במילה אחת? תהנו
תומר אקסברד ,31/05/2011

רגע לפני גמר האן.בי.אי שיחל לפנות בוקר (4:00, ספורט 5), תומר אקסברד מנתח את המצ' אפים בין דאלאס למיאמי ולא מפחד גם להמר על התוצאה בסידרה.

הלילה זה מתחיל. אמנם לא הגמר שדייויד סטרן חלם עליו אבל בכל זאת, סדרה בין לברון ג'יימס ודירק נוביצקי גורמת לכל אוהב כדורסל להתרגש. על הנייר מיאמי מגיעה פייבוריטית, כי לדאלאס, בניגוד לשיקגו, אין מישהו שיכול לעצור את לברון ודוויין ווייד וכולנו ראינו מה קרה לקבוצה של דריק רוז.

תוסיפו לזה את יתרון הביתיות ועל פניו עושה רושם שלברון עומד לענוד טבעת ראשונה על האצבע. אבל מצד שני, דאלאס מגיעה לגמר עם המון ביטחון. היא הדיחה את הלייקרס בסוויפ ודילגה די בקלילות מעל אוקלהומה סיטי בגמר המערב. דאלאס גם מחזיקה במאזן החוץ הטוב ביותר בפלייאוף כך שיתרון הביתיות של מיאמי לא ממש מטריד אותה.

אם כך, מהן היתרונות של כל קבוצה? בואו נעיף מבט על המאץ' אפים:
ג'ייסון קיד מול מייק ביבי - עימות בין שני רכזים ותיקים שעברו כבר לא מעט בפלייאוף ושניהם יודעים שזוהי כנראה ההזדמנות האחרונה שלהם לזכות בתואר.
ביבי רכז טוב אבל קיד נחשב לאחד הרכזים הגדולים אי פעם. יתרון: דאלאס.

דשון סטיבנסון מול דוויין ווייד - סטיבנסון נחשב לסטופר ההגנתי של דאלאס בחמישייה, אבל ווייד הוא משוכה קצת גבוהה מדי בשבילו. יתרון: מיאמי.

שון מריון מול לברון ג'יימס - אין... פשוט אין מה לעשות מול לברון ג'יימס. בגמר המזרח שיקגו הצליחה קצת להאט את הקצב שלו ודאלאס היא ממש לא קבוצת הגנה ברמה של שיקגו. יתרון: ענק למיאמי.

דירק נוביצקי מול כריס בוש - לבוש הייתה סדרה נהדרת מול שיקגו אבל מול נוביצקי הוא יהיה חסר אונים מבחינה הגנתית. מבחינה התקפית בוש חייב לתקוף את נוביצקי שלא ממש ידוע ביכולות ההגנתיות שלו. הסיכוי היחיד של דאלאס לקחת את התואר הוא אם נוביצקי ימשיך את היכולת הקליעה המדהימה שלו עד עכשיו בפלייאוף. יתרון: דאלאס.

טייסון צ'אנדלר מול ג'ואל אנתוני - שניהם לא ממש פקטור התקפית אבל הם ריבאונדרים מצוינים וחוסמים עוד יותר טובים. יתרון: קל לדאלאס.

לאור השיוויון היחסי בחמישיות מה שיכריע את הסדרה יהיו ספסלי הקבוצות. טרי, באראה וסטויאקוביץ' מצד אחד והאסלם, מילר וצ'אלמרס בצד השני. המפתחות מבחינת מיאמי הם עצירתו של נוביצקי וטיפול נכון בפיק אנד רול של דאלאס שפשוט הרג את הלייקרס ואת אוקלהומה.

מבחינה דאלאס, הדבר החשוב ביותר הוא להרחיק את לברון ו-וויד מהצבע ולהוריד למינימום את איבודי הכדור מה שימנע ממיאמי לצאת להתקפות מעבר. המחשבה על לראות את לברון שומר על נוביצקי כבר גורמת לי לצמרמורות.

הימור שלי:4-2 למיאמי והלוואי שאני טועה כי לנוביצקי באמת מגיע לזכות בטבעת. ללברון ו-ווייד יהיו עוד הזדמנויות... תהנו.






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
והרי התחזיתNBA: הגיע הזמן להימוריםכך ננצח את גרמניה משחק אימון לפני הגמר הקלאסי הגנרל עלה בסטיילווינריות, ווינרים לחשוב מחוץ לקופסאנתראה בפיינל פור הפועל חזרה, והפעם לתמידתעודות אמצע עונהחג מולד שמחנזכרו מי הםטעון שיפורשימו שעון מעוררנותנים לכם, לא תיקחו?סדר עולמי חדש-ישן



© כל הזכויות שמורות
cker();