מוריס. הרג את מכבי



נתראה בפיינל פור
תומר אקסברד ,25/02/2011

תומר אקסברד ראה מפגש בין שתי הקבוצות הכי חזקות היום ביורוליג שהסתיים בניצחון של הטובה יותר. ועם זאת, הוא סבור שברצלונה לא מושלמת ומכבי לא תקפה מספיק את נקודות התורפה שלה.

לפעמים יש משחקים שאחריהם למאמן אין הרבה מה להגיד לשחקניו מלבד כל הכבוד על המאמץ. זה היה משחק כדורסל מצוין בין שתי הקבוצות הטובות באירופה, בעיקר מבחינה הגנתית.

לברצלונה יש סגל שחקנים טוב בהרבה מכל קבוצה ביבשת. מספיק להסתכל על אראזם לורבק ופראן ואסקז, שני גבוהים אדירים, ששיחקו בהתאמה 16 ו-17 דקות בלבד, על מנת להבין עד כמה הקבוצה הזו עמוקה. ובכל זאת, גם לקבוצה כמעט מושלמת יש נקודות תורפה ומכבי ת"א לא שיחקה עליהן מספיק.

נבארו עשה את העבירה הראשונה שלו בדקה השלישית ומאותו רגע פרקינס ופארגו היו חייבים ללכת עליו בכל התקפה על מנת להוציא ממנו עוד עבירות, כי כמו שראינו במחצית הראשונה (בה נבארו סיים ללא אף נקודה, בדיוק כמו בגמר גביע המלך), בלעדיו ברצלונה מתקשה מאוד התקפית.

אחד הדברים שאפיינו את מכבי העונה הוא המשמעת ההגנתית, לדעת את מי צריך לנטרל ולמי אפשר לתת לזרוק. במחצית השנייה המשמעת הזו הלכה לאיבוד. טרנס מוריס (שפשוט חיסל את מכבי) ונבארו (שקלע את כל 17 הנקודות שלו במהפך של המחצית השנייה) היו פנויים יותר מדי פעמים, לעומת ריקי רוביו ששיחק 27 דקות ולקח רק 3 זריקות, וסאדה ששיחק 20 דקות ולקח זריקה אחת בלבד מהשדה. מכבי הייתה חייבת להשאיר אותם פנויים ולהמר על הזריקות שלהם על מנת שהאחרים לא יקבלו את הכדור.

מבחינה התקפית, מכבי לא שיחקה מספיק על ליאור אליהו. הגבוהים של ברצלונה טובים אבל לא יותר מדי ניידים, בטח בהשוואה לליאור, ומכבי הייתה צריכה לחפש אותו יותר. 9 זריקות זה לא מספיק. למרות שלסופוקליס סחורצאניטיס (16 נקודות) ולריצ'רד הנדריקס (9 ריבאונדים) היה משחק טוב, הייתי רוצה לראות את דייויד בלו מקבל יותר מ-14 דקות, זאת כדי להרחיק את הגבוהים של ברצלונה מהסל ובכך להקל על החדירות של פארגו ופרקינס.

במבט קדימה, דייויד בלאט יכול להיות מרוצה. יכולת כמו של אתמול צריכה להספיק על מנת להגיע לפיינל פור, כי ברצלונה יש רק אחת...






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
והרי התחזיתNBA: הגיע הזמן להימוריםכך ננצח את גרמניה במילה אחת? תהנומשחק אימון לפני הגמר הקלאסי הגנרל עלה בסטיילווינריות, ווינרים לחשוב מחוץ לקופסאהפועל חזרה, והפעם לתמידתעודות אמצע עונהחג מולד שמחנזכרו מי הםטעון שיפורשימו שעון מעוררנותנים לכם, לא תיקחו?סדר עולמי חדש-ישן



© כל הזכויות שמורות
cker();