סדר עולמי חדש-ישן
תומר אקסברד ,13/09/2010

תומר אקסברד, פרשן הבית החדש של "ספסל" נהנה מהדרך של טורקיה באליפות העולם אותה אירחה, אבל עם כל הסימפטיה לרחת לאקום, לא היה לה שום סיכוי מול ההופעה של מי שיהיה השחקן הטוב בעולם בעוד שנתיים-שלוש.

הקהל שמילא הערב את היכל "סינאן ארדם" באיסטנבול ותמך בלי הפסקה בנבחרת שלו (שהייתה אגב בהחלט ראויה לגמר), זכה לראות הצגה של מי שבעוד שנתיים-שלוש יהיה השחקן הטוב בעולם, קווין דוראנט. הסופרסטאר של אוקלהומה סיטי ת'אנדר הוביל את הנבחרת האמריקאית לזכייה ראשונה במונדובאסקט מאז 1994 כשהוא מסיים את הערב עם 28 נקודות וזכייה בתואר ה-MVP של הטורניר.

הנבחרת הטורקית צריכה להיות גאה בעצמה. היא הגיעה לגמר בלי אף הפסד ועם תצוגות כדורסל נהדרות, כולל המותחן עוצר הנשימה מול סרביה בחצי הגמר. הגבוהים הטורקים ארדן ואשיק שיוצאים השנה ל-NBA הראו שהם בהחלט מתאימים לשם ועל הידו טורקוגלו באמת שכל מילה מיותרת – כשהוא נפצע בסוף הרבע הראשון הטורקים בקושי הגיעו למצב קליעה.

אבל כל זה פשוט לא מספיק מול האתלטיות האמריקאית. הלחץ שלהם בהגנה הוא בית ספר לכדורסל וכאשר הם מכריחים איבודי כדור ורצים למתפרצות אין אף נבחרת בעולם שיכולה לעצור אותם. כי גם בלי קובי, לברון, האוורד ו-ווייד שבחרו לנוח הקיץ, המאמן מייק ששבסקי והג'נרל מנג'ר בריאן קולנג'לו הצליחו לגבש חבורת שחקנים, ביניהם אלופי NBA כגון אודום ובילאפס שמהרגע הראשון ויתרו על האגו והיו מחויבים להשגת המטרה.

לסיכום, הסדר שב על כנו – אלופת העולם באה מהליגה הטובה בעולם. הלוואי ובאליפות הבאה גם הנבחרת שלנו תיקח חלק, כי בינינו, רק כספי יכול לעצור את דוראנט.....לא?:)






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
והרי התחזיתNBA: הגיע הזמן להימוריםכך ננצח את גרמניה במילה אחת? תהנומשחק אימון לפני הגמר הקלאסי הגנרל עלה בסטיילווינריות, ווינרים לחשוב מחוץ לקופסאנתראה בפיינל פור הפועל חזרה, והפעם לתמידתעודות אמצע עונהחג מולד שמחנזכרו מי הםטעון שיפורשימו שעון מעוררנותנים לכם, לא תיקחו?



© כל הזכויות שמורות
cker();