תעודות אמצע עונה
תומר אקסברד ,16/01/2011

העונה הרגילה מתקרבת לנקודת החצי וזה זמן מצוין מבחינת פרשן הבית שלנו תומר אקסברד לתת ציוני אמצע. משפט אחד על כל 30 הקבוצות.

מזרח
1. בוסטון (29 ניצחונות – 9 הפסדים) – סגנית האלופה נותנת עוד עונה מצוינת. אמנם הפציעות של רונדו וגארנט (שעדיין לא חזר) קצת האטו את המכונה של דוק ריברס אבל היא עדיין הקבוצה הטובה במזרח.

2. מיאמי (30 – 11) – לאחר הפתיחה הבינונית של העונה הקבוצה המדוברת ביותר ב-NBA התחברה ומשחקת כדורגל טוב שמבוסס על הגנה חזקה וריצה בכל הזדמנות. רק בוסטון מסוגלת לתת להם פייט במזרח.

3. שיקאגו (25 – 13) – הקבוצה מעיר הרוחות חוזרת ובגדול. עם מגה סופר-סטאר בדמותו של דרק רוז, שנותן עונת MVP, היא צפויה לדבר חזק בפלייאוף.

4. אטלנטה (26 – 14) – עוד עונה טיפוסית של אטלנטה שתסתיים בהדחה בסיבוב הראשון בפלייאוף. ג'ו ג'ונסון וחוזה המקסימום שלו לא מספקים את הסחורה.

5. אורלנדו (25 – 14) – הטרייד שהחזיר הביתה את טורקוגלו והביא את ג'ייסון ריצ'רדסון וגילברט ארינאס, נתן הרבה חיים לקבוצה ויספק לה הרבה ניצחונות במהלך העונה, אך היא עדיין אינה מספיק טובה כדי להתמודד עם בוסטון, מיאמי, ואפילו שיקאגו, בסדרת פלייאוף.

6. ניו-יורק ניקס (16 – 22) – הפלייאוף עומד לחזור למדיסון סקוור גארדן! אמארה סטודמאייר עומד בכל הציפיות ויחד עם ריימונד פלטון ודנילו גלינארי הנפלאים, הקבוצה של ספייק לי חוזרת למרכז הבמה.

7. אינדיאנה (16 – 20) – עד עכשיו נותנים יופי של עונה. עם כוכב כמו דני גריינג'ר וגבוה מתפתח כמו רוי היברט, העתיד נראה ורוד.

8. שארלוט (15 – 21) – הקבוצה של מייקל ג'ורדן (הבעלים, למי ששכח) קרטעה בתחילת העונה אבל מאז מינויו של פול סיילאס הוותיק למאמן הקבוצה השתפרה והיא תיאבק עד הסוף על הפלייאוף.

9. פילדלפיה (15 – 23) – דאג קולינס חזק לקווים והקבוצה הצעירה שלו משחקת כדורסל טוב. הגעה לפלייאוף תיחשב להישג ענק מבחינתם.

10. מילווקי (14 – 22) – אחת מאכזבות העונה. אחרי ההופעה המכובדת בפלייאוף אשתקד, הציפיות מהקבוצה היו גבוהות ובינתיים העונה הזו לא הולכת לשום מקום. ברנדון ג'נינגס ואנדרו בוגוט חייבים להרים את המשחק שלהם על מנת להגיע לפלייאוף.

11. טורונטו (13 – 25) – לא מצאו תחליף לכריס בוש וככה זה גם נראה.

12. דטרויט (12 – 26) – עוד עונה אפורה ועתיד לא ברור. נקודת האור היחידה היא טרייסי מגריידי שמשחק לא רע בזמן האחרון.

13. וושינגטון (10 – 27) – אחרי שבחרו ראשונים בדראפט את ג'ון וול, ציפו בבירה לעונה קצת יותר טובה. אולי בשנה הבאה.

14. ניו-ג'רזי (10 – 28) – למרות שאייברי ג'ונסון על הקווים הקבוצה לא מצליחה להתרומם. אולי הטרייד שאמור להביא אליהם את כרמלו אנתוני והמעבר לברוקלין בעונה הבאה יעירו את הקבוצה.

15. קליבלנד (8 – 30) – "מאיגרה רמה לבירה עמיקתה". עצוב לראות מה נהיה מקבוצה שרק לפני שנה הייתה מועמדת לאליפות.

מערב
1. סן-אנטוניו (33 – 6) – מוזר להגיד את זה על הספרס אבל הם בהחלט הפתעת העונה. משחקים כדורסל יוצא מהכלל כשעל הכל מנצח גרג פופוביץ'. יחד עם זאת, זו עדיין קבוצה מבוגרת ויהיה מעניין לראות עד מתי יחזיקו מעמד בקצב הזה.

