חריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרך
שלומי פרי ,14/04/2008

יואב חריש בחר ל"התלבש" על הסדרה בין הפועל גבעתיים לבני הרצליה ומדי משחק יכין טור של לפני וטור של אחרי. אז קדימה מתחילים. מחר (יום ב') המשחק הראשון.

משחק מספר אחת, המשחק החשוב ביותר בסדרה, לפחות עד המשחק השני...
משחק בית של קבוצת ההגנה הטובה של הצפון (סופגים 60 נק' בממוצע למשחק) מול קבוצת ההתקפה השנייה בטיבה בדרום (84.5 נק' בחוץ בממוצע למשחק).
משחק בין קבוצה צפונית שהפסידה רק פעם אחת העונה בבית (וגם זה לבנימינה, לא קבוצת צמרת) לקבוצה דרומית שהפסידה רק שלוש פעמים העונה בחוץ (וניצחה בר"ג ובירושלים).

בני הרצליה
מאזן כולל: 17-5 לזכותה.
מאזן משחקי הבית: 10-1 לזכותה.
מאזן כולל מול קבוצות עם מאזן חיובי: 8-4 לזכותה.
מאזן משחקי הבית מול קבוצות עם מאזן חיובי: 6-0 לזכותה.

חמישייה משוערת: עמיר מנחם, גיא שמואלי, מתן מרציאנו, גלעד פיינגולד, גיא לויצקי.
מחליפים דומיננטיים: עומר וינטר, תום חבקין.

השחקן המשלים החשוב: גיא לויצקי- חוסר היציבות שאפיין אותו העונה עלול לעלות לקבוצה בסדרה אם לא יגיע בשיא הריכוז והמוטיבציה. עומד מול צמד גבוהים מהטובים בליגה, יצטרך להימנע מעבירות מיותרות ובעיקר לגרום להם לעבוד בהגנה.

הגיבור הלא צפוי: עומר וינטר- עלייה מספסל ויצירת נקודות בפרק זמן קצר (שכן נוטה להיכנס לבעיית עבירות מהירה) יכולה להשפיע על המשחק, כמו גם לתת דקות מנוחה למנחם ושמואלי.

מפתחות:

הגנה מול אורי דגן:
חייבים להוציא ממנו את הכדור, אחרת הוא קילר. לא לתת לו לנהל את המשחק, למנוע כדור באופן מלא בלי לעזור. אם קיבל את הכדור לשלוח דאבל אפ ולהכריח אותו למסור מוקדם בתחילת ההתקפה, ולא כשהם מסודרים ויכולים להעניש מהר. אם הגיע ל-P & R אז דאבל אפ כדי להכריח אותו למסור. בכל מקרה לא לעזוב אותו.

הגנה מול הגבוהים:
לא צריך להביא דאבל אפ, לפחות לא בהתחלה. צריך להסתדר באחד על אחד, לנסות ולמנוע את הכדור אבל לא Front מלא כי זה יהיה סל קל, חצי גוף ולדחוף לקו. אם צריך דאבל אפ על עידה בהמשך המשחק אז לא להתבייש, אבל לא להשאיר את רוטנברג לריבאונד התקפה.

הגנה איזורית:
אין ברירה, ברגע שהרוטציה קצרה חייבים להשתמש באיזורית כדי להימנע מעבירות. כדאי לנצל את הדקות שדגן על הספסל בשביל לעבור לאיזורית, לסגור לחלוטין את הצבע ולהעביר את הלחץ לגארדים שיצטרכו לקלוע.

להגיע לצבע:
חייבים להתקיף את עידה ורוטנברג ולגרום להם לשמור, בין אם בהכנסת כדורים פנימה ללויצקי, ובין אם בחדירות של שמואלי ומנחם כשהם יבואו לעזור. לנצל מיס מצ' כתוצאה מחילופים בחסימות ולהכריח את דגן לשמור. להכניס את השלישייה לבעיית עבירות מוקדמת.

לשמור על הכדור
להתמודד מול הלחץ של דגן ובן דוד בסבלנות ובקור רוח, שפיינגולד/חבקין יבואו לעזור, בכל מקרה לא לכדרר יותר מדי מול הגארדים הטורפים שלהם ולנסות לעבור מהר במסירה. במשחק המסודר להיזהר ממסירות רוחב, בטח באיזור של דגן שמומחה בלחטוף אותן. התקפות ארוכות וסבלניות שיביאו משחק איטי וסקור נמוך.

הפועל גבעתיים
מאזן כולל: 15-7 לזכותה.
מאזן משחקי החוץ: 8-3 לזכותה.
מאזן כולל מול קבוצות עם מאזן חיובי: 2-6 לחובתה.
מאזן משחקי החוץ מול קבוצות עם מאזן חיובי: 2-2.

חמישייה משוערת: אורי דגן, ראובן בן דוד, אור פרבר, איתן רוטנברג, אור עידה.
מחליפים דומיננטיים: עומרי הראל, אור גבריאל, אריאל סלומה.

השחקן המשלים החשוב: ראובן בן דוד- הגארד שליד דגן, חייב לשלוט בקצב המשחק, להוריד עומס מדגן, לקחת החלטות טובות ולהימנע מאיבודי כדור. הקליעה מבחוץ יכולה להיות מכרעת.

הגיבור הלא צפוי: אור פרבר- חיסול של מרציאנו ועזרה משמעותית בריבאונד ההתקפה כולל נקודות מתחת לסל יכולים להכריע את הסדרה.

מפתחות:

לשלוט בריבאונד ההגנה:
לא לתת להם הזדמנות שנייה, בקושי לתת הזדמנות ראשונה. לשלוט בצורה מוחלטת, שהגארדים יסגרו את מרציאנו, שמואלי ומנחם שאוהבים ללכת לריבאונד התקפה כולל זינוקים על כדורים אבודים ורחוקים מהסל.

אישית טקטית:
לחץ על כל המגרש על שמואלי ומנחם וכשמגיעים לחצי מגרש אז לתת להם מרחק. למנוע את הכדור ממרציאנו כשיוצא מהחסימות ע"י חילופים כשרוטנברג ועידה יוצאים ל-Deny, לעזור מהשחקן של פיינגולד ולשמור את לויצקי באחד על אחד.

משחק פנים כולל P & R עם לויצקי:
להכריח אותו לשמור, להוציא אותו מהצבע ולגרום לו לעבור מרחק עד שחוזר, לטחון אותם בצבע ע"י הפעלה מסיבית של הגבוהים ולראות איך הם מגיבים. ללכת חזק לריבאונד התקפה ולהפעיל כל הזמן לחץ על ההגנה שלהם.

לכפות קצב משחק מהיר:
לטוס לטבעת ולהעניש בכל הזדמנות. שליטה בריבאונד צריכה להבטיח משחק ריצה שיכניס אותם למגננה ויביא למשחק ריצה שבו הם לא יעמדו. נקודות מהירות וקלות במתפרצות ובמשחק מעבר, כולל שלשות, יכולים במומנטום אחד לשבור אותם ולנצח את המשחק.

לתקוף את שמואלי:
הגארד החשוב ביותר שלהם, היוצר הטוב ביותר שיכול לחדור ולקלוע. לשחק עליו, להכניס אותו ל-P & R ולהריץ אותו מסביב לחסימות. לא לתת לו לנוח בצד אחד, שינוח בצד ההתקפי.







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();