והרי התחזית
תומר אקסברד ,20/04/2013

לקראת פתיחת הפלייאוף באן.בי.אי, תומר אקסברד מנתח את סדרות הסיבוב הראשון וגם מוסיף את ההימורים. ספוילר: תושבי לוס אנג'לס, משני צידי הסטייפלס, כנראה לא יאהבו את הכתבה הבאה.

מערב
אוקלהומה - יוסטון
דייויד סטרן אוהב סיפורים שמוסיפים רייטינג והעובדה שג'יימס הארדן ישחק נגד אוקלהומה בהחלט תוסיף רייטינג לסדרה שאמורה להיות חד צדדית. ליוסטון הייתה עונה לא רעה אבל אין להם מספיק כלים כדי להתמודד עם דוראנט ווסטברוק. מנגד, אוקלהומה תציב על הארדן מגוון שומרים שימררו את חייו. תחזית: 4-0 לאוקלהומה.

סן אנטוניו - לייקרס
הסיוט של הלייקרס נגמר. אם הם לא היו מעפילים לפלייאוף זה היה הכישלון הכי גדול בתולדות הספורט המקצועני. עכשיו, כשהלחץ ירד מהם, הם יכולים קצת להנות. סן אנטוניו היא יריבה שמתאימה ללייקרס (באופן יחסי). בניגוד לאוקלהומה או דנבר לדוגמא, הספרס לא בנויים על אתלטיות. הלייקרס יוכלו להאט את הקצב ולטחון פנימה להאוורד וגאסול.

לסן אנטוניו הייתה עונה טיפוסית, עדות לגדולה של פופוביץ ודאנקן. 58 נצחונות ומאזן ביתי מפחיד של 35-6.
סן אנטוניו צריכה בעיקר לנצל את הספסל הקצר מאוד של הלייקרס, אחרת היא תתקשה.

תחזית: אם קובי בראיינט כשיר הלייקרס לוקחים, בלעדיו, 4-2 לסן אנטוניו.

דנבר - גולדן סטייט
איזו עונה ענקית של דנבר. 57 ניצחונות, המאזו הביתי הכי טוב בליגה, 38-3! וכל זה בלי סופרסטאר אמיתי. ג'ורג קארל עושה עבודה מדהימה עם הקבוצה הזו וביחד עם הג'נרל מנג'ר מסאי יוג'ירי בנו קבוצה נהדרת שקולעת בממוצע 106 נקודות למשחק.

עונה אחת אחרי שמונה למאמן, מוביל מארק ג'קסון את גולדן סטייט לפלייאוף. סטפן קארי מגיע אחרי עונה מדהימה בה שבר את שיא השלשות לעונה של ריי אלן וביחד עם קליי תומפסון יוצרים קו אחורי שקולע מעל 40% לשלוש. הרוקי הריסון בארנס נותן הגנה טובה ודייויד לי מוסיף ניסיון.

תחזית: דנבר קבוצה מאוד עמוקה והקו הקדמי שלה אמור לחגוג בצבע מול הקו הקדמי המוגבל של הווריירס. אם דנבר ימנעו מקארי ותומפסון שלשות פנויות הם אמורים לעבור בקלות, בטח בהתחשב בכך שהם פשוט לא מפסידים בבית. 4-1 לדנבר.

קליפרס - ממפיס
שחזור הסדרה הנהדרת מאשתקד שהלכה לשבעה משחקים. ממפיס מגיעה אחרי עונה שבה ההגנה שלה נתנה את הטון. הגריזליז מאפשרים ליריבות רק 89.3 נקודות למשחק! הממוצע הנמוך בליגה. מארק גאסול מועמד לשחקן ההגנה של השנה וטיישון פרינס שהגיע בטרייד מדטרויט מוסיף המון בצד ההגנתי. ההתקפה של ממפיס היא כבר משהו אחר. זו קבוצה שקולעת רק 44% מהשדה ורק 34% לשלוש. אם זאק רנדולף לא בעניינים לממפיס קשה מאוד לייצר נקודות.

