גוש קטיף. סטנלי שן זהב



טעימה לאומית
שגיא ניר ,09/11/2005

3 מחזורים חלפו בליגה הישראלית, וזה הזמן לשים את האצבע על כמה מגמות שמסתמנות בחממה הכי מוזנחת בארץ ישראל. ויש גם סטטיסטיקה!
לסיכום משחקי המחזור

לדירוג מלך הסלים של הלאומית




כל הקיץ דיברו בחולון על ליגת העל, ובינתיים הם נראים בכיוון, למרות שקל זה לא הולך להיות להם כפי שהוכיחו אמש חבורת בלינקו את קרמר בלב השרון. אבל יש עוד 11 קבוצות בליגה, וזה הזמן להציץ על כמה דברים מעניינים בכל אחת מהן.

ראש חץ
אז ידענו שחולון תהיה שם, וזה עוד לפני בואו של האיש הגדול בצבע, שיעשה את החיים של ברקוביץ', פרג ושות' הרבה יותר קלים.
עפולה מפוצצת כישרון, אבל חסרה מאוד בצבע וזו בעיה. הזר ג'רמיין הול לא יכול לעשות את העבודה לבד, וצריך למצוא פיתרון לבעייה הזו. הניצחונות הדחוקים בבית על אשדוד ובנימינה הם תמרור אזהרה.
בפריוויו לפתיחת העונה הימרתי על מכבי פתח תקווה כפיינאליסטית. בינתיים, קלייד ג'ורדן אחראי על השואו, ליפשיץ כבר נתן משחק ענק אחד בגביע, והמסה בצבע מבטיחה לנו שסיבוב ההופעות עוד רחוק מלהסתיים. רק חבל שהכסאות נשארים ריקים.

באנקרים
לא שכחתי את רמלה, גם היא עדיין מושלמת. איכשהו כל שנה מתארגנת שם קבוצה ברגע האחרון, איכשהו כל שנה היא מגיעה כמעט עד הסוף. רוד נילי חזר ארצה מאופס מתמיד, ליאור שגב ומורן הרוש רעבים, אלעד הופמן עוד יהיה ברבור ואסף הררי ויוני שחר הם סתם שחקנים מצוינים בליגה הזו. צפו להתפתחויות.

שוב איתכם
חשבתם שרובי בלינקו היה מודאג אחרי רצף ההפסדים בטרום עונה? טוב, אז אולי קצת. בלב השרון ממשיכים להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש. הפועל תל אביב של האייטיז בכדורסל ממשיכה לעשות יש מאין, דורון קרמר בתפקיד אלי כהן (או סיני, אם תרצו). שוב מיהרתי להספיד אותם?

גוש קטיף
את החיבה שלי לסטנלי ברנדי אני לא יכול להסתיר, אז מוטב שאחשוף אותה כבר כעת. אז הנה עשיתי את זה. האיש הכי חכם בליגה יכול לעזור מאוד לענף החקלאות הישראלי: אין עליו באיסוף ריבאונדים. מי אמר שאין יותר גוש קטיף? גם פביאן ליפרמן יכול להרשות לעצמו לשחק סוף סוף כדורסל בלי הצורך התמידי בלחפש את השחקן הזר הפנוי. צוקה אמנם הפסיד לבלינקו, אבל עם השניים האלה עוד יהיה מעניין.

למל"ם
לפני שנה אשדוד נתנה לשחק כדורסל. יותר נכון, החבר'ה זרקו לסל, ולא הפריעו לאלו בחולצות בצבע השונה. משום מה נראה שגם השנה המצב לא ישתנה. מזן, שוב מקום 7-8?

צהוב עולה
באליצור/מכבי נתניה לא נלחצו גם בלי הזר. הייתי בנתניה במשחק הגביע מול האלק-גלקטיקוס של ארקדי גיידמק וכבר אז היה ברור שתחתית תהיה בנתניה רק מתחת לכוסות התה. חולי וגינזבורג יתישו את הגארדים, פרד קמבל מאיים רק מעצם הנוכחות שלו, אבי גולה הוא פשוט שחקן כדורסל מקסים ואם תעזבו את חיים יצחק מחוץ לקשת תקבלו בראש. ואסור לשכוח את אלירן גואטה, הפורוורד הכי טוב בלאומית. והם עוד הביאו זר.

העולות החלשות
מגבעתיים עם יניב וייצמן, עופר גולדברג ושי מולנר ציפיתי ליותר (בטח תחת אחד מגיבורי ילדותי כמאמן). מכבי הוד השרון הביאה זר, אז יאללה תארגנו כבר פרקט ותקראו את הכתבות על לב השרון מלפני שנה. ובנימינה? האמת, כולם יודעים שהאיגוד אשם.

ונקודה עצובה לסיום
אליצור קרית אתא.



נ.ב.
חברת ITSPORT התחילה סטטיסטיקה נסיונית בלאומית. חבר'ה, יאללה תתחילו להביא לנו חדשות מכל המגרשים - אני מת לדעת כמה חטיפות היו לסעודאי.






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ספסל שליליגת החלומותאיש השנה שלי עצביםזרעי קיץמכבי לא קיימתזוכרים את בויד"על הקווים" אחרון: מלחמת הספקולציותלא יכלו לשים שלט קטן "ים"?לא יכול לחכותעל הקווים – שיא הרגשעל הקווים עושה סדר"על הקווים" נוסע לירכא"על הקווים" - סיפורי לאומית"על הקווים" עם משחק העונה אפיכהעל הקווים 12 – ניפגש במגרשעל הקווים מחלק פרסיםעל הקווים 10 - אז למה לי סטטיסטיקה עכשיו?על הקווים מספר 9 – זה כל הקסםעל הקווים מספר 8 – בדרך השגרהעל הקווים מספר 7 – קרית אתא חוזרת לליגהעל הקווים מספר 6 – אבישר הביתה, השופטים לא. חולון בחשיכה.על הקווים מספר 5 – עומדים במבחן?על הקווים מספר 4 – אז מה פה קורה פה?על הקווים מספר 3 – אז מי נגד מי?על הקווים מספר 2 – יש לנו ליגה!על הקווים מספר I - ההגיון של חוסר ההגיוןאיגוד, הכדורסל לאן?



© כל הזכויות שמורות
cker();