10 הפנים החדשות בלאומית
שלומי פרי ,12/10/2009

כמידי שנה, שלומי פרי עם 10 הפנים החדשות והמסקרנות של הליגה הלאומית. שני לב- השרונים, שני אשדודים, שני חיפאים ואפילו אחד גבעת-שמואלי.

צור אוסטפלד – הפועל לב השרון

צור אוסטפד בהחלט יכול להפוך להפתעת העונה בלאומית, הקומבו גארד, כמו רבים אחרים בלב השרון ובליגה כולה, הוא עוד תוצר של מחלקת הנוער המצויינת בנתניה, וכמו רוב השחקנים שגדלים בנתניה, הוא פיזי ואגרסיבי. אוסטפלד היה מהסקוררים הבולטים בליגה לנוער ובליגת בתי הספר שנה שעברה ובהחלט יכול להפוך לגורם משמעותי אם ינצל את דקות המשחק שישאירו לו תומר חולי וניר גולן

יותם שירן – הפועל לב השרון

יותם שירן הוא היחיד מבין הרשימה הנ"ל שמגיע לליגה הלאומית, לא מהליגה לנוער ולא מהליגה הארצית, אלא מליגת העל. שירן ששיחק בנוער של גליל עליון, בחר בעונה שעברה ללכת להפועל חולון, אמנם הוא יכול לזקוף ברזומה שלו זכייה בגביע המדינה, תואר שלא שחקנים רבים בישראל יכולים להתגאות בו, אבל בסופו של דבר שירן לא יכול להתגאות בעונה בה ישב על הספסל כמעט בלי לשחק. השנה שירן אמור להזכיר לכולם את הכשרון שלו, יש לו טאץ' נהדר מאיזור של 2-3 ורק הגובה שלו מונע ממנו להיות פאוור פורוורד נהדר. שירן צריך להפוך לגארד בלאומית ונקווה שבלב השרון ידעו להפוך אותו לכזה.


יותם שירן

אסף אוחנה – גבעת שמואל

לפני שנתיים אסף אוחנה היה השחקן הבולט בנבחרת הקדטים 2007, השחקן הצפתי הזה הוא קלעי ללא מצפון ושחקן עם המון אנרגיות. לצערו של אוחנה משהו התקלקל בדרך, הוא הושעה מקבוצת הנוער של גליל עליון בשל בעיות משמעת, שוחרר בעקבות כך מנבחרת הנוער ולבסוף נחת על הספסל של הפועל עפולה. בקיץ הוא צד את עינו המנוסה של מוטי אמסלם שמיהר לקחת אותו למ.כ הבקעה. הבעייה של אוחנה השנה תהיה קבלת דקות משחק כאשר בעמדה שלו משחק אחד השחקנים הטובים בליגה, איתי גרינבוים

נדב דקל – קרית אתא

מבין כל הפנים החדשות שכאן ברשימה, נדב דקל הוא אולי האלמוני ביותר. בניגוד לרוב האחרים דקל לא היה כוכב גדול בליגה לנוער במדי גליל עליון והיה יחסית נחבא אל הכלים. בעונה שעברה, הראשונה שלו בבוגרים, קלע כ-12 נק' במשחק במדי הפועל משגב מהארצית והוכיח שהוא בהחלט יכול לשחק גם בלאומית עם יד נהדרת מבחוץ והרבה בטחון.

איתי לוי - מכבי אשדוד

איתי לוי העלה בעונה שעברה את באר יעקב לליגה הלאומית והיה השחקן המצטיין של מחוז הדרום בעונה זו. קלעי נהדר עם אחוזים גבוהים, בעל ראיית משחק ונותן את הנשמה על הפרקט. אנחנו עוד נראה אותו בליגת העל בשנים הקרובות ‏.

גלעד קרני - מכבי אשדוד

מי שזוכר את גלעד קרני מהליגה לנוער במדי הפועל ירושלים לא מבין איך השחקן הזה לא פרץ עד כה, אולי זה נבע מכך שבנוער שיחק בעמדות הפנים והיה צריך לעבור בבוגרים הסבה לשחקן חוץ, ההסבה הזאת כנראה הסתיימה בהצלחה וקרני היה השחקנים הטובים בארצית בשנה האחרונה. פייטר גדול עם הרבה אופי ומחוייבות, באשדוד מקווים שהוא יהיה גניבת העונה.

לירן מורן - הפועל חיפה

אחרי שתי עונות במכבי קרית מוצקין, הגארד הנהדר עולה שלב ועובר ללאומית. מורן היה גורם חשוב בעליית מוצקין לליגה ארצית, עוד בהיותו שחקן נוער, ובעונה שעברה בארצית, היה מהגארדים הדומיננטים בליגה, מורן קלעי נהדר, אתלט מצוין ושחקן בוגר ואחראי, הוא בעל פוטנציאל להגיע עד לליגת העל אבל חייב לשחק עם הרבה בטחון העונה כדי לא ללכת לאיבוד בין שלל הגארדים הנהדרים שיש להפועל חיפה (אילן ברקוביץ', אלעד אליהו, שחר מרגוליס, טל פרסלני ומאור שניר)


לירן מורן

בר טימור - הפועל חיפה

בר טימור עזב השנה את קבוצת הנוער של מכבי חיפה והחליט לחזור לחיפנית השניה, בה גדל כילד. טימור נחשב לאחד משחקני הנוער הטובים בארץ, הוא גארד מהיר מאוד עם טווח קליעה מטורף שלא רואה אף אחד ממטר. טימור יכול לשחק בשתי עמדות הגארד ויתרום לחיפה הרבה אנרגיות מהספסל. צריך לקוות בשבילו שההחלטה לוותר על העונה האחרונה בליגה לנוער, תהיה נכונה, בסופה של העונה.

רון סבג - הפועל נצרת עילית

אחרי עונה בה כמעט לא שיחק כדורסל ואפילו נופה מנבחרת העתודה, חוזר רון סבג לשחק תפקיד מרכזי ואמור להיות רכז שני משמעותי בנצרת עילית.

סבג שהיה דומיננטי מאוד בליגה לנוער, אבל לא ממש פיזי, צריך עדיין להתחזק ולהיות הרבה יותר אגרסיבי כדי לצלוח את המעבר לבוגרים, מבחינת כשרון הוא מטובי הרכזים בליגה והעונה הקרובה תהיה מבחן בשבילו לגבי המעבר לשלב הבא.

עידן רג'ואן - אליצור יבנה

אחד הגארדים היותר פיזיים בליגה לנוער בשנתיים האחרונות, שיחק בהפועל ירושלים. לא כשרון ענק, אבל מאוד נחוש, מאוד אגרסיבי, משחק עם תשוקה גדולה. אמור לקבל דקות משמעותיות כבר בעונתו הראשונה בבוגרים







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערותארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();