אידסון. צריך להכריח אותו



נזכרו מי הם
תומר אקסברד ,17/12/2010

ההתקפה של מכבי ת"א לא נראית טוב, אבל אם היא תמשיך לשמור כל כך חזק ולסגור טוב לריבאונד, אין סיבה שהיא תגיע לפיינל פור גם אם תפגוש בשלב הבא את ברצלונה. תומר אקסברד חושב שלדיוויד בלאט יצא רק טוב מהמשחק הצמוד נגד חימקי מוסקבה.

שלוש דקות לסוף הרבע השלישי חימקי מוסקבה עוד הובילה וגם קלעה 50 נקודות. אלא שמאותה נקודה נזכרה מכבי ת"א בדבר שהביא אותה עד הלום: הגנה!

דורון פרקינס וג'רמי פארגו לחצו את הכדור כמו שהתרגלנו לראות, גיא פניני נצמד לתומאס קלאטי והקשה עליו להגיע למצב קליעה נוח (תענוג לראות שחקן ישראלי שומר ככה), סופוקליס סחורצאניטיס, ריצ'רד הנדריקס ודייויד בלו נתנו גוף בצבע ומכבי השיגה עצירות.

הצהובים יגיעו רחוק רק אם ימשיכו לשמור בצורה הזו, כי מבחינה התקפית העסק לא נראה כל כך טוב. בערב קליעה נוראי של פרקינס וצ'אק אידסון (לא קלע אף נקודה), ובלי ליאור אליהו שנפצע ברבע הראשון, מכבי הייתה תלויה לחלוטין ביכולת הקליעה לשלוש של פניני ובלו (שקלעו מצוין, אבל שלשות זה עניין של יום ואי אפשר לבנות על זה) וביכולת הנהדרת של פארגו לייצר לעצמו מצב קליעה באחד על אחד (דבר שיהיה קשה יותר לביצוע בטופ 16).

אליהו ואידסון הם המפתחות להתקפה שצריכה להתבסס עליהם. במבט קדימה, גם ביום לא טוב של אידסון, בלאט חייב להמשיך לתת לו את הכדור וממש "להכריח" אותו לייצר מהלכים כי ללא אינטיליגנציית המשחק שלו ההתקפה של מכבי די תקועה. לאליהו זה בא הרבה יותר בטבעיות וכל עוד הוא על המגרש ההתקפה תזרום הרבה יותר טוב.

למרות כל הבעיות ההתקפיות, שני הדברים הכי חשובים בכדורסל הם הגנה וריבאונד ואם מכבי תמשיך לבצע אותם ברמה גבוהה לאורך כל המשחק אין שום סיבה שלא תגיע העונה לפיינל פור (גם אם תפגוש את ברצלונה בטופ 16) .דיויד בלאט יכול להתעודד מכך שאחרי הרבה זמן מכבי שיחקה במשחק צמוד ועמדה בלחץ בצורה יפה כקבוצה וכיחידים (פארגו וסופו).

על הנייר, ההחתמה של הסרבי מילאן מצ'באן נראית מצוינת. אין הרבה גבוהים באירופה עם יכולות כמו שיש לו והוא בהחלט יתרום למכבי בחלק ההתקפי. השאלה הגדולה היא איך הוא ישתלב ברוטציה? שחקן ברמתו לא מגיע כדי לשבת על הספסל. מישהו יצטרך לשלם את המחיר. מי זה יהיה? סופו? ליאור? בלו? התשובות אצל בלאט...






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
והרי התחזיתNBA: הגיע הזמן להימוריםכך ננצח את גרמניה במילה אחת? תהנומשחק אימון לפני הגמר הקלאסי הגנרל עלה בסטיילווינריות, ווינרים לחשוב מחוץ לקופסאנתראה בפיינל פור הפועל חזרה, והפעם לתמידתעודות אמצע עונהחג מולד שמחטעון שיפורשימו שעון מעוררנותנים לכם, לא תיקחו?סדר עולמי חדש-ישן



© כל הזכויות שמורות
cker();