לא יכול לחכות
שגיא ניר ,09/03/2005

שגיא ניר כל כך התלהב ממחזור אתמול בלאומית, שאחרי פחות מ-24 הוא ממהר לפרסם את הטור השבועי "על הקווים". אז לכל מי שרוצה את הסיפורים האמיתיים שמאחורי המספרים הגדולים של אתמול – זה המקום...

כבר הרבה זמן שיש תחושה של ירידה גדולה. הרמה של הליגה העונה לא בשמיים, הקבוצות שהתחילו את העונה בחגיגיות כבר מזמן מחכים שיגמר הסיוט, וכולנו הרי יודעים מזמן מה יקרה – רמת אפעל, רמת גן וחולון, משלוש יצאו שתיים, ויעלו לליגת העל, כדי לראות את מ.כ נשארת שם עוד עונה בחסד. הכל היה נכון עד אתמול.

דורון קרמר
"הייתי בטוח שאני חולם. מה אתה עושה לי צעקתי לו? שקרמר יחטיא שתי קליעות עונשין במאני טיים? כבר חשבתי שהוא עושה לי בכוונה". רובי בלינקו, מאמן לב השרון והאיש שמלווה את דורון קרמר כבר כמעט 20 שנה, היה נרגש אתמול אחרי הניצחון המדהים על עפולה. "בפסק זמן האחרון, קראתי לו ואמרתי לו שזה הזמן שלו להחזיר לי. זה היה המשחק הכי גרוע בקריירה שלו, אבל הוא השאראס שלי. שאני אשים אותו בחוץ בדקה האחרונה?". דורון קרמר, מורה לספורט בן 32, קלע אתמול 5 נקודות עד 6 שניות לסוף. השלשה שהוא לקח מטר מעבר לקשת, צללה פנימה. מילה אחת ארבע אותיות. וינר.

ירכא
"אתם אולי הקבוצה היחידה בליגה שאי אפשר להמר נגדה בוודאות באף משחק", כתבתי אתמול בבוקר במסנג'ר לחבר, שחקן של הפועל ירכא. בערב, כשקיבלתי הודעה מרפי זילברמן על ההפסד של חולון לירכא, לא עזבו אותי האנשים סביבי: "אולי זה הפוך, חולון ניצחה?", שאל אחד. "זה באמת נגמר, זהו?" שאל אחר. אנשים הסתכלו על הטבלה, הם זוכרים את חולוניה הדורסת שראו בטלויזיה ברמת אפעל. זה לא הסתדר להם. 8 דקות לסיום המשחק בזיסמן הגיעו כמה שחקנים מירכא לראות בעיניים את רמת גן מחזירה אותם לליגה. "זוכר מה כתבתי לך בבוקר במחשב?" שאלתי. הוא חייך.


קרית אתא, לא ידעת?
"בכל פעם שאנחנו קצת מתקרבים, משהו קורה". מה לא עבר השנה על קרית אתא? השחקנים המרכזיים עזבו, השאר נפצעו על ימין ועל שמאל (אפילו אתמול, תרגיש טוב, יובל!), וזה בלי להזכיר בכלל את הטראומה של תחילת העונה, שבפינסקר כבר בנו סגל שלם לליגת העל ובסוף ראו את חיפה גונבת להם את הכרטיס.
אתמול הגיעו החבר'ה של אתא למשחק בביאליק. הקבוצה המקומית היא אמנם הבדיחה העצובה של הליגה, אבל בסגל החסר שהעמידו באתא אתמול, גם אני לא ראיתי מצב שהם יוצאים מאפק עם פחות מ-20 הפרש. וזה לא היה רחוק. אבל בפיניש מופלא ב-12 הדקות האחרונות, הוכיחו הישראלים הצעירים של שי מינסטר שכדורסל זה 40 דקות של 5 על 5, משחקים משבת לשבת, ובכלל... הטבלה לא משקרת. אז אחרי כל האכזבות, תתרגלו: קרית אתא בפלייאוף, וכמו תמיד בזכות. מרגע זה אתם יכולים רק להרויח. נכון, אורן בן-חמו?

ומשהו קטן בשבילכם האוהדים
אני בטוח שחלקכם הסתכלתם על הבחירות של "ספסל" בסיבוב הראשון ותפסתם את הראש. "מה עובר עליהם", שאלתם. אז ככה. אנחנו לא מתכוונים לסגת מהשיטה של 'מאמני הליגה בוחרים'. זו הדרך הכי מקיפה ומקצועית. אבל. מהיום גם אתם יכולים לבחור, וכמו בתחרות מלכת היופי, ניתן גם לכם את הקול לבחור את האיש שאתם אוהבים בליגה הכי יפה בארץ. אז לבחירת חביב הקהל של העונה, בליגה הלאומית ב"ספסל" לחצו כאן



לתגובות






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ספסל שליליגת החלומותטעימה לאומיתאיש השנה שלי עצביםזרעי קיץמכבי לא קיימתזוכרים את בויד"על הקווים" אחרון: מלחמת הספקולציותלא יכלו לשים שלט קטן "ים"?על הקווים – שיא הרגשעל הקווים עושה סדר"על הקווים" נוסע לירכא"על הקווים" - סיפורי לאומית"על הקווים" עם משחק העונה אפיכהעל הקווים 12 – ניפגש במגרשעל הקווים מחלק פרסיםעל הקווים 10 - אז למה לי סטטיסטיקה עכשיו?על הקווים מספר 9 – זה כל הקסםעל הקווים מספר 8 – בדרך השגרהעל הקווים מספר 7 – קרית אתא חוזרת לליגהעל הקווים מספר 6 – אבישר הביתה, השופטים לא. חולון בחשיכה.על הקווים מספר 5 – עומדים במבחן?על הקווים מספר 4 – אז מה פה קורה פה?על הקווים מספר 3 – אז מי נגד מי?על הקווים מספר 2 – יש לנו ליגה!על הקווים מספר I - ההגיון של חוסר ההגיוןאיגוד, הכדורסל לאן?



© כל הזכויות שמורות
cker();