איש השנה שלי
שגיא ניר ,09/09/2005

הפעם תורו של שגיא ניר לבחור את איש השנה שלו בכדורסל הישראלי והוא בוחר בלי היסוס ברכז הנבחרת וא.א.ק אתונה, שהוכיח שאתלטיות, שארם ודרכון אמריקאי הם לא תנאי בסיסי לשחקן כדורסל

אוהדי כדורסל וספורט בכלל, מאמצים בדרך כלל כמודל ההערצה שלהם מישהו בדמותם, או לפחות מישהו לו היו רוצים להידמות. כחובב אנדרדוגים וכישראלי, אין דבר שמרגש ומרתק אותי יותר משחקני כדורסל בעלי נתונים ראשוניים נחותים יחסית, שמגיעים לצמרת הגבוהה בזכות עבודה קשה, נחישות והתעלות שמעבר למזל או כישרון טבעי. כזה הוא דרור חג'ג', לפחות בשבילי.



הרכז הנמוך והרזה מראשון, שכידרר במגרשי ליגות נמוכות עוד בגיל הנוער, ישחק העונה על הבמה הגבוהה ביותר: היורוליג. בחג'ג' התאהבתי כבר לפני שנתיים, כאשר הקבוצה עמוסת האיכויות והמגובשת (קבוצת השנה שלי, אם אתם שואלים) של ארז אדלשטיין באוסישקין נזקקה לכניסות התכופות של דינמו-דרור כדי להגיע לחצי גמר אירופי ושני נצחונות על אלופת אירופה הגאה.
הגארד של הגימנסיה זכה השנה בגביע הבלגי, וישחק בקרוב בדרבי של אתונה מול אובראדוביץ'. מישהו כבר אמר שאם הוא היה יוגוסלבי, הוא היה זוכה להרבה יותר קרדיט אצלנו. לי רק נשאר להצטער שלא אוכל לראות שידורי טלויזיה מהליגה היוונית. אבל אולי הוא יהיה בנוביסאד...







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ספסל שליליגת החלומותטעימה לאומיתעצביםזרעי קיץמכבי לא קיימתזוכרים את בויד"על הקווים" אחרון: מלחמת הספקולציותלא יכלו לשים שלט קטן "ים"?לא יכול לחכותעל הקווים – שיא הרגשעל הקווים עושה סדר"על הקווים" נוסע לירכא"על הקווים" - סיפורי לאומית"על הקווים" עם משחק העונה אפיכהעל הקווים 12 – ניפגש במגרשעל הקווים מחלק פרסיםעל הקווים 10 - אז למה לי סטטיסטיקה עכשיו?על הקווים מספר 9 – זה כל הקסםעל הקווים מספר 8 – בדרך השגרהעל הקווים מספר 7 – קרית אתא חוזרת לליגהעל הקווים מספר 6 – אבישר הביתה, השופטים לא. חולון בחשיכה.על הקווים מספר 5 – עומדים במבחן?על הקווים מספר 4 – אז מה פה קורה פה?על הקווים מספר 3 – אז מי נגד מי?על הקווים מספר 2 – יש לנו ליגה!על הקווים מספר I - ההגיון של חוסר ההגיוןאיגוד, הכדורסל לאן?



© כל הזכויות שמורות
cker();