על הקווים מספר 3 – אז מי נגד מי?
שגיא ניר ,06/11/2004

המחזור השלישי התאפיין בחזרה לחוקיות. הליגה מתחילה לתפוס צורה, יש תחתית, הצמרת מתחילה להתעצב, ושתי קבוצות שמוכיחות שהנבואה ניתנה לשוטים.

צפון הארץ מביא לנו שלוש קבוצות, אחת עדיין ללא הפסד, שתיים אחרות עדיין לא ראו ניצחון (אם כי זה ישתנה בודאות במחזור הקרוב).
אליצור קרית אתא, אם נתעלם לרגע מהגרלה די נוחה בתחילת העונה, עומדת כרגע על מאזן של 3 - 0. הקבוצה מציגה קו אחורי דומיננטי ואטרקטיבי, בראשותו של שמוליק ברנר וטוני יאנגר, קו קדמי צעיר ורעב, ספסל שמספק את הסחורה, כשמאחור צוות מקצועי שרץ הרבה שנים יחד. מתכון להצלחות.
לא רחוק משם, קרית ביאליק במצוקה. הקבוצה ללא ניצחון, כשההפסד העצמתי במחזור האחרון בבית, ללב השרון נטולת הזר, הוא רק הסימפטום לבעיה מורכבת יותר שכוללת מאמן שעובד ללא עוזר או מאמן כושר, קבוצה שכונסה ברגע האחרון, לחץ גדול וחוסר ביטחון משתק.
ירכא השכנה כבר התייאשה מלחכות לזר או אולם ביתי, מאמן כבר אין כמעט שבועיים, אך הקבוצה נלחמת בעוז עם צוות שחקנים ותיק ומגובש, שיחד עם שניים שלושה צעירים נחושים היתה קרובה עד עכשיו, אבל רק קרובה. הגרוש חסר ללירה, כשביום שלישי תפגוש ירכא את ביאליק. המנצחת תקבל המון אנרגיה, המפסידה עשויה להכנס לסחרור שעלול להגמר רק בליגה הארצית.
שתי הקבוצות המפתיעות מגיעות מראש העין ולב השרון. הראשונים מציגים צוות צעיר שמהווה כח לוחם סביב זר מצוין ויעיל, מייקל ג'קסון. היופי בקבוצה הזו טמון בעובדה שאין שחקנים ספציפיים שהכל יקום ויפול עליהם. לפני שבוע היה זה אברמוב, השבוע אלי ויזן צלף, כשבתווך שי נחום קולע ביציבות שמעלה שאלות ותמיהות באגודת הבית שלו, חולוניה, בדבר זהותו של זה שמיהר להיפטר מהשחקן.
לב השרון עוד לא הספיקה לחפש זר, אבל הקבוצה כבר עם 2 נצחונות חוץ חשובים, וסגל המתבסס על שחקנים מנוסים כמו דורון קרמר ושחר נחמיאס. נראים טוב העונה בשרון.
שאר הקבוצות בליגה עדיין לא כל כך יודעות אם "הלך להן". במגדל העמק וחולון הלחץ גדול, כשאצל האחרונים האוהדים נוקטים בדרך מוזרה, בלשון המעטה, להביע את אהבתם לקבוצה.
רמלה ורמת אפעל עדיין מחפשות כיוון, כשברמת גן, הקבוצה היחידה בה הוזכרה המילה "עליה" באופן ברור, מקווים להכנס לרצף של נצחונות שיעמיד אותם קרוב ככל שניתן למטרה.

השבוע הקרוב יתן הרבה אינפורמציה, הרבה כיוון. ירכא וביאליק נפגשות למשחק שיכניס אחת מהן למעלית שמובילה למטה, חולון תארח את רמת אפעל כשהמנצחת כבר תוכל לקרוא לעצמה קבוצת צמרת, קרית אתא תסע למגדל העמק למפגש האחים לבית שוהם. ניצחון של בני העמק יתן אויר לקבוצה, ויותיר את תקוות הצמרת בעינן, ניצחון לאתאים יעמיד אותם כמועמדים ברורים לעליה, כשמגדל הופכת לקבוצת תחתית.

אנחנו בספסל נהיה שם, כמידי יום שלישי, עם סיקור, דיווח וקלעים מכל המגרשים.

יש לכם משהו חשוב להגיד, מצאתם טעות או תמונה של שחקן שלנו אין?
כתבו לעורך הלאומית






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ספסל שליליגת החלומותטעימה לאומיתאיש השנה שלי עצביםזרעי קיץמכבי לא קיימתזוכרים את בויד"על הקווים" אחרון: מלחמת הספקולציותלא יכלו לשים שלט קטן "ים"?לא יכול לחכותעל הקווים – שיא הרגשעל הקווים עושה סדר"על הקווים" נוסע לירכא"על הקווים" - סיפורי לאומית"על הקווים" עם משחק העונה אפיכהעל הקווים 12 – ניפגש במגרשעל הקווים מחלק פרסיםעל הקווים 10 - אז למה לי סטטיסטיקה עכשיו?על הקווים מספר 9 – זה כל הקסםעל הקווים מספר 8 – בדרך השגרהעל הקווים מספר 7 – קרית אתא חוזרת לליגהעל הקווים מספר 6 – אבישר הביתה, השופטים לא. חולון בחשיכה.על הקווים מספר 5 – עומדים במבחן?על הקווים מספר 4 – אז מה פה קורה פה?על הקווים מספר 2 – יש לנו ליגה!על הקווים מספר I - ההגיון של חוסר ההגיוןאיגוד, הכדורסל לאן?



© כל הזכויות שמורות
cker();