דבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"ג
שלומי פרי ,15/05/2007

עונת 06/07 תיזכר לעד כעונה ללא סינדרלות, אלא אם כן ב"ש תעשה את הלא ייאמן מול חולון או ר"ג תפתיע הערב את מכבי בגמר הנוער.

בנערים, מכבי ת"א זכתה בדאבל. בנערות א' ונערות ב' עירוני חולון, זכתה בדאבל, בליגה הארצית, מי שסומנו מראש, אליצור יבנה ומכבי חיפה, העפילו ללאומית ממש בקלות, בלאומית חולון הפייבוריטית עם רגל וחצי בליגת העל. בליגת העל נשים רמלה ורמת השרון הגיעו לעוד גמר, בלאומית נשים, תל-כביר המסומנת בראש, השאירה מהר מאוד עשן לליגה. עונת 06/07 תיזכר כעונה הכי משעממת בכדורסל הישראלי, אלא אם כן עירוני ר"ג תזכה הערב בגמר הנוער, או הפועל באר-שבע תחזור מפיגור 1-2 מול חולון, אתם יודעים מה, נסתפק גם באליפות ראשונה בתולדות הפועל ירושלים.

בעונה שעברה היו לנו את הפועל ת"א בליגת הנשים שנתנה לנו סיפור מדהיםו, את אליצור נתניה בנוער שהפתיעה את מכבי ת"א, היה גם את סיפור ההעפלה של הפועל חולון לליגת העל (אם כי היא שוב בלאומית) ואפילו נהנינו מהעפלתה של ראשון לציון לפיינל פור ליגת העל ומההישרדות המרשימה של גבעת שמואל. השנה, עושה רושם, אין לנו נכון לעכשיו, אפילו לא סיפור אחד לנעוץ בו את שינינו, אפילו לא סינדרלה אחת שבאה משום מקום ולקחה תואר בלתי צפוי.

אז היה לנו קצת את מגידו/יקנעם שרצה יפה בלאומית ואת הפועל משגב בארצית שהגיעה למקום השלישי במחוז שלה ולגמר גביע האיגוד, היתה לנו הישרדות מרשימה של מכבי רחובות בארצית וגם העפלה נחמדה לגמר הגביע של עמק יזרעאל בנערות ב', אבל ההרגשה הכללית היא שעונת 06/07 היא עונה נטולת סיפורים מרגשים, עונה נטולת גבורה ותעוזה. אלא אם כן עירוני ר"ג תזכה הערב בגמר הנוער, או הפועל באר-שבע תחזור מפיגור 1-2 מול חולון, אתם יודעים מה, נסתפק גם באליפות ראשונה בתולדות הפועל ירושלים.











כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();