קריזה - חלק ראשון
שלומי פרי ,22/11/2004

שלומי פרי, בדרך כלל בחור רגוע, קצת עצבני בזמן האחרון ובשבועות הקרובים ינסה להוציא פה את האנרגיות השליליות שלו.

אפי הופך את לאריסה לאימפריה
הראיון של אפי לעומר בנוביץ' היה דוגמא ממש מעצבנת לעיוות המציאות. אפי התהדר בנצחון הגדול של הפועל ת"א על לאריסה באירופה אבל היום בעידן האינטרנט חבל על המילים כי אפשר לבדוק כל עובדה בקלות.

"הודיעו לי עכשיו שלאריסה ניצחה את פנאתינייקוס" אמר אפי פעמיים . אז זהו שלא. לאריסה ניצחה את אולימיפיאקוס ואולימפיאקוס של העונה מדורגת במקום ה 11 בליגה היוונית עם מאזן 2 - 4. אז הנצחון של לאריסה יפה ונחמד אבל הוא לא על פנאתנייקוס.
אני לא מצפה מאפי לספר לאומה שלאריסה משחקת באירופה עם זר אחד בלבד. אני לא מצפה ממנו להגיד שהפועל ניצחה בקושי קבוצה עם מאזן 0 - 7 בליגה ובאירופה אבל אני לא ראיתי את אבי אשכנזי חוזר מנצחון ברוסיה על אוראל גרייט עטור תהילה. אלא אומר בכנות שאוראל גרייט רחוקה ביכולתה ממה שהיתה בעונה שעברה.


די עם פסטיבל ליאור אליהו
ערוץ הספורט התלהב קצת יותר מדי מאיזה משחק או שניים טובים של ליאור אליהו ומאיזה אמירה מטופשת של פיני גרשון והתחיל לפמפם את ליאור אליהו.
אז אחרי שבעונה שעברה פמפמו לנו את עמית תמיר
ולפני שלוש שנים עשו מתמיר גודמן אלוהים, הגיע הזמן להיכנס לפרופורציות. ליאור אליהו שחקן נחמד, בחור מקסים, אבל הוא לא חומר לNBA והוא לא חומר לרמה הכי גבוהה באירופה, הוא בטח לא יהיה קוקוץ' כמו שמצפה אדלשטיין. הלוואי ואני טועה וגם אם אני טועה, עדיין הילד בן 19 בסה"כ ולא צריך לקפוץ מעל הפופיק בקשר אליו.
ביום שלישי הקרוב יתארח עם דיז''ון הצרפתית ילד גרוזיני בן 19, בגילו של ליאור שכבר נבחר בדראפט ה NBA, בשם ויקטור סאניקידזה, מעניין יהיה להשוות בין הכשרונות ולראות מה הביא את הגרוזיני להיבחר בדראפט ואיפה ביחס אליו ליאור אליהו.

תופעת מקומוני ירושלים
בצער כי רב עזבתי לאחרונה את מישור החוף ועברתי לגור אי שם בהרי ירושלים. מלבד הגעגועים לבתי הקפה, מזג האוויר, הים, והחברים יש בי געגוע קשה למקומונים התל-אביביים. עם הקרבה לעיר הבירה נקלעתי לצערי לקריאת כמה מקומונים הירושלמיים בזמן האחרון.
משום מה החליטו המקומונים הירושלמים לעשות השנה לינץ' תקשורתי לשרון דרוקר, (אליהם הצטרף גם רון קופמן מ"הארץ"). ירושלים אכן הודחה מהגביע, אבל רבאק, זה מהות הגביע. נהריה התפוצצה במלחה, ירושלים כמעט תיקנה בנהריה אבל פיספסה בסיום. אני לא מצליח להבין מה גודל האסון. דרוקר הביא לקבוצה תואר אירופאי ומאזנו בליגה הישראלית מושלם ללא הפסד. הוא היחיד בארץ מלבד מכבי ת"א שהתעקש להביא סנטר אמיתי לקבוצה שלו, הוא אחד המאמנים הבודדים בארץ שיש לו שיטה, הוא מצליח פעם אחר בפעם לכבות שריפות בקבוצה שלו, הוא נותן דקות ליוני ניר הצעיר ולא התבייש להוריד את דורון שפר לספסל.
משום מה המקומונים בירושלים לא רואים את כל הדברים האלה ומעדיפים לבלבל את המוח בכל שטויות ולחפש בכוח דברים לא טובים. אולי זה בגלל שדרוקר נפטר מיקירם ארז כץ ? אולי. לי זה מביא את העצבים.











כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - פרק שניבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();