בראש של פיני
שלומי פרי ,24/12/2005

רגע לפני משחק העונה, מנסה שלומי פרי להיכנס לראש של פיני גרשון, וגם הוא מתקשה להכניס את החולצה המכופתרת למכנסיים.

להלחיץ את המערכת בירושלים
אדלשטיין וצמד עוזריו מן הסתם כבר מכירים את מכבי יותר טוב ממה שפיני מכיר אותה והיה להם יומיים אקסטרה להתכונן למשחק, ולכן פיני צריך להשתמש ביתרונות הידועים שלו על כל מאמן ישראלי אחר, היתרון המנטאלי. פיני גרשון צריך לנצל את הלחץ והרצון העצום במלחה במקומונים הירושלמים ובתקשורת הארצית שירושלים תנצח את המשחק. פיני הוא אמן התקשורת וכשכזה הוא צריך לשחרר הצהרות, להגיד שהמשחק לא חשוב, להגיד שסולומון לא מתרגש, להגיד שהוא רוצה לאמן בירושלים בסוף הקריירה, שמכבי לא בכושר וכל דבר אחר בכדי שהמערכת בירושלים לא תהיה רגועה.

בהנחה שבניגוד לשאר משחקי הליגה שלה העונה, מכבי ת"א תגיע דרוכה כבר מהרגע הראשון, פיני צריך לדאוג למשחק צמוד וליתרון של מכבי כבר בפתיחה כדי להלחיץ את ירושלים, עם הלחץ מהקהל ומהספסל בירושלים יתחילו לעשות טעויות, ג'נקינס יתחיל לקחת את המשחק על עצמו וזה יעשה רק רע לירושלמים. אם מכבי תגיע כדרכה בליגה ברבע השלישי זה עשוי להיות מאוחר מדי מול קהל משולהב במלחה.

לרסן את וויל
די ברור שוויל סולומון ירצה לתת שואו במלחה ופיני צריך להרגיע אותו. אם זה לא עובד צריך להוציא לו את הכדור מהידיים ולתת לבורשטיין את פארקר לנהל את המשחק. סולומון בעמדה מס' 1 עשוי לשכוח מהחברים שלו כדי ללכת אחד על אחד על ג'נקינס או אחד על חמש מול כל ירושלים וזה, כמו שכבר ראינו כמה פעמים העונה, לא טוב למכבי ובעיקר לא טוב לפארקר.

לא לעזוב את מייסון ג'וניור
כולם חושבים שג'נקינס הוא המפתח לעצירת ירושלים אבל זה רחוק מלהיות נכון ושמיר, חסין ואפילו פיני יודעים את זה. איש המפתח הוא רוג'ר מייסון, פיני חייב להזכיר לשומר של מייסון, בין אם זה פארקר או בורשטיין או כל אחד אחר, לא עוזבים את מייסון אפילו לא לשניה. מייסון ג'וניור קולע בנצחונות ביולב קאפ 16.8 נק' למשחק עם 51.6% מחוץ לקשת ואילו בהפסדים רק 8.5 נק' 20% משלוש. עצירה של מייסון שנמצא בכושר מצוין ומכבי כבר בחצי הדרך לניצחון.

דאבל טים על אוסטין
איש המפתח השני של הירושלמים הוא מריו אוסטין, פיני יהיה חייב להביא עליו דאבל טים בכל התקפה, מן הסתם יהיה זה האיש של קוז'יקרו או תמאר סליי שיבוא להושיט עזרה לשומר של אוסטין. הדאבל טים ייאלץ את אוסטין להוציא כדור החוצה, מה שהוא לא מיטיב לעשות. שימו לב לנתון החשוב הבא. אוסטין בנצחונות מוסר 2.4 אס' למשחק, בהפסדים אין לו אפילו אסיסט אחד.

לשתף את ששון וגרין כבר ברבע הראשון
זהו אחד המשחקים הנדירים בין שתי הקבוצות בו הספסל הירושלמי טוב בהרבה מזה של מכבי. למעשה הספסל של מכבי בליגה מורכב כיום משחקן אחד בלבד, דריק שארפ, כאשר ששון וגרין חסרי בטחון אבל רעבים ורוצים להוכיח את עצמם, בטח במלחה. העובדה שהמשחק זז ליום שני מצויינת למכבי, בשני המשחקים ביום שני שמכבי שיחקה העונה בליגה היא ניצחה ב 20 הפרש ושלטה במשחקים כבר מתחילתם. במשחקים בהם שיחקה ביום ראשון ניצחה ב 14.4 נק' בלבד וברוב המשחקים האלה יריבותיה הובילו עליה במהלך הרבע השלישי, כך שיום המנוחה הנוסף נותן למכבי קצת כוח נוסף אבל עדיין היא צריכה את הספסל שלה בעיקר כדי שהחברים וויצ'יץ', באסטון, סולומון ופארקר יגיעו רעננים לרבע האחרון.






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לועל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();