2. לייקרס (29 – 11) – האלופה קירטעה בשבועות האחרונים אבל מאז חזרה לעצמה עם שישה ניצחונות רצופים. עושה רושם שקובי וחבריו שומרים כוחות לפלייאוף וכשכולם בריאים קשה לראות מי תנצח אותם בסדרה.

3. דאלאס (26 – 11) – כשדירק נוביצקי בריא הם קבוצה שבהחלט יכולה לאיים על ראשות המערב, אבל כשהוא פצוע הם הופכים לקבוצה בינונית שמפסידה לקבוצות בינוניות.

4. אוקלהומה סיטי (27 – 13) – לקווין דוראנט וראסל ווסטברוק לקח קצת זמן לחזור לקרקע לאחר שזכו בזהב עם נבחרת ארה"ב באליפות העולם, אבל מאז הם משחקים טוב ונראים כמי שיכולים לדבר חזק בפלייאוף.

5. יוטה (26 – 13) – למרות המאזן היפה עושה רושם שג'רי סלואן ודרון וויליאמס לא יצליחו לעבור את הסיבוב הראשון בפלייאוף.

6. ניו אורלינס (23 – 16) – לאחר פתיחת העונה המטורפת חזרו הצרעות למימדיהם הטבעי ואם לא יעשו שינוי משמעותי הם יאבדו את כריס פול שחוזהו מסתיים בקיץ 2012.

7. דנבר (22 – 16) – כרמלו אנתוני צפוי לעזוב את הקבוצה בשבוע הקרוב והעתיד נראה שחור מתמיד.

8. פורטלנד (20 – 19) – הקבוצה הזו פשוט לא מצליחה להישאר בריאה. אחרי גרג אודן, שגמר את העונה עוד לפני שהתחילה, הגיע תורו של ברנדון רוי שעומד לעבור ניתוח בשתי הברכיים שלו. עוד קבוצה עם עתיד לא ברור.

9. ממפיס (18 – 21) – הנה קבוצה עם עתיד ורוד ואני מהמר עליה שתצליח להיכנס לפלייאוף. רודי גיי נותן עונה מצוינת, הרכז מייק קונלי מנווט יפה את הקבוצה, וזאק רנדולף ומארק גאסול נותנים לקבוצה הזאת גם משחק פנים. יציבות מבחינתה היא שם המשחק.

10. יוסטון (17 – 22) – למרות שיאו מינג גמר עוד עונה וכלל לא בטוח שיחזור לשחק, ריק אדלמן מוציא את המקסימום מהקבוצה שלו ואם יצליח להביא אותה לפלייאוף הוא בהחלט ראוי לתואר מאמן העונה.

11. פיניקס (16 – 21) – דווקא לאחר הטרייד הגדול שעשתה הקבוצה נמצאת בירידה מתמדת, ולאחר הופעה מכובדת בגמר המערב אשתקד היא כרגע מחוץ לתמונת הפלייאוף. כנראה שרק טרייד על סטיב נאש ייתן לקבוצה הזו עתיד טוב יותר.

12. גולדן סטייט (15 – 23) – אם החתמתו של דייויד לי ועם מונטה אליס וסטפן קארי בקו האחורי, הציפיות מהקבוצה היו די גדולות וכמו בעונות האחרונות, היא מדשדשת בתחתית המערב.

13. קליפרס (13 – 24) – בשתי מילים: בלייק גריפין!!! המקפצה האנושית נותן עונה של אולסטאר ועושה משהו שלא קרה שנים: גורם לאנשים לרצות לראות משחקים של הקליפרס.

14. מינסוטה (10 – 30) – בשתי מילים: קווין לאב!!!!! 25 משחקים רצופים שהוא מוריד לפחות 15 ריבאונדים!!! פשוט מדהים. רק חבל שחוץ ממנו אין שם כלום.

15. סקרמנטו (8 – 30) – הסגל שלהם שווה יותר ממקום אחרון במערב אבל משהו רע קורה שם בתוך הקבוצה. עומרי כספי שלנו פתח את העונה בצורה די בינונית אבל מאז הוא במגמת שיפור. שימשיך לעבוד קשה!






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
והרי התחזיתNBA: הגיע הזמן להימוריםכך ננצח את גרמניה במילה אחת? תהנומשחק אימון לפני הגמר הקלאסי הגנרל עלה בסטיילווינריות, ווינרים לחשוב מחוץ לקופסאנתראה בפיינל פור הפועל חזרה, והפעם לתמידחג מולד שמחנזכרו מי הםטעון שיפורשימו שעון מעוררנותנים לכם, לא תיקחו?סדר עולמי חדש-ישן



© כל הזכויות שמורות
cker();