ארבע הגדולות
שלומי פרי ,23/04/2009

אליצור מכבי נתניה של עונת 08/09 נכנסת לרשימה של הכי גדולות בלאומית אי פעם. ספסל נזכר בארבע הגדולות שהיו לנו בליגה הלאומית ב-10 השנים האחרונות.

הפועל חיפה 98/99

השבוע עלתה הפועל חיפה לליגה הלאומית וזה בדיוק הזמן ללכת 10 שנים אחורה ולהיזכר בהפועל חיפה של עונת 98/99 שהעפילה לליגת העל והגיעה גם עד חצי גמר גביע המדינה. זאת היתה פשוט קבוצה אדירה עם ג'סי סולטרס (18.9 נק') שאחר כך שיחק בליגת העל, בויד דארט ז"ל (20.8 נק') , הרכז הבוסני אדיס בזיראגיץ', מתאזרח שהיה תפור ללאומית, כריס שבת, וישראלים כמו עמית גינזבורג, קדמיאל שפרינגר ואבי מצליח. עם גיבוי של צעירים כמו יוסי דדון ואלעד ענבר שמשחקים עד היום. החיפאים סיימו את העונה עם מאזן 3-23 בהפרש ענק מהמקום השני כשדווקא בחוץ הם עשו 1-12 מדהים שלא השאיר לשאר הליגה סיכוי. זאת הייתה אחת מקבוצות ההגנה הטובות ביותר בכל הזמנים בלאומית עם ממוצע ספיגה של 72.2 נק' למשחק.

הפועל ת"א 01/02

בעונת 01/02 הגיע ולדימיר גוסינסקי להפועל ת"א והחל לפזר כסף. הראשון שהגיע לאוסישקין ז"ל היה המאמן אריק שיבק שבעברו היו מספר עליות ובניות של קבוצות. שיבק הרכיב קבוצה שלא היתה כמוה בלאומית וכנראה גם לא תהיה: דארט בויד ז"ל היה הזר היחיד ולצידו שחקני ליגת על לגיטימיים: גיא גודס, אורי כהן מינץ, אלון שטיין, דרור חג'ג', ישראל שיינפלד, שמעון אמסלם, תומר אטלס וערן יצחק. הפועל סיימה את העונה עם מאזן 1-25 כשהיא מפסידה רק לנהריה, שגם היא עלתה ליגה באותה שנה. גם הקבוצה הזאת, בניגוד למקובל בליגה הלאומית, היתה קבוצת הגנה אדירה וספגה רק 74 נק' למשחק.

הפועל חולון 06/07

אחרי שעלתה ליגה ב05/06 החליט מיקי דורסמן להשאיר את הפועל חולון עוד עונה בלאומית, הוא הרכיב קבוצת חלומות שלא השאירה סיכוי לליגה. ירון להט, עדי פרג, ניב ברקוביץ', ליאור לוי, יוסי דדון ומאיר בר-דוד הרכיבו שישיית גארדים מדהימה, הקו הקדמי היה לא פחות טוב עם טוני וושהאם, רייאן לקסר, תומר אטלס ודודו אסרף. העונה של חולון נפתחה דווקא בהפסד להוד השרון אבל מהמחזור הבא חולון השתלטה על
הליגה. צברה 15 נצחונות רצופים ואחרי הפסד נוסף לקרית אתא סיימה את העונה עם מאזן 2-24 נהדר . חולון של עונה היתה קבוצת התקפה בלתי עצירה וסיימה את העונה עם 104.7 נק' למשחק. טוני וושהאם עם 28.5 נק' למשחק נרשם בהיסטוריה של המועדון החולוני ושל הליגה השנייה כאחד הגדולים ששיחקו בה והעונה הוא יכול להפוך לקבלן עליות עם נתניה.

אליצור מכבי נתניה 08/09

מאזן 1-25 נהדר לקבוצה מנתניה שהיתה מעל הליגה השנה. רוב העונה נתניה נתנה פור לליגה ושיחקה בלי זר. זה לא הפריע לה לנצח כל קבוצה ובדרך כלל בקלות מרשימה. נתניה של העונה היתה קבוצת ליגה לאומית מושלמת. שורת קלעים מרשימה כמו ויינשטיין, גואטה וליאור לוי, שחקן צעיר ומיוחד שעושה הכל למען הקבוצה, ערן אסנטי ושני רכזים נהדרים, תומר חולי ואוריה גור. נתניה הובילה את הליגה בריבאונד ובאחוזים מ2 נק' בעיקר בזכות שלישיית שחקני פנים שהיו גדולים על הליגה, אלירן גואטה, רייאן לקסר ודורון קרמר. ולקינוח הגיע טוני וושהאם שאמור להוביל את הקבוצה בפלייאוף כדי שלא יקרה לקבוצה מה שקרה לה בעונה שעברה.






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();