גילי אייזנר



תלמידות: אוסטרובסקי והגימנסיה בגמר
שי ברק ,29/11/2017

כמו לפני שנה וכמו לפני שנתיים אוסטרובסקי רעננה והגימנסיה הריאלית ראשון לציון חוזרות לגמר על התואר אלופת ליגת התיכונים. שוב הן עשו את זה בצורה ברורה עם ניצחונות בהפרשים דו ספרתיים ובעוד שבועיים ב"דרייב אין" שבתל אביב ייקבע האם זו תהיה הפעם השלישית ברציפות של התיכון מרעננה או שהשרשרת תשבר עם אליפות שניה לגימנסיה.

הגימנסיה הריאלית ראשון לציון 64 - מקיף רב תחומי עמק חרוד 40


למשחק המרכזי שהתקיים בשעה 14:30 עלו עמק חרוד והגימנסיה הריאלית. למרות יחסי הכוחות הדיי ברורים הפתיחה היתה צמודה ואחרי יתרון 2-0 לעמק חרוד מנקודות של גילי ארמה, המשחק עוד המשיך להיות צמוד ואחרי חמש דקות של משחק רק 9:5 לזכות הגימנסיה, מסל של קרן פיבניק. משם השתלטו שחקניות הגימנסיה על המשחק ולא השאירו ליריבה סיכוי .

שחר ברנר, דניאל קארש ושלשה של ניקול מיכאליץ סגרו את הרבע ביתרון 17:5, כשהריצה נמשכה גם אל תוך הרבע השני. מיכאליץ, קארש ואייזנר המשיכו והגדילו את ההפרש שנעצר על 20 נקודות, שתי דקות בתוך הרבע. בסך הכל ריצת 16-0 בשש דקות (25:5) איימו להפוך את המשחק לחד צדדי.

שתי נקודות עונשין של מאיה ברקוביץ לא באמת הצליחו לעצור את המומנטום של היריבה כשעמית בן אליעזר עם 8 נקודות אישיות ואיתה עוד שלשה של מיכאליץ ייצרו 11-0 מהיר ובאמצע הרבע 36:7, הפרש ממנו שחקניות עמק חרוד לא היו יכולות לחזור. עוזיאל ופיבניק ניסו והורידו מעט את ההפרש (36:12), אך עד סוף הרבע צימרינג וברנר דאגו לשמור על הפרש בטוח 40:15 בהפסקה.

ברבע השלישי המשחק כבר עבר להתנהל סביב 30 נקודות הפרש כשאחרי נקודות של אייזנר שגם שלטה בצבע, הגיעה השלשה של גאיה סלס שקבעה 47:16. צימרינג, אייזנר וסלס בשלשות שמרו את ההפרש מעל 30 נקודות (55:19) וכשעל השלשה של ארמה ענתה עמית בן אליעזר בשלשה משלה הסתיים הרבע השלישי 58:24. אחרי שאייזנר קבעה יתרון שיא 60:24 בתחילת הרבע האחרון הוכרע למעשה המשחק ואז ריצת ה-16-4 שייצרו עמק חרוד עדי וינד, מאיה ברקוביץ ולוטן עוזיאל, שהספיקו רק להפסד מכובד 64:40. בדרך לשיחזור הגמר של השנתיים האחרונות.

קלעו לגמנסיה ריאלית ראשון לציון:
דניאל קארש 12 נק', 5 ריב', 2 אס'
גילי אייזנר (14 ריב', 3 אס', 5 חט') ועמית בן אליעזר 11 נק' כ"א
ניקול מיכאליץ 9 נק', 7 ריב', 4 אס'
שחר ברנר 5 נק'. 3 ריב'
מאיה צימרינג 4 נק'
גל אטרקצ'י 2 נק'
שיחקו ולא קלעו: אנה שפובלוב (3 ריב'), נועה אשכנזי, אדר דואר, נועה צוררו, שני לרר, מאי רווח


קלעו למקיף עמק חרוד:
לוטן עוזיאל (2 ריב') ועדי וינד (6 ריב', 2 אס', 4 חט') 8 נק' כ"א
מאיה ברקוביץ 7 נק'
גילי ארמה (6 ריב') וקרן פיבניק (6 ריב', 3 חט') 6 נק' כ"א
מאיה וינד 5 נק', 5 ריב', 2 אס'
שיחקה ולא קלעה: רון יעקב (8 ריב')


