שמשי, עם רוטברג בדרך לחצי גמר



נפתח רבע הגמר לתלמידות
שי ברק ,22/11/2017

התיכונים מרעננה, ראשון לציון, רמת השרון והאזורי בגלבוע השיגו ניצחונות בהפרשים דו ספרתיים שככל הנראה הבטיחו להם את העליה לחצי הגמר. כמו בנערות כך בתיכונים - חולון, כאוכב, כפ"ס והרצליה נשארו עם המחמאות אבל לא הצליחו לפגוע בדומיננטיות של הארבע. את הבלתי יאומן ינסו לעשות בגומלין שיתקיים ביום ראשון 26.11

"רוטברג" רמת השרון 55 – היובל הרצליה 41
היובל הרצליה הגיעה למשחק ללא קשת זלאיט הפצועה, אבל בפתיחה לא הורגש חסרונה כשעומר לייזר עם 6 נקודות וליעד קוטאי עם 5 הובילו את היובל ליתרון בסוף הרבע הראשון 16:7 וברוטברג נועה שמשי עם 4 נקודות הצליחה רק לשמור על פיגור חד ספרתי. מהרבע השני ועד לסיום המגמה השתנתה. שמשי שהתחילה עם 4 נקודות קלעה עד סוף המשחק עוד 20 נקודות וברבע השני עם שתי שלשות הובילה את החזרה של קבוצתה, יחד עם רבע טוב של רוני קלינגר שקלעה בו 7 נקודות. עמית רייכר, היתה שם עבור האורחות כדי לשמור על יתרון קטן בהפסקה 26:22.

במחצית השניה נמשכה החזרה של היובל עד למהפך. ההגנה טובה של רוטברג עצרה את היובל על 5 נקודות בלבד ומנגד שניצר ובדיאן בדקות טובות הובילו את רוטברג ליתרון שנשמר גם בסוף הרבע השלישי 35:31. ברבע האחרון 10 נקודות של נועה שמשי הובילו לבריחה הגדולה של רוטברג עם 20-10 ברבע שסגר את המשחק הצליחו לנצח בהפרש דו ספרתי שנתן להן הרבה אוויר לקראת הגומלין וסיבך מאד את סיכוייה של היובל להמשיך הלאה.

קלעו לרוטברג:
נועה שמשי 24
רוני קלינגר 11
עימנואל שניצר 7
נוגה בדיאן וטל נקש 6 כ"א
ירדן כהן 1


קלעו ליובל:
ליעד קוטאי, עמית רייכר ונועה פוירשטיין 9 כ"א
עומר לייזר 7
אופק איפרגן 4
ענבר רוטנברג 2
מאי רם 1



תיכון "רבין" כפר סבא 53 – מקיף עמק חרוד 73
העולה החדשה לליגת העל מאליפות התיכונים, אירחה בביתה את עמק חרוד. היה זה מפגש מעניין של לא מעט שחקניות שהתמודדו אחת נגד השניה כ-15 שעות קודם לכן במסגרת הליגה הלאומית לנשים. במשחק בין הפועל גלבוע מעיינות להפועל כפר סבא.

עמק חרוד שלטה במשחק מהפתיחה, אחרי שלשה של קרן פיבניק ו-4 נקודות של לוטן עוזיאל פתחו האורחות יתרון ראשון. כפ"ס ניסתה להישאר במשחק עם 5 נקודות של עמית מלכה, אבל מאיה וינד עם 5 נקודות אישיות סגרה את הרבע בהפרש דו ספרתי 19:7. פיבניק, אחת השחקניות היותר מרשימות השנה בליגת התיכונים צלפה 3 שלשות מעבר לקשת ועם 7 נקודו של עדי וינד הובילו השתיים ליתרון 41:25 במחצית.

צריך היה לזכור שמדובר במשחק ראשון מבין שניים כך שגם להפרש יש משמעות, ובנות רבין שעלו למחצית השניה חדות ניסו לעשות הכל כדי להקטין את ההפרש וגם הצליחו ברבע השלישי. 9 נקודות של שחף יפרח ברבע בו כל עמק חרוד קלעו יחד 8, קיזזו מההפרש ורק 49:39 אחרי שלושה רבעים. הרבע האחרון היה כבר חד צדדי, המקומיות התעייפו ונגד האורחות הפציצו 24 נקודות והכפילו את ההפרש עד לסיום במה שככל הנראה הכריע את גורל ההתמודדות.

קלעו לתיכון רבין:
שירה גרינבוים 16
עמית מלכה 12
שחף יפרח 11
נויה משען 7
נויה אייזיק 4
רותם ברנשטיין 2

קלעו למקיף עמק חרוד:
קרן פיבניק 22
מאיה וינד 15
עדי וינד ולוטן עוזיאל 10 כ"א
מאיה ברקוביץ 7
רון יעקב 5
גילי ארמה 4



קרית שרת חולון 38 – אוסטרובסקי רעננה 68
קרית שרת עוד הצליחו להוות יריבה של ממש לאלופה אוסטרובסקי ואחרי 10 דקות של משחק 4 נקודות של שקורי ועוד שלשה של נורבינד שמרו את המקומיות הכי קרובות ליריבה ובפיגור קטן 13:11. ברבע השני כבר השתנתה המגמה ולמעשה בשני הרבעים הבאים רעננה טסו 40-14. שלשות של גבעון ויעקובי ויכולת טובה של שירה עתיר הריצו את אוסטרובסקי ליתרון 38:20 במחצית. אוסטרובסקי המשיכו והגדילו את התוצאה גם ברבע השלישי שהסתיים 53:25 ולקרית שרת לא היו התשובות כשעד לסיום קבעה אוסטרובסקי תוצאה שיהיה לחולון קשה למחוק גם בגומלין.

קלעו לקרית שרת:
שקד לוי 8
אליאור קולה, שיראל אשכנזי, אלנה נגאוציה, עדי מוראדי וגל שקורי 4 כ"א
עדי נורבינד ויהלי בן הרוש 3 כ"א
רותם אמסלם וליטל ימלה 2 כ"א

קלעו לאוסטרובסקי רעננה:
שירה עתיר 18
נועה גבעון 16
שלי סירקיס 11
גל כהן, רוני חגי, עמית כהן ואביב יופה 4 כ"א
יובל יעקובי 3
עומר לב ושירה לונדונר 2 כ"א



מקיף כאוכב אבו אל-היג'א 33 – גימנסיה ריאלית ראשון לציון 73
יממה אחרי שבנות הגימנסיה ניצחו עם קבוצת לאומית הנשים של ראשל"צ את מעגן מיכאל החזקה, הגיעו למשחק החוץ נגד כאוכב שעלתה מהאליפות הארצית בגליל והכריעה את ההתמודדות.
בנות הגימנסיה לא נבהלו מהכישרון הרב שבכאוכב וברחו עם הגנה טובה לניצחון ב-40 הפרש שככל הנראה הבטיח להן את חצי הגמר שנה חמישית ברציפות.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();