לקליפרס הייתה עונה נהדרת. זכייה ראשונה בהיסטוריה בראשות הבית הפסיפי (ככה זה שהלייקרס חלשים) ו-56 ניצחונות, שיא מועדון. החוזק של הקבוצה הזו הוא בעומק שלה. הספסל של הקליפרס תורם בממוצע 45.6 נקודות למשחק. אם ממפיס תוכל למתן את התפוקה הזו יש לה סיכוי לא רע בכלל. תחזית: קשה לנצח קבוצה שנתיים רצוף בפלייאוף. 4-2 לממפיס.

מזרח
מיאמי - מילווקי
66 ניצחונות, מתוכם 27 ברצף (מקום שני בכל הזמנים), לברון בעוד עונת mvp, דווין וויד בריא והספסל יותר טוב מבעבר. קשה לראות מי יעצור את מיאמי בדרך לאליפות שנייה ברציפות. בטח לא מילווקי, שעלו לפלייאוף עם מאזן שלילי (38-44).
תחזית: 4-0 קל ללברון והחבורה.

ניו יורק - בוסטון
על הנייר סדרה נהדרת. במציאות, לא ממש. הניקס מגיעים אחרי עונה נהדרת בה ניצחו 54 משחקים למרות אין ספור פציעות. כרמלו אנתוני סיים עם ממוצע הנקודות הגבוה בליגה והניקס אפילו שומרים טוב מבעבר.
הסלטיקס מגיעים אחרי עונה קשה, מרובה בפציעות ועם כמות הנצחונות הנמוכה ביותר מאז הגיע קווין גארנט ב-2008 (41). פול פירס וג'ף גרין ינסו להקשות על כרמלו אבל לבוסטון אין מספיק כלים.
תחזית: הגאווה של הסלטיקס תביא להם ניצחון אחד, וזהו. 4-1 ניו יורק.

אטלנטה - אינדיאנה
כשדייויד סטרן חולם בלילה על הליגה אז אפשר להגדיר סדרה כזו כסיוט שלו. שתי קבוצות אפורות, שלא ממש מייצרות עניין בארה"ב. לאינדיאנה הגנה נהדרת שסופגת רק 90 נקודות למשחק והיא תיתן לפייסרס את הניצחון בסדרה. תחזית: 4-1 אינדיאנה.

ברוקלין - שיקגו
המעבר לעיר הגדולה עשה נפלאות לנטס, שנתנו עונה נהדרת של 49 נצחונות. דרון וויליאמס, ברוק לופז וג'ו ג'ונסון נותנים יופי של עונה והעתיד בברוקלין נראה ורוד.

אוהדי הבולז קיוו שדרק רוז יחזור עד עכשיו אבל הוא כנראה מעדיף לחכות לעונה הבאה (או לסדרה נגד מיאמי). למרות ריבוי הפציעות טום תיבידו עושה עבודה נהדרת והקבוצה שלו שוב שומרת נהדר וסופגת רק 92 נקודות למשחק. תחזית: זו עומדת להיות אחת הסדרות המרתקות של הסיבוב הראשון ובסיומה ההגנה של שיקגו תנצח. 4-2 לבולז.






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
NBA: הגיע הזמן להימוריםכך ננצח את גרמניה במילה אחת? תהנומשחק אימון לפני הגמר הקלאסי הגנרל עלה בסטיילווינריות, ווינרים לחשוב מחוץ לקופסאנתראה בפיינל פור הפועל חזרה, והפעם לתמידתעודות אמצע עונהחג מולד שמחנזכרו מי הםטעון שיפורשימו שעון מעוררנותנים לכם, לא תיקחו?סדר עולמי חדש-ישן



© כל הזכויות שמורות
cker();