סלווין ודורון. עוד ערב ענק



ווינריות, ווינרים
תומר אקסברד ,25/03/2011

תומר אקסברד נהנה מול הטלוויזיה משני ניצחונות חוץ גדולים של אליצור רמלה ומכבי ת"א, שלפני הכל נובעים מהאופי המדהים שקיבצו עדן ענבר ודיוויד בלאט לקבוצות שלהם.

איזה ערב ענק לכדורסל הישראלי. אליצור רמלה עושה היסטוריה וזוכה בגביע אירופי ראשון אי פעם בכדורסל הנשי בישראל ומכבי ת"א משווה את הסדרה נגד קאחה לבוראל ל-1:1. שני ניצחונות חוץ ענקיים שמראים כמה אופי יש לשתי הקבוצות הללו.

בוויטוריה, 4:30 דקות לסיום מסיים סופוקליס סחורצאניטיס את המשחק בעבירה חמישית. דייויד בלאט מחליט להשאיר את ריצ'רד הנדריקס על הספסל ומעלה את ליאור אליהו (שעד אז לא שיחק כלל במחצית השנייה) ולהציב אותו ואת בלו כגבוהים. מאותו רגע המשחק השתנה. דושקו איוואנוביץ' נאלץ להוציא את סטאנקו באראץ' (כי הוא לא מסוגל לשמור לא על ליאור ולא על בלו) ולשחק בהרכב נמוך כשמירזה טלטוביץ' בעמדה מספר 5. כבר באותה התקפה אליהו ניצל זאת על מנת להשיג שתי נקודות בריבאונד התקפה.

מיד לאחר מכן איוואנוביץ' הכניס את אסטבאן באטיסטה ושילם על כך ביוקר. סל ועבירה של אליהו ועבירה חמישית של הסנטר מאורוגוואי, שנבעה מהעובדה הפשוטה שהוא אינו מסוגל להתמודד עם הזריזות של ליאור.

בהרכב האתלטי והגמיש הזה של מכבי היא גם הסתדרה הרבה יותר טוב מבחינה הגנתית. ויטוריה, שעד אז שיחקה באופן בלעדי פיק אנד רול עם השחקן של סופו או הנדריקס והשיגה המון סלים קלים, לא השכילה להתמודד מול המאץ' אפ זון האפקטיבי של מכבי.

אין צורך להסתנוור מ- 22 הנקודות שקלע סופו. על כל אחת מהן הוא "החזיר" בהגנה. גם הנדריקס לא הצליח לשחזר את היכולת שלו מהמשחק הראשון, ומילאן מצ'באן לגמרי לא מחובר. הלקח הגדול של בלאט לקראת משחק מספר 3 הוא יותר דקות של אליהו ובלו ביחד על המגרש ולהכריח את איוואנוביץ להתמודד עם זה. לפחות אתמול, הוא לא הצליח.

בינתיים בצרפת השיגה אליצור רמלה את אחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי בכלל והכדורסל הישראלי בפרט. ניצחון ענק, במשחק חוץ מול 2,500 אוהדים שדוחפים את הקבוצה שלהם ולאחר רבע ראשון מחריד מבחינה התקפית.

אבל כשיש שחקניות עם אופי חזק אפשר להתגבר על הכל. שי דורון ולייני סלווין, הגארדיות שיובילו בקיץ את נבחרת הנשים באליפות אירופה לצד לירון כהן הגדולה, נתנו שוב משחק ענק (29 נקודות ו-13 ריבאונדים ביחד), בתוספת ליקו ווילינגהאם (ששיחקה פצועה) וטאנישה רייט, יחד עם ריבי גרינבוים ושירן צעירי, וכמובן הלב הגדול של אורנית שוורץ.

מעל כולן, המאמן עדן ענבר (עורך דין במקצועו) הכין את הקבוצה בצורה מושלמת. ועל כך מגיע לו כל הקרדיט. במילה אחת, כבוד!






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
והרי התחזיתNBA: הגיע הזמן להימוריםכך ננצח את גרמניה במילה אחת? תהנומשחק אימון לפני הגמר הקלאסי הגנרל עלה בסטייללחשוב מחוץ לקופסאנתראה בפיינל פור הפועל חזרה, והפעם לתמידתעודות אמצע עונהחג מולד שמחנזכרו מי הםטעון שיפורשימו שעון מעוררנותנים לכם, לא תיקחו?סדר עולמי חדש-ישן



© כל הזכויות שמורות
cker();