אחראי על ריכוז הכוחות בשרון. שחר נחמיאס.



על הקווים מספר 8 – בדרך השגרה
שגיא ניר ,11/12/2004

אחרי שהתרגלנו למהפכים, הפתעות וסנסציה, שבוע שקט עבר על הלאומית. אבל זה השקט שלפני הסערה. שגיא ניר מסתכל קדימה, למאבקים בצמרת ובתחתית. וגם - הפתעה קטנה.



מחזור שמיני רגוע בלאומית. קרית אתא ממשיכה לשייט בשקט, רמלה בעקבותיה, כשגם רמת גן ורמת אפעל מתחילות לחמם מנועים לכוון הצמרת. בתחתית, מחמיר מצבה של קרית ביאליק, כשגם ראש העין מתחילה לנוע לכוון.
הקבוצות שגורמות לאיזושהיא תזוזה באיזור הפנים בשבועות האחרונים, הן הפועל ירכא, הפועל לב השרון והפועל חולון.
בכפר ירכא התחילה סוף סוף הליגה לפני שבועיים, לאחר שנרגעו הרוחות הפוליטיות והתחילו לשחק כדורסל, גם באולם החדש שקיבל סוף סוף את האישור, וגם הקבוצה המקומית שניצחה באופן משכנע בשני משחקי הבית האחרונים. רג'י וורן הגיע רק השבוע ונתן משחק חזק וטוב כשהוא לא מפסיק לעורר קריאות התפעלות סביב ביצועיו, אבל ירכא של השנה זה גם מוטי נניקשוילי שבגיל 29 נמצא בכושר נפלא, רפי חיידר שמנהיג את הקבוצה ממרומי שנותיו ונסיונו, והחבורה המהירה שקולעת מצוין שנמצאת איתם. אז הקבוצה פתחה את העונה במאזן 0 – 5, אבל עכשיו עם הזר וורן, האמביציה המחודשת והתמיכה של הקהל המקומי החם, יריב ורשיצקי צריך להיות קצת יותר אופטימי לגבי העבודה שצריכה להעשות כדי שבירכא יקראו על עצמם במדור הזה גם בעונה הבאה.
בלב השרון קוראים ב"ספסל" כל שבוע שזר עדיין אין לקבוצה. השבוע הודיע לי רשמית המאמן רובי בלינקו שהקבוצה לא תביא זר. בינתיים, בכל משחק שהפוקוס הוא על היריבה שלה, יוצאת לב השרון כשידה על העליונה. דורון קרמר הותיק נמצא בכושר נפלא, ויחד עם המנהיגות שלו וניהול המשחק המבריק של הרכז שחר נחמיאס, מוצאים עצמם הצעירים, ניר סטולרו, איתמר רב, חן מישורי ואחרים בעמדה של ביטחון והעזה. בינתיים, זה נראה נהדר.
הפועל חולון מתמקמת חזק חזק תחת הטייטל של אכזבת העונה. הקבוצה במקום העשירי, המקום בפלייאוף הולך ומתרחק, הקבוצה לא מפסיקה להפסיד בחוץ כשגם במשחקי הבית זה הולך קשה. הקהל כבר "אמר" את שלו, והלחץ גדול. אולי צריכים רכז בחולון (אחד שיהיה ממש כמו רכז כח אדם, וידע לחלק את העבודה בין הידיות הלוהטות שיש בקבוצה), ואולי פשוט צריכים שם שקט. להיות רגועים, להמשיך בדרך ולהאמין. מעניין יהיה שם בטוח, בכל זאת, חולון היא לא סתם קבוצה.

בשבועות הקרובים צפויים כמה משחקים מרכזיים שעשויים לעשות קצת סדר בטבלה הלאומית (ואולי רק יגבירו את הבלאגן, אבל עם בלאגן כזה אנחנו חיים טוב...).
בצמרת, ישחקו רמת אפעל (בחוץ) ורמת גן (בבית) מול קרית אתא, כשניצחון של מי מהן מול המובילה (שתחסר כנראה את הזר הפצוע, טוני יאנגר) יהווה תקיעת יתד רצינית. לרמלה צפויים קרבות קשים, עם משחקי חוץ ברמת אפעל וחולון, ומשחק בית חשוב מול עירוני רמת גן. לעפולה צפויים 3 משחקים קשים מול התחתית. 2 משחקי חוץ בביאליק וראש העין ומשחק בית מול ירכא.
בתחתית, תארח בעוד שבועיים מכבי קרית ביאליק את ראש העין. ניצחון ביתי יסבך מאוד את האורחים בתחתית. ביאליק יודעת שזה משחק שהיא חייבת לקחת, אחרת גורלה לרדת יגזר כמעט סופית. ירכא מצידה תקווה לצאת לדרך חדשה, כשתשחק בלב השרון ומול מגדל העמק, שמצדה תנסה לקחת כמה משחקים כדי להתרחק מהאזור המסוכן.
וחולון? בית מול מגדל העמק, בחוץ מול אשדוד ובבית מול רמלה. פחות משני נצחונות, והפלייאוף יכול להגיד שלום, לפחות בינתיים.

ובינתיים...
כל הזמן אנחנו מדברים על הליגה הלאומית כעל ליגת הקולג'ים הישראלית. אז הנה, אימצתי את הרעיון, ומהערב חדש ב"ספסל"!
טבלת מלך הסלים עד גיל 22 בלאומית. סקאוטרים, תתחילו לעבוד!

זה הזמן להתחיל ולהתכונן לפרויקט סיכום הסיבוב הראשון בלאומית . אמנם נשאר עוד חודש כמעט, אבל אתם יכולים להכנס ולדסקס ב פורום "ספסל".

שבת שלום.








כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ספסל שליליגת החלומותטעימה לאומיתאיש השנה שלי עצביםזרעי קיץמכבי לא קיימתזוכרים את בויד"על הקווים" אחרון: מלחמת הספקולציותלא יכלו לשים שלט קטן "ים"?לא יכול לחכותעל הקווים – שיא הרגשעל הקווים עושה סדר"על הקווים" נוסע לירכא"על הקווים" - סיפורי לאומית"על הקווים" עם משחק העונה אפיכהעל הקווים 12 – ניפגש במגרשעל הקווים מחלק פרסיםעל הקווים 10 - אז למה לי סטטיסטיקה עכשיו?על הקווים מספר 9 – זה כל הקסםעל הקווים מספר 7 – קרית אתא חוזרת לליגהעל הקווים מספר 6 – אבישר הביתה, השופטים לא. חולון בחשיכה.על הקווים מספר 5 – עומדים במבחן?על הקווים מספר 4 – אז מה פה קורה פה?על הקווים מספר 3 – אז מי נגד מי?על הקווים מספר 2 – יש לנו ליגה!על הקווים מספר I - ההגיון של חוסר ההגיוןאיגוד, הכדורסל לאן?



© כל הזכויות שמורות
cker();