ברק פלג, יש על מי לסמוך



דבר המערכת: בעקבות בארקלי
שלומי פרי ,30/07/2006

בעקבות הצהרתו של צ'רלס ברקלי כי יתמודד על משרת מושל אלאבמה, יש לנו הצעות עבודה למספר שחקנים ישראלים בהווה ובעבר.

ראש עיירית שדרות - שמעון אמסלם
אין מתאים יותר משמעון אמסלם לרשת את מקומות של אלי מויאל כראש העיר הבא של שדרות. אמסלם נולד בעיר, גדל בעיר ומהווה סמל של העיר. לאמסלם יש את כל היכולות המתאימות, יש לו יכולת דיבור (טראש טוק), יש לו יכולת מנהיגות (ארגון השחקנים) ויש לו מרפקים (אם קווין מגי היה חי, היה מספר לכם). תראו לי פלשתינאי אחד שעיז לירות קסאם על שדרות כשאמסלם ראש העיר.

ראש מועצה איזורית גליל עליון - עידו קוז'יקרו
איש בית הילל הוא האדם המתאים ביותר לנהל את כל איזור הגליל. קוז'יקרו פטריוט אמיתי שאוהב את הגליל בכל רמ"ח אבריו ואצל קוז'יקרו כל איבר זה איבר.
אחרי שתיגמר סאגת הקטיושות צריך אדם מסור, נאמן, רגיש אבל חזק שישקם את האיזור ויחזיר אותו להיות הכי פורח בארץ.


שגריר ישראל באו"מ - דיוויד בלאט
דיוויד בלאט יהפוך את בניין האומות המאוחדות לבניין פרו ישראלי, ביסודיות, בסבלנות, בהשקעה אין קץ, באדיבות אבל גם בתקיפות, בפניה להגיון וגם בפניה ברגש, דיוויד בלאט הוא בדיוק האדם שישראל צריכה באו"מ כדי להסביר את מדיניותה ולשכנע בצדקתה.


שר הבטחון - ברק פלג
לא יודע למה, אבל המחשבה שברק פלג יהיה שר הבטחון של מדינת ישראל מרגיעה אותי ומשרה עלי אווירה נעימה. הוא אמנם יוצא סיירת מטכל ויש לו נסיון קרבי אבל דווקא קריירת הכדורסל שלו היא זאת שגורמת לו להיות מתאים כל כך לתפקיד. פלג שקול, אחראי, רציני, חכם, מחבר, מאחד. משום מה כשההחלטות הבטחוניות יעברו תחת ידיו, אני יודע שאלו יהיו ההחלטות הנכונות.


שר בלי תיק - עודד קטש
זה ברור שעודד קטש צריך להיות בממשלה, אבל גם ברור שאסור לו לנהל אף תיק משמעותי. קטש צריך להיות בצמתי ההחלטות החשובים, יש לו חשיבה מקורית, יש לו יצירתיות, יש לו תעוזה ואומץ לב, אבל לא בטוח שהוא יגיע בזמן לישיבות או יגיע בכלל.










כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();