברמה האישית, אם לא הייתי עורך וידאו טוב לא הייתי מגיע לנבחרת ולא ממשיך עם רועי לזר לראשל"צ כעוזרו. אז אני מבין שזה כלי שעוזר לי ומקדם גם את השחקניות וגם אותי.


כמה זמן עבודה להכין וידאו לקראת המשחקים?
תלוי. כיום וידאו הכנה למשחק זה בערך 4-5 שעות עבודה כתלות בכמות המשחקים שאתה עורך, בדרך כלל לוקחים שני משחקים. וידאו של תיקון טעויות יכול לקחת כשעתיים עבודה.


בעצם כ-6 שעות עבודה בשבוע ועדיין לא כל הקבוצות משתמשות בכלי הזה.
אני חושב שזה חבל לדעתי זה כלי שמאד יכול לעזור לכולם, תמיד כשאתה רואה מול העיניים זה אחרת מאשר כשמספרים לך ובליגת העל העבודה דיי פשוטה ונגישה כי המשחקים מצולמים ותוך 24 שעות עולים ליו-טיוב או לאתר האיגוד, אז למה לא להשתמש בזה? אני יודע ומבין שיש הרבה מאמנים שהם נגד שעות של וידאו במקום אימונים על המגרש, אבל כשהוא מתומצת ומעביר את עיקר הדברים, הוא כלי שמוסיף.


אמנם שיחקת יותר מאשר אימנת עד היום, אבל פגשת משני הצדדים הרבה מאמנים, לאיזה סגנון אימון אתה מתחבר? ממי אתה שואב את ההשראה?
בתור מאמן צעיר אתה בונה לעצמך "אני מאמין" מכל המאמנים שעברת. אז אני לוקח המון מרועי לזר ומאלי רבי שאני רואה אותו בעבודה בגני תקווה. אני לוקח המון מנמרוד מיטל, הוא עושה דברים בסגנון אחר ממה שראיתי עד עכשיו וגם מהמאמנים שלי בנוער, כמו אוהד ומכל אלה אני בונה לעצמי את האידיאל שלי. ה"אני מאמין" שלי הוא, ברמות התחרותיות, להביא את השחקנים הכי מוכנים שיש למשחקים מנטאלית וטקטית. ברמות של גילאים צעירים פחות חשובה התוצאה ויותר חשוב פיתוח השחקנים לעתיד, להכין אותם למשחק הבוגרים.


אפשר ללמוד לאמן כדורסל בישראל?
כן. יש פה מאמנים מאד מאד טובים, מאד מוכשרים עם הרבה נסיון ואפשר ללמוד, הכל זה עניין של גישה וכמה שאתה רוצה, ואני מאד רוצה וגם עושה את זה, אני מרגיש שמשנה לשנה אני נהיה טוב יותר. מקמפיין הנבחרת האחרון חזרתי מאמן טוב יותר, למדתי דברים שלא ידעתי ומיישם את הדברים הלכה למעשה בכל אימון קטסל או בוגרות.


אתה מצליח להתפרנס מכדורסל?
כן. אני לא יכול להגיד לך שהמשכורת היא בשמיים, אבל הקטסל עם הבוגרות, עריכת הוידאו שעושה ואימונים אישיים אני מצליח להתפרנס מכדורסל. מצד שני אני לא שם את כל העתיד שלי על האימון, באוקטובר מתחיל ללמוד תואר בשיווק ומנהל עסקים. אם יש דבר אחד שרועי לזר לימד אותי מאז שאני ילד שבתחום הזה אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה וככל שאתה עולה ברמות אתה עוד יותר לא יכול לדעת מה יקרה, כי יום אחד אתה למעלה ויום אחד אתה למטה אין ביטחון לשום דבר בענף ולכן לצד הכדורסל חשוב ללמוד ודבר שני להיות מוכן לעסוק בדברים אחרים.