אוסטרובסקי רעננה 72 - רוטברג רמת השרון 45

בעירה הבייתי ובנוכחות ראש העיר "אירחה" אוסטרובסקי את משחקי חצי הגמר. רוטברג הגיעו נחושות להפתיע וברוב שלבי המחצית הראשונה היתה התחושה שהן יכולות לעשות את זה. עם הגנה טובה הצליחו להוריד את אוסטרובסקי לקצב של 15 נקודות ברבע כשברבע השני כ-6 דקות הסתפקו בארבע בלבד, אך הסגל הקצר של רוטברג לא החזיק מעמד במחצית ברבע השלישי ובסך הכל ריצת 16-3 שהתחילה בשלהי הרבע השני ועד דקה בתוך הרבע השלישי כבר יצרה את ההפרש (35:17) ממנו לבנות התיכון מרמת השרון היה קשה לחזור.

שלי סירקיס העלתה את אוסטרובסקי ליתרון ראשון 2-0. נגה בדיאן השוותה ואחריה נעה גבעון ועימנואל שניצר החליפו ביניהן סלים עד שנקודות של ירדן כהן מחצי מרחק קבעו יתרון ראשון לרוטברג, 6:5 כארבע דקות מהפתיחה. שלוש דקות אחרי כבר הוליכה, שוב, אוסטרובסקי בביטחון עמית כהן החזירה את ההולכה לקבוצתה, גבעון וסירקיס הגדילו וארבע וחצי דקות לסיום הרבע היה היתרון של אוסטרובסקי 13:6. כרגיל במעמדים מסוג זה ובטח מול יציעים מלאים, הלחץ דיבר, הקבוצות הרבו להחטיא ובמשך 3 דקות לא היו נקודות עד שסירקיס קלעה נקודה אישית תשיעית ברבע בדרך ל-15:6 ושניצר מהקו קבעה את תוצאת הרבע 15:7.

כשהיה נראה ברבע השני שמתחילה בריחה של אוסטרובסקי (19:7) מארבע נקודות רצופות של שירה עתיר, רוטברג התעוררה, שמרו מצוין וחזרו בהדרגה למשחק עד 19:14 כששניצר ונועה שמשי חלקו ביניהן את הנקודות והגנה מתואמת עצרה את אוסטרובסקי דקות ארוכות ללא נקודות. את המומנטום שברה להן המצטיינת במשחק נעה גבעון עם שלשה חשובה מהפינה שקבעה 22:14. משם נפתחה ריצת 11-0 של אוסטרובסקי עם 3 נקודות של עתיר ועוד שלשה של יובל יעקובי ובסך הכל 30:14 כשנועה שמשי עם 3 נקודות משלה, קיזזה מעט מההפרש לקראת ההפסקה 30:17.

הרבע השלישי נפתח עם חמש נקודות מהירות של אוסטרובסקי, שלשה של סירקיס ונקודות של כהן קבעו 35:17. שמשי וקלינגר שבלטו ברבע בשורות רוטברג עוד שמרו על פיגור נמוך מ-20 נקודות אבל אז התחילו הבנות מרעננה להפציץ מחוץ לקשת. אביב יופה עשתה 44:22, עוד 2 שלשות של גבעון (10 נקודות אישיות ברבע) הטיסו את אוסטרובסקי עד 52:25 מה שקירב את ההכרעה במשחק. רוני קלינגר מהקו רק הקטינה עד 52:33 בסוף הרבע השלישי, אך ההפרש היה גבוה מדי בכדי למחוק אותו. גבעון הוסיפה שלשה רביעית (ושלישית ברציפות) בתחילת הרבע האחרון. ארבע נקודות של ירדן כהן ו-8 של שמשי לא הספיקו מול 6 שחקניות שחלקו ביניהן את הנקודות ברבע האחרון באוסטרובסקי שחוזרת לגמר בפעם השלישית ברציפות ורוצה להמשיך את השושלת עם אליפות שלישית.

קלעו לאוסטרובסקי רעננה:
נעה גבעון 22
שלי סירקיס 19
עמית כהן 10
שירה עתיר 8
אביב יופה 6
יובל יעקובי 3
עומר לב ורוני חגי 2 כ"א
שיחקה ולא קלעה: גל כהן

קלעו לרוטברג רמת השרון:
נועה שמשי 21
עימנואל שניצר 8
רוני קלינגר 7
ירדן כהן 6
נוגה בדיאן 3
שיחקו לא קלעו: טל נקש וגיא שחר











כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();