בלו. לא היה במשחק



לחשוב מחוץ לקופסא
תומר אקסברד ,23/03/2011

"במשחק מסודר כמו זה שהתנהל אתמול למכבי אין סיכוי, היא חייבת לנסות לבלגן את המשחק ולהוציא את ויטוריה מאיזורי הנוחות שלה". תומר אקסברד מסכם את המשחק הראשון ומתכונן להמשך סדרת רבע הגמר.

קאחה לבוראל היא קבוצה טובה יותר ממכבי תל אביב. היא שיחקה אתמול כמו שהיא משחקת כל העונה: הגנה חכמה וטקטית שמונעת משחקני ההתקפה המרכזיים של היריבה להיכנס למשחק (פארגו ובלו היו רק 4 מ-13 מהשדה כולל 2 מ-8 לשלוש) ומשחק חכם התקפית שמבוסס על ניצול החולשות ההגנתיות של היריבה (סופו).

לעומתה, מכבי נראתה כאילו היא שכחה מה הביא אותה עד הלום. 3 פעמים בלבד במהלך כל המשחק הפעילה מכבי לחץ על כל המגרש (ופעמיים חטפה את הכדור). דורון פרקינס, ג'רמי פארגו וצ'אק אידסון פשוט לא היו קיימים מבחינה הגנתית ואיפשרו לגארדים הספרדים לחדור לאיזור הצבע פעם אחר פעם מה שהוביל לזריקות שלוש פנויות.

החולשה הגדולה ביותר של מכבי הגנתית היא סופוקליס סחורצאניטיס, וקאחה לבוראל ניצלה זאת בלי הפסקה. בדקות שסופו היה על המגרש, ויטוריה שיחקה פיק אנד רול עם השחקן שסופו שומר וניצלה את חוסר הניידות שלו למצבי זריקה נוחים.

לקראת משחק מספר 2 דייויד בלאט חייב לשנות את תוכנית המשחק שלו ולשחק עם אליהו ובלו ביחד כגבוהים. מצב כזה יכריח את באראץ' ובאטיסטה להתרחק מהסל על מנת להתמודד עם התנועה של ליאור ויכולת הקליעה של בלו, מה שייתן למכבי יותר אופציות מבחינה התקפית. נכון, במצב כזה יווצר מיס-מאץ' בהגנה כאשר בלו יצטרך לשמור על באראץ', אבל מכבי תחיה עם העובדה שבאראץ' יהיה זה שייקח את רוב הזריקות.

כמו כן, חייבים במכבי להפסיק לעשות חילופים בהגנה בקלות כל כך. הפיתרון צריך להיות מעבר של חסימות בכוח כאשר חילוף הוא האופציה האחרונה, כי כאשר מבצעים חילוף נוצר מצב שאליהו שומר על לוגן ופארגו על טלטוביץ', מתכון בטוח לספיגת סל או לריבאונד התקפה של קאחה.

במשחק מסודר כמו זה שהתנהל אתמול למכבי אין סיכוי. היא חייבת לנסות לבלגן את המשחק ולהוציא את ויטוריה מאיזורי הנוחות שלה. רק ככה היא תוכל לחזור לסדרה.

אה כן, גם לקלוע יותר מ 3 שלשות ב 17 ניסיונות יכול לעזור...






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
והרי התחזיתNBA: הגיע הזמן להימוריםכך ננצח את גרמניה במילה אחת? תהנומשחק אימון לפני הגמר הקלאסי הגנרל עלה בסטיילווינריות, ווינרים נתראה בפיינל פור הפועל חזרה, והפעם לתמידתעודות אמצע עונהחג מולד שמחנזכרו מי הםטעון שיפורשימו שעון מעוררנותנים לכם, לא תיקחו?סדר עולמי חדש-ישן



© כל הזכויות שמורות
cker();