איך אתה רואה את העתיד הקרוב?
התחלתי תהליך לבירור על למלגת קולג' לאימון בארה"ב, שגם זה סוג של חלום שיש לי. אני עוד לא יודע מה יהיה עם זה ואם זה יקרה בכלל, אבל התוכנית הברורה יותר היא להמשיך ולהתקדם בתחום, לאמן גילאים צעירים לצד העבודה בגילאים הבוגרים. אני רוצה להישאר ברמות הגבוהות אבל בלי קיצורי הדרך, כך שבמקביל אמשיך לעבוד בגילאים הצעירים.


מסר לסיום ערב פתיחת העונה החדשה?
יש פה המון בנות טובות ויש הרבה פוטנציאל אבל יש עוד הרבה דברים לעשות ואני בטוח שיעשו אותם. יש אקדמיה נהדרת ומועדונים שמשקיעים בשחקניות מוכשרות וכל המאמנים צריכים להתגייס למשימה של להשאיר אותן בענף ולשפר אותן עד כמה שאפשר. חייבים לשלב את השחקניות הצעירות בליגה הראשונה כמה שיותר, שישחקו ויתאמנו עם הזרות שישולבו בנבחרות כמה שיותר מוקדם, כמו שעדן רוטברג עשתה שנה שלישית בנערות וכמו שאופיר בנט פתחה בחמישייה של הנבחרת הבוגרת נגד טורקיה, זה מה שצריך להיות כאן כדי שהשחקניות הצעירות יתקדמו.




"החוויה בנבחרת היא לכל החיים ואני מאחל לעצמי לעשות את זה עוד פעם בכל רמה, בכל גיל ובכל קיץ"



תגובות
טל נתן, מנהל האגף המקצועי, שנתן ללוין את ההזדמנות הראשונה להיות חלק מנבחרת לאומית סיפר: "אני לא אשכח אף פעם שמיכה שמבן האיש והאגדה המליץ עלי בגיל 24 לאמן את הקדטיות. גיל צעיר יכול להיות לפעמים גם יתרון. מאד אהבתי את הגישה והמקצועיות של רועי והעזרה הגדולה למאמנים. אני בטוח שהטורניר הזה יתרום לו בעתיד בהמשך הדרך. מספר מאמנים שאני מאד מעריך המליצו עליו ואני שמח שקיבלתי את ההמלצה שלהם".

נמרוד מיטל, מאמן נבחרת הנערות: "לאחר שלא הצלחתי להשיג אישור להביא מאמן מנוסה החלטתי לשנות קונספציה ולחפש מאמן צעיר, פניתי לרועי לזר איתו עבדתי בקיץ הקודם וביקשתי חוות דעת לגבי רועי לוין, רועי המלץ בחום. פניתי גם לאלי רבי שבמחלקה שלו בגני תקווה רועי מאמן, אלי חיזק את הדברים של לזר אז כבר היה לי ברור שזו תהיה הצלחה.
רועי הגיע עם המון פתיחות, מוטיבציה, רצון לעזור בהכל, ללמוד ולהתקדם. החיבור היה מעולה בפן האנושי והמקצועי עם הצוות ועם הבנות. מלבד הכנת וידאו-סקאוט באימונים עקב אחרי נושא הסגירה לריבאונד וחוקי ההגנה האישית. רועי היה מאד פעיל באימונים ועשה עבודה נהדרת. השילוב של רועי היה מעולה ואני מאד מקווה שימשיכו לעבוד איתו בנבחרות".

רועי לזר, מאמן הפועל ראשון לציון: "את רועי אני מכיר עוד מהתקופה שאימנתי אותו כשחקן כשהיה בן 15, מאז אנחנו משתפים פעולה ומתחילים לאמן ביחד שנה שלישית ברצף. יפה לראות איך רועי מחובר ומוערך ע"י כל השחקניות ששיחקו אצלנו. רועי מביא איתו המון תשוקה והתלהבות, אווירה חיובית וכייפית, הבנה טקטית ברמה גבוהה מאד ורעיונות יצירתיים. הוא מקצוען בתחום הווידאו והסקאוט, מוכשר מאד, חרוץ ומתקדם כל הזמן ואני בטוח שהוא יגיע רחוק בתחום.












כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();