חג מולד שמח
תומר אקסברד ,25/12/2010

הוועדה המשבצת של האן.בי.אי דאגה גם השנה לכריסמס סוער: לברון ומיאמי מגיעים ללוס אנג'לס לדו קרב מרהיב עם קובי, בוסטון תנסה לעלות ל-15 ברציפות מול אורלנדו. תומר אקסברד לא יכול לחכות.

העונה הרגילה באן.בי.אי מתחילה בסוף אוקטובר ונגמרת איפשהו באמצע אפריל. במהלך העונה יש ערב אחד שבולט מעל השאר: ה- 25 בדצמבר, חג המולד.

בכל עונה הנהלת הליגה מספקת לנו משחקים מעניינים בתאריך זה וגם השנה מצפה לנו ערב מרתק. הערב יחל עם ב 21:30 עם ההתמודדות בין אורלנדו מג'יק לבוסטון סלטיקס ואז בחצות המשחק שכולם מצפים לו ושאמור לשבור את כל שיאי הרייטינג בעונה הרגילה, הלוס אנג'לס לייקרס נגד מיאמי היט (שידורים ישירים בספורט 5).

אורלנדו - בוסטון
אורלנדו פתחה את העונה די בצליעה ומגיעה למשחק אחרי שני הטריידים הגדולים שעשתה, כאשר שלחה את רשארד לואיס לוושינגטון תמורת גילברט ארינאס ואת וינס קרטר, מארצ'ין גורטאט ומיקאל פייטרוס לפיניקס תמורת הידו טורקוגלו (שחוזר לקדנציה שנייה באורלנדו), ג'ייסון ריצ'ארדסון והסנטר ארל קלארק.

אורלנדו תעשה כל שביכולתה להשאיר את דוויט האוורד מרוצה (בקיץ 2012 הוא יכול לצאת מחוזהו) ויהיה מאוד מעניין לראות איך ההרכב החדש יתמודד מול הסלטיקס שמגיעים למשחק לאחר 14 ניצחונות רצופים. דוק ריברס יכול להתרווח בכיסא שלו ופשוט להינות מאיך שקבוצתו משחקת. שאקיל אוניל השתלב מצוין בבוסטון ולמרות החיסרון הצפוי של ראג'ון רונדו עקב פציעה הסלטיקס אמורים לנצח את המשחק. מלבד האוורד לאורלנדו אין שום דבר מתחת לסל וקבוצה כמו בוסטון תדע איך לנצל את זה. הימור שלי: ניצחון לבוסטון בפער דו ספרתי.

לייקרס - מיאמי
הגענו לדבר האמיתי, הדובדבן שבקצפת: קובי נגד לברון. לאחר הקיץ המתוקשר וכל הציפיות סביב מיאמי, מאז תחילת העונה ההיט לא ממש מספקים את הסחורה. הם אמנם ניצחו 12 משחקים ברציפות, אבל רובם היו מול קבוצות בינוניות ומטה.

בכל פעם שווייד ולברון פגשו קבוצה באמת טובה הם הפסידו(פעמיים לבוסטון ופעמיים לדאלאס). המשחק בלוס אנג'לס יהיה מבחן גדול עבורם ויהיה מעניין לראות איך יעמדו בו. כמו בשנתיים האחרונות, הלייקרס פתחו את העונה בצורה די בינונית (בסטנדרטים שלהם). השחקנים מנוסים מספיק על מנת לדעת שעוד מוקדם ללחוץ על הדוושה ושעדיף בשלב הזה של העונה לשמור כוחות כדי להגיע רעננים לפלייאוף. האלופה מגיעה לחג המולד אחרי הפסד ביתי מביך למילווקי באמצע השבוע ואני משוכנע שהשחקנים ירצו לכפר עליו.

למיאמי יהיה מאוד קשה להתמודד עם הגודל ואורך של הלייקרס (במיוחד לאחר חזרתו מפציעה של אנדרו ביינום). יהיה מעניין לראות איך ארטסט יסתדר בהגנה מול לברון ואיך קובי ו-ווייד יתמודדו זה מול זה. ללייקרס יש ספסל עמוק יותר ולדעתי זה מה שיכריע את המשחק לטובתם.
הימור שלי: הלייקרס מנצחים במשחק צמוד.

תהנו, אני כבר לא יכול לחכות...






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
והרי התחזיתNBA: הגיע הזמן להימוריםכך ננצח את גרמניה במילה אחת? תהנומשחק אימון לפני הגמר הקלאסי הגנרל עלה בסטיילווינריות, ווינרים לחשוב מחוץ לקופסאנתראה בפיינל פור הפועל חזרה, והפעם לתמידתעודות אמצע עונהנזכרו מי הםטעון שיפורשימו שעון מעוררנותנים לכם, לא תיקחו?סדר עולמי חדש-ישן



© כל הזכויות שמורות
cker();