אליפות אירופה לנוער 2007 בנהריה



דבר המערכת: הבו לנו אליפות
שלומי פרי ,26/02/2006

האינתיפאדה נגמרה כבר מזמן, קבוצות אירופאיות כבר לא חוששות לבוא לפה, אפילו דפש מוד מגיעים עוד מעט, אז מה שנשאר כעת זה לארח בישראל אליפות אירופה כלשהי לנבחרות צעירות.

ב 1995 הגיעו להיכל נוקיה מיטב נבחרות הנוער לאליפות אירופה נהדרת, אפילו שאראס היה שם. אבל מאז לא ראינו בארץ שום אליפות לגילאים הצעירים. לא ברור בדיוק למה. ישראל נמצאת כרגע במצב בטחוני סביר ומעלה. נבחרות וקבוצות אירופאיות מגיעות לפה ללא חשש וכפי שכתבתי בכותרת, אפילו דפש מוד מגיעים לארץ.

אליפויות אירופה לגילאים צעירים נערכות כעת מדי קיץ, מדובר על 6 אליפויות שונות בהן משתתפות הנבחרות הישראליות (3 בנים ו 3 בנות). אליפות אירופה מצריכה בדרך כלל 2 אולמות (אפשר להסתדר גם עם אחד) ומקום לינה לכל הנבחרות. בלי לחשוב יותר מדי אפשר למנות מספר ערים או מועצות איזוריות שיכולות לארח אליפות ונוציא את תל-אביב וירושלים מהרשימה: נהריה, אשקלון, חיפה, מועצה איזורית גליל עליון ואולי אפילו מועצה איזורית עמק יזרעאל.

מן הראוי שאיגוד הכדורסל יסמן את הנבחרת הכי טובה שלו בשנים הקרובות ויבקש לארח את האליפות בה היא משתתפת.
נבחרות העתודה שלנו מגיעות להישגים נהדרים בשנים האחרונות, תנסו לחשוב על אליפות אירופה לעתודה 2007 בכפר בלום כשאלפי תושבי האיזור מגיעים לעודד את יוגב אוחיון וחבריו לנבחרת בכל משחק ויוצרים אווירה נהדרת.

תדמיינו את אליפות אירופה לנוער 2007 בנהריה כשרועי ויטנשטיין ואייל סולומוביץ' מקבוצת הנוער המקומית משחקים בנבחרת ומושכים קהל רב. לנו זה נראה כמו הצלחה בטוחה. אנחנו נסתפק גם באליפות אירופה לנערות 2008 בעמק יזרעאל עם נעמה שפיר המקומית בחמישיה.

החברים בשדרות יהודית מוזמנים להרים את הכפפה.








כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינולא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();