עדן ציפל, 24 נקודות וניצחון חוץ גדול



נערות ב': ראשל"צ מרחק 40 דקות מאליפות
שי ברק ,08/05/2018

רעננה פתחה טוב את המשחק, אבל אחרי 7 דקות של משחק ראשל"צ הצליחה לעלות ליתרון ומשם לא שמטה את ההפרש במשך 3 הרבעים האחרונים בדרך ליתרון 1-0 בסדרה. המשחק הבא ביום שלישי, 15.5 ב"גמי" ניצחון של ראשון לציון יבטיח להן אליפות שלישית ברציפות. עדן ציפל הרשימה עם 24 נקודות, נועה גבעון קלעה 17 נקודות לרעננה.

מכבי רעננה 55 - הפועל ראשון לציון 72


ארבע פעמים כבר נפגשו השנה מכבי רעננה והפועל ראשל"צ. 3 פעמים ניצחה רעננה כולל פעם אחת בגמר הגביע. הערב, בהתמודדות החמישית בין השתיים, הצליחה ראשל"צ, לראשונה, לנצח באולמה הבייתי של רעננה, להעביר את הביתיות לאולמה והן במרחק 40 דקות מאליפות שלישית ברציפות. רעננה, שעוד לא ויתרה על הדאבל, תנסה לנצח בחוץ ולהחזיר את ההתמודדות למשחק שלישי, מכריע, ב"שרון".

צימרינג היתה הראשונה לפתוח את המשחק עם נקודות מהירות, אבל הפתיחה היתה שייכת לרעננה. לחץ על הכדור, חטיפות ומשחק מהיר שהובילה נועה גבעון העביר את השליטה למקומיות שהצליחו לרוץ ליתרון 10:5, עם 6 נקודות של גבעון ואיתה גרזון וזהות. ציפל הצליחה לשבור את המומנטום בשלשה ואחריה צימרינג במשחק טוב קלעה 6 נקודות ברבע הראשון והחזירה את היתרון לקבוצתה 12:11. שוסטר שמרה את רעננה קרובה לפני שאת הרבע חתמה תמר ברגל 16:13.

שוסטר היתה ראשונה לקלוע ברבע השני, אבל היה זה הרבע של עדן ציפל. שלשה במעבר ובסך הכל 9 נקודות אישיות ברבע השני הובילו ליתרון 6 הפרש, 25:19. רעננה לא נשברה, זהות עוד התקרבה למינוס 4, אבל ציפל המשיכה להיות שם עבור קבוצתה ועם הבאזר להפסקה הגדילה צימרינג את ההפרש לדו ספרתי 31:21.

ברבע השלישי המגמה נמשכה. לשלשה של גבעון הגיבו בוזגלו, ציפל ורווח עם 8-0. רעננה התקשו להגיע לזריקה נוחה וניסו להפציץ מבחוץ. גרזון ועוד שלשה של גבעון אמנם הצליחו לבצע אבל רווח עם 7 נקודות רצופות ועוד אחת של ציפל (שלשה רביעית) שמרו את ההפרש סביב 20 נקודות יתרון לאורחות ובסוף הרבע השלישי 49:35.

רעננה לא ויתרה וחלמה על קאמבק בדומה לגמר הגביע. זהות וגבעון מיהרו לקלוע ולנסות לייצר מומנטום, רעננה שמרה אגרסיבי והקשתה על האדומות, עד שציפל סחטה עבירה לשלוש, דייקה בכולן ועצרה את המומנטום שניסתה רעננה לפתח. רווח הגיבה בעוד שלשה, אחריה צימרינג וברגל ומהצד השני רוני זהות עם 10 נקודות לא הספיקו כשלכל מהלך רענני היריבה ענתה בנקודות ושמרה על הפרש דו ספרתי, כשהשעון הראה 5 דקות לסיום 61:46, נדמה היה שהמשחק הוכרע.

שוסטר עוד ניסתה מבחוץ, ברגל שלטה בצבע מהצד השני ואת התוצאה קבעה שיר דובנבוים עם סל שחתם את המשחק. ראשון לציון עם ניצחון גדול, אך ההפרש לא משנה. השיטה שהוחלפה לטוב מ-3 , קבעה שבמשחק הבא שוב מתחילים משוויון אפס, ורעננה ינסו לשחזר את הניצחון מאוקטובר האחרון, להכניע את ראשל"צ בביתה ולהחזיר ל"שרון" את המשחק המכריע.

קלעו למכבי רעננה:
נועה גבעון 17
רוני זהות ורותם שוסטר 13 כ"א
ירדן גרזון 10
אביב יופה 2


קלעו להפועל ראשון לציון:
עדן ציפל 24
מאי רווח 18
מאיה צימרינג 15
תמר ברגל 8
שיר דובנבוים 3
אלין גולן וליאור בוזגלו 2 כ"א






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();