"על הקווים" אחרון: מלחמת הספקולציות
שגיא ניר ,24/03/2005

40 דקות אחרונות לעונה. נלחמים על שני מקומות, אחד בפלייאוף, אחד בליגה. שגיא ניר בסקירת מערכות אחרונה לעונה זו. בפלייאוף, כבר נדבר בשפה אחרת....

בסוף השבוע הבא: הליגה הלאומית ב"ספסל" עם פרויקט סיום העונה. האנשים, המשחקים, הרגעים הגדולים, נבחרי העונה ועוד המון הפתעות...

הישורת האחרונה כבר מזמן מאחורינו, וכשהרגל על הגז כל מה שנותר לנהגי הליגה הוא לשמור על ריכוז, ולהשאר עם אוזן קרויה על הדיווחים במכשירי הקשר. רמת אפעל ורמת גן יתחילו ביום שני הבא את משחקי הפלייאוף שלהן, קרית אתא תיסע שוב על כביש גהה (למרות שהיא עוד לא יודעת אם תפנה שם ימינה לזיסמן או שמאלה לאפעל). התחתית הצטמצמה כמו שצפינו לקרב אדיר של ראש בראש, משחק החיים של מגדל העמק וירכא. הטור הבא יתייחס לכל הסיפורים והדיבורים, אלו הספורטיביים ואלו שקצת פחות. אז בואו נתחיל.

הגלגל הרביעי
מקום אחד נותר בפלייאוף, ויש עוד מספר מועמדות להגיע אליו. עפולה ורמלה הן מועמדות ריאליות, לב השרון קצת פחות, חולון תצטרך נס גדול. נסביר.
ניצחון של עפולה על ראש העין, ושל רמלה על חולון, ישלח אותן להביט לכיוון קרית אתא. אם רמת גן תנצח, בית משולש בין אתא, עפולה ורמלה יסתיים בסדר הזה, והקבוצה של אילן פרג' תלך הביתה. אם אתא תעשה את הבלתי יאמן ותנצח את רמת גן, עפולה תשלם את המחיר, שכן במאזן ראש בראש מול רמלה (שיסתיים בשיוויון), הפרש הסלים יכריע וישלח את רמלה לפלייאוף.

כבר בשלישי בלילה התחילו התלחשויות ורטינות על כך שרמת גן הולכת להגיש את המשחק לאתא כדי לפגוש אותה בפלייאוף. אז כמה דברים: אנחנו משחקים כאן כדורסל, וקשה לי להאמין שדבר כזה יכול לקרות, וזה מהכרות עם כל מחזיקי המושכות בזיסמן. אז עזבו אתכם מפראנויה - בואו נחזור לכדורסל.

לב השרון תשחק באשדוד נטולת ג'רון, וניצחון שלה יחד עם הפסד של עפולה ורמלה, ישלח את בלינקו וקרמר לפלייאוף מול אפעל. חולון צריכה להתפלל להפסדים של עפולה ולב השרון, וניצחון שלה ברמלה. אני מציע להתחיל לארגן משלחת לקברי צדיקים, בהפועל תל אביב בכדורגל זה עזר...

משחק החיים
במגדל העמק היו הראשונים השנה לבנות קבוצה, הראשונים להתחיל להתאמן, אבל עכשיו הם רחוקים הפסד אחד מלהיות הראשונים מהסוף, ולחזור אחרי עונותיים לליגה הארצית. למרות המצב, הקבוצה מהעמק ממשיכה להפגין שקט, לפחות כלפי חוץ, כשמה שנשאר שם זה להתרכז במשחק הקרוב.

שקט זה משהו שבירכא לא יודעים מהו, ולא בגלל הבדלי שפה, אבל אולי הנטייה הזו לבלאגן ושכונתיות היא מה שהשאירה את ירכא כל כך קרובה לעוד שנה בליגה הזו. ההפסד לעפולה לא משמעותי, כי בכפר ידעו בכל מקרה שרק ניצחון במגדל העמק ישאיר אותם בליגה. אתמול התבשרה ירכא שניצחון בנקודה לא יספיק לה להישארות (למרות היתרון בהפרש הסלים מול מגדל העמק), ויגרור משחק הכרעה במקום נייטרלי. שלומי פרי מסביר למה.

העמק מול הגליל, הררי נגד הנניקשוילים, צ'רלס פו מול רג'י וורן, הילדים של צביקה רוזנברג מול הניסיון של חבורת ורשיצקי, ורפי חיידר אחד שכבר ראה הכל בכדורסל. גמר גביע נוסח הצפון. מומלץ.

רק בריאות
ביום שני נודע לנו בחטף, כי ג'רון רוברטס טס עם אשתו לארה"ב כדי לשהות ליד מיטת אחיו שנפצע בתאונת דרכים. שוב, אחת המחלות הקטלניות בעולם הכתה, אבל הפעם יצאנו עם בשורות טובות. הנה הפרטים.
בכל מקרה, ג'רון כבר לא ישוב למשחק האחרון של אשדוד העונה, אולי הכל כדי לברוח מהפינאלה של המאבק על מלכות הסלים.... רק 38 נקודות של טארי מונרו מול חולון, יקחו לג'רונימו את התואר, ויתנו אותו לרמלאי. נחיה ונראה.

לתגובות, עדכונים, שאלות והצעות נישואים, כתבו לעורך הלאומית






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ספסל שליליגת החלומותטעימה לאומיתאיש השנה שלי עצביםזרעי קיץמכבי לא קיימתזוכרים את בוידלא יכלו לשים שלט קטן "ים"?לא יכול לחכותעל הקווים – שיא הרגשעל הקווים עושה סדר"על הקווים" נוסע לירכא"על הקווים" - סיפורי לאומית"על הקווים" עם משחק העונה אפיכהעל הקווים 12 – ניפגש במגרשעל הקווים מחלק פרסיםעל הקווים 10 - אז למה לי סטטיסטיקה עכשיו?על הקווים מספר 9 – זה כל הקסםעל הקווים מספר 8 – בדרך השגרהעל הקווים מספר 7 – קרית אתא חוזרת לליגהעל הקווים מספר 6 – אבישר הביתה, השופטים לא. חולון בחשיכה.על הקווים מספר 5 – עומדים במבחן?על הקווים מספר 4 – אז מה פה קורה פה?על הקווים מספר 3 – אז מי נגד מי?על הקווים מספר 2 – יש לנו ליגה!על הקווים מספר I - ההגיון של חוסר ההגיוןאיגוד, הכדורסל לאן?



© כל הזכויות שמורות
cker();