על הקווים מספר 4 – אז מה פה קורה פה?
שגיא ניר ,13/11/2004

אתא למעלה, ירכא למטה, ובאמצע – שמחה וששון. שגיא ניר מנסה לעשות לכם קצת סדר.

4 שבועות של כדורסל, ולעיתים נדמה כאילו כבר ברור מה יוליד יום. או שלא.
אליצור קרית אתא מובילה את הליגה עם מאזן מושלם. הקבוצה שומרת על השלד ומשנה מדי עונה שחקנים במספר עמדות. לפני עונה, עם תקציב גדול וציפיות בשמיים, הזיעו בקבוצה הרבה עד שהגיעו אל הארץ המובטחת (שבינתיים נשארה רחוקה). העונה, עם סגל צעיר ורענן, זה נראה טוב מאוד עד עכשיו. הקבוצה שומרת מצוין (פחות מ-69 נק' ספיגה), משחקת כמו קבוצה בהתקפה (5 שחקנים עם ממוצע דאבל פיגרס), והכל כמעט באותה רמה גם מחוץ לפינסקר.
מכבי אשדוד לא מפסיקה להפסיד. האם יכול להיות שבלי ילד בן 18 הקבוצה לא מסוגלת? אושרי אלמוזנינו ממשיך לעבור תהליכי הכשרה לסיירת מטכ"ל (לא באמת, אנחנו מקווים...), ועד שצה"ל ימצה את העיסוק איתו, אשדוד תצטרך להסתדר. בינתיים זה לא כל כך הולך, והתחתית פתאום ממש קרובה.
אחרי שבירכא קיוו השבוע שבואו של יריב ורשיצקי יתן תנופה חדשה בקבוצה, הגיע מכבי קרית ביאליק, גנבה ניצחון חוץ, והפכה את ירכא לפתע פתאום למועמדת מספר אחד לירידה. הניצחון המצוין של כפיר מרדכי וחבריו במעלות, הראה לקבוצה מאפק שעם אמונה ומלחמה הדלתות נפתחות מחדש, כשבשבוע הבא ביאליק פוגשת את מגדל העמק למשחק תחתית חשוב. במגדל, שקיוו לעונה רגועה במרכז הטבלה עם הצצה למעלה, לא מאמינים שהסרט הזה חוזר על עצמו עוד עונה.
בעירוני רמת גן דיברו בקול רם על עלייה. בינתיים, אחרי 4 מחזורים, לקבוצה כבר 2 הפסדים לשתי קבוצות "מיועדות תחתית". החיבור שעשה המאמן איציק אבישר, בין כוכבים, ותיקים וצעירים לא מספק בינתיים את הסחורה. אל המשבצת שפינה לפני שבועיים ישראל ישי שנאלץ להפסיק לשחק כדורסל, נכנס השבוע ליאור לוי, שאחרי 6 דקות בשני משחקים עם מכבי פתח-תקוה בליגת העל, החליט לחזור להיות ראש לשועלים. אני איתך, ליאור.
בינתיים, יפגשו השבוע רמת גן וליאור לוי (עדיין לא על המגרש) את הפועל חולון. על היריבות בין המועדונים אין טעם להכביר מילים. מה שבטוח, שתי הקבוצות כבר עם שני הפסדים, שתיהן עשו רענון בסגל ושתיהן רוצות בסוף העונה לאותו מקום. אז בואו לזיסמן, שלישי ב- 20:00. משעמם לא יהיה שם.
שימו לב מי מתמקמות להן במקומות 2-4. לב השרון, עפולה ורמלה, שלוש קבוצות שאם מישהו היה מהמר עליהן בצמרת, היו שולחים אותו לבת-ים (אבארבנל). בינתיים, על לב השרון נכתב מספיק על ידי כותב שורות אלה. כל השערה או ספקולציה הופכות למגוחכות עם הג'אמפ של שלישי בערב. אז ירדתי מזה.
רמלה ועפולה יפגשו ביניהן ביום שלישי לקרב על המקום השני.

אז מה היה לנו עד עכשיו:
4 מחזורים. ללוח התוצאות, לחצו כאן.
קרב לא רע על תואר מלך הסלים: לחצו כאן אנחנו המקום היחיד על הגלובוס שמתייחס לזה, ועכשיו רשימה של 50 קלעים.
וליגה אחת משוגעת .

אז עד יום שלישי, תעשו שיעורים, תלכו לעבודה, תגלשו באתר ותנוחו. כי השבוע זה ממשיך, וזאת ההצגה הכי טובה בעיר.

לתגובות: עורך הלאומית








כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ספסל שליליגת החלומותטעימה לאומיתאיש השנה שלי עצביםזרעי קיץמכבי לא קיימתזוכרים את בויד"על הקווים" אחרון: מלחמת הספקולציותלא יכלו לשים שלט קטן "ים"?לא יכול לחכותעל הקווים – שיא הרגשעל הקווים עושה סדר"על הקווים" נוסע לירכא"על הקווים" - סיפורי לאומית"על הקווים" עם משחק העונה אפיכהעל הקווים 12 – ניפגש במגרשעל הקווים מחלק פרסיםעל הקווים 10 - אז למה לי סטטיסטיקה עכשיו?על הקווים מספר 9 – זה כל הקסםעל הקווים מספר 8 – בדרך השגרהעל הקווים מספר 7 – קרית אתא חוזרת לליגהעל הקווים מספר 6 – אבישר הביתה, השופטים לא. חולון בחשיכה.על הקווים מספר 5 – עומדים במבחן?על הקווים מספר 3 – אז מי נגד מי?על הקווים מספר 2 – יש לנו ליגה!על הקווים מספר I - ההגיון של חוסר ההגיוןאיגוד, הכדורסל לאן?



© כל הזכויות שמורות
